In overleg met mijquote:Op donderdag 5 november 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
we?
Je bedoelt dat ik dat moet doen?
 . Dus ja, we.
. Dus ja, we.

Weinig ruimte achter de laatste lijn weggeven, goed onder de druk uitspelen. Denk dat ze het tweede nog wel kunnen maar het eerste lastig wordt. Als Merino, Silva in hun ritme komen op het middenveld wordt het gewoon stoelriemen vast.quote:

Jammer dat de twee leukste wedstrijden tegelijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben Amerikaanse verkiezingen moe. Gewoon voetbal vandaag.

Klopt, heb wel AZ op tweede scherm. Maar we hebben Stijn ook om verslag te doen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat de twee leukste wedstrijden tegelijk zijn.

Ja eens. Politieke partijen op social media zijn sowieso ugh. Uiteindelijk stem ik toch wel op Groenlinks of PvdA op basis van het verkiezingsplan wat mij het meeste aanspreekt maar als je ziet wat ze (en hun volgers) zeuren op Facebook wordt je ontzettend moe. Echter geldt dit voor iedere partij dus ach. Geen partijen volgen en mensen ontvolgen die teveel over politiek zeuren helpt.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat bij ieder nieuwsfeitje '''t is toch niet te geleuve wat een schande BASISINKOMEN ZORGFONDS KUTRIJKEN'' word ik zo ontzettend moe van.

Ik ga je toch gewoon vragen voor de return.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
Ik druk me niet uit in uitslagen of harde voorspellingen. Gisteren riep ik ook weer dat Berg vs Kound/Carlos een lachwekkende match-up was en dan begint Kound opeens twee situaties voor de Krasnodar-goals te veroorzaken met overtredingen op Berg.

quote:Op donderdag 5 november 2020 10:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer

Ik de woorden 'verwarde man' niet meer horen!quote:Op donderdag 5 november 2020 10:55 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer

Preventief ruimen.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik de woorden 'verwarde man' niet meer horen!

Sorry. Ik moest hier om lachen. Hoop dat mensen weer gaan aanbellen bij je deur.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:00 schreef Scrummie het volgende:
Tjacka en humor is nog geen geweldige combinatie gebleken.

Ik heb het helemaal niet gedaan. Vast een grapje van @Neef_Wuppiequote:Op donderdag 5 november 2020 11:05 schreef onlogisch het volgende:
In Tjacka's hoofd klonk het vast erg grappig.

Ik moet ook altijd om mijn eigen grapjes lachen, dat is het belangrijkste!quote:Op donderdag 5 november 2020 11:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry. Ik moest hier om lachen. Hoop dat mensen weer gaan aanbellen bij je deur.
 .
. 

Goedemorgen Don.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:14 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Ben benieuwd na hoeveel minuten mijn gevoel over Fey weer

is...

3x scoren? Wie dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Don.
Het zal je goed doen dat ik een 3-1 voorspelling heb gedaan. Ik ben toch de huidige nummer 3 van de FOK! Eredivisietoto.

1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.quote:

Heb iig meegekregen dat Toornstra de openingsgoal gaat maken in de 50e minuut.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.
Ik kan de minuten waarin ze scoren ook erbij geven, maar ik zal niet teveel spoileren!

Ook goed, iedereen is hier getest en coronavrij. Blijkbaar zijn we enigen in Belgi...quote:

Ik schrijf mee, even mijn unibet account afstoffen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.
Ik kan de minuten waarin ze scoren ook erbij geven, maar ik zal niet teveel spoileren!

Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
De grap van @:tjacka valt volledig in het water.

quote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.

ziedendquote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.

Hoe zou jij je voelen als je geld hebt uitgegeven voor een grap die totaal misluktquote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Raar dat user @:Tjacka altijd zo boos is.

User???quote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Raar dat user @:Tjacka altijd zo boos is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |