Als het verschil in de swingstates erg klein is.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer er een hertelling komt
Stemmen met een poststempel van gisteren zijn gewoon geldig.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu zit met de briefstemmen. Zijn de staten nu bezig met het tellen van deze stemmen of zitten ze te wachten ( tot Sint Juttemis ) op de stemmen die nog moeten komen.
Als dat laatste het geval is, ben je jezelf dan niet aan het wijsmaken dat deze stemmen gaan komen, ik denk namelijk dat deze stemmen helemaal niet gaat komen, puur omdat men niet gestemd heeft ( geen zin om te stemmen )
Dat laatste zou wel dom zijn. Waarom denk je dat ze dat doen?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe dat nu zit met de briefstemmen. Zijn de staten nu bezig met het tellen van deze stemmen of zitten ze te wachten ( tot Sint Juttemis ) op de stemmen die nog moeten komen.
Als dat laatste het geval is, ben je jezelf dan niet aan het wijsmaken dat deze stemmen gaan komen, ik denk namelijk dat deze stemmen helemaal niet gaat komen, puur omdat men niet gestemd heeft ( geen zin om te stemmen )
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn, en types als Benny Johnson inmiddels al actief disinformatie aan het verspreiden zijn? Of ben je niet zo thuis in de Amerikaanse politiek?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel echt oprecht of dat net zulke slechte verliezers zijn als al die rare snuiters in Hollywood, CNN, etc.
Als 1 van de 2 overtuigd is als hij de winst kan pakken door het aan te vechten.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Starhopper is een act die geniet van alle aandacht die hij krijgt.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat vind jij van het gedrag van @:Starhopper kan dat?
Ze zijn aan het tellen wat er al binnen is gekomen, daarnaast kunnen tot vrijdag nog stemmen binnenkomen zolang ze de stempel van gisteren of eerder hebben.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag dat niet? Ik ben voor degene die aan de winnende hand is. Dus nu ben ik voor biden
Trump gaat dit hoe dan ook eisenquote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
Genieten dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betwijfel echt oprecht of dat net zulke slechte verliezers zijn als al die rare snuiters in Hollywood, CNN, etc.
sowquote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.
Ik dacht tot in januari. Is het dan nog niet bekend wordt pelosi president tot de winnaar bekend isquote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog maanden gezeik worden.
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat nog maanden gezeik worden.
In 1940 zou ik misschien wel een nazi zijn ja. En waarom IS aanhanger in 2011?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:27 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dus je was in 1940 een nazi geweest en in 2011 een IS-aanhanger.
Pracht TV!quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.
Jup. Gezeik totdat Sleepy Joe zelf omvalt. En wat dan?quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Daar ben ik idd ook wel bang voor ja. D'n Don zal er alles aan doen om te blijven zitten waar hij zit.
Die ook onderhand een leeftijd heeft waarop het elk moment afgelopen kan zijn.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik dacht tot in januari. Is het dan nog niet bekend wordt pelosi president tot de winnaar bekend is
save the quotequote:Op woensdag 4 november 2020 15:28 schreef Starhopper het volgende:
In 1940 zou ik misschien wel een nazi zijn ja.
Nog vóór de uitslag binnen was overigens.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:26 schreef T3hTommay het volgende:
Dit zeg je terwijl je weet dat Trump en co zullen zaniken dat de mail-in ballots niet geldig zouden moeten zijn
De verkiezingsdag is afgelopen. Alle stembureau's zijn gesloten. Niemand kan nu nog stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 15:25 schreef MakkieR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |