Wat doet dit met je?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
Vandaag geleerd dat Puiflijk een Nederlands plaatsje is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bij-pluimveebedrijf
Sorry, mag niet: Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was abuis. Kun je het even aanpassen naar 1-1?
Jammer, dan pas ik mijn post wel aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, mag niet: Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Ik stel mezelf inmiddels de vraag tot welke leeftijd ik nieuwe plaatsjes in Nederland leer kennen. Verder laat dit ook weer zien hoe divers en verscheiden Nederland is, iets om mee rekening te houden bij TK2021.quote:
Hopelijk doe je het de volgende keer wel in 1 keer goed.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, dan pas ik mijn post wel aan.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk doe je het de volgende keer wel in 1 keer goed.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel mezelf inmiddels de vraag tot welke leeftijd ik nieuwe plaatsjes in Nederland leer kennen. Verder laat dit ook weer zien hoe divers en verscheiden Nederland is, iets om mee rekening te houden bij TK2021.
Leuk @maxi-musquote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vanaf nu elke Europese wedstrijd van een Nederlandse club een prominent lid van FOK! vragen om een voorspelling. (Vanaf nu vraag ik dus prominenten)
Geen idee. Ik overweeg zelfs om niet te gaan stemmen. Ik weet het gewoon niet, te pragmatisch ben ik denk ik.quote:
Het is ook wel erg lastig. Ik weet het ook nog niet. Omtzigt maakte mij wel weer enthousiast door die longread waarbij ik je mentionde, maar ja. Het duurt gelukkig nog even.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik overweeg zelfs om niet te gaan stemmen. Ik weet het gewoon niet, te pragmatisch ben ik denk ik.
Leuk! Suggesties voor prominente leden zijn @LitmanenAFCA, @PSVCL, @Boussaadia en @RipCity .quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vanaf nu elke Europese wedstrijd van een Nederlandse club een prominent lid van FOK! vragen om een voorspelling. (Vanaf nu vraag ik dus prominenten)
Mijn laatste gedachte was de PvdA maar dat elkaar handjes vasthouden met de extreem irritante SP en GL ontmoedigt me enorm.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel erg lastig. Ik weet het ook nog niet. Omtzigt maakte mij wel weer enthousiast door die longread waarbij ik je mentionde, maar ja. Het duurt gelukkig nog even.
Mee eens. Zijn ook drie in principe totaal andere partijenquote:Op donderdag 5 november 2020 10:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn laatste gedachte was de PvdA maar dat elkaar handjes vasthouden met de extreem irritante SP en GL ontmoedigt me enorm.
Dat bij ieder nieuwsfeitje '''t is toch niet te geleuve wat een schande BASISINKOMEN ZORGFONDS KUTRIJKEN'' word ik zo ontzettend moe van.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Zijn ook drie in principe totaal andere partijen
wat een clownquote:Op donderdag 5 november 2020 10:01 schreef Charrell het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)voor-trump~b53cfa46/
Bedankt voor de suggesties, die passen prima in het rijtje @Coco @Scrummie @Dagoduck .quote:Op donderdag 5 november 2020 10:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Leuk! Suggesties voor prominente leden zijn @:litmanenafca, @:psvcl, @:boussaadia en @:ripcity .
Ik ben Amerikaanse verkiezingen moe. Gewoon voetbal vandaag.quote:
Maakt AZ een goede kans?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat bij ieder nieuwsfeitje '''t is toch niet te geleuve wat een schande BASISINKOMEN ZORGFONDS KUTRIJKEN'' word ik zo ontzettend moe van.
ja,quote:Op donderdag 5 november 2020 10:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben Amerikaanse verkiezingen moe. Gewoon voetbal vandaag.
@Coco heeft liever dat het niet meer over de verkiezingen gaat. Misschien moeten we de TT maar even aanpassen voor @Cocoquote:Op donderdag 5 november 2020 10:24 schreef GGMM het volgende:
Wel iets minder snel posten mensen, anders klopt mijn TT/OP niet.
we?quote:Op donderdag 5 november 2020 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Coco heeft liever dat het niet meer over de verkiezingen gaat. Misschien moeten we de TT maar even aanpassen voor @:Coco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |