@flippiequote:Op donderdag 5 november 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al een voorspelling van Feyenoord en PSV maar ik heb nog een lul van AZ nodig. @:dagoduck?
@Lavenderrquote:Op donderdag 5 november 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb al een voorspelling van Feyenoord en PSV maar ik heb nog een lul van AZ nodig. @:dagoduck?
@Flippieequote:Op donderdag 5 november 2020 09:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 2 (gemiddeld 1 per dag)
Bedankt Haags.
Geen Bannisquote:Op donderdag 5 november 2020 08:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Weet nog niet of ik het kan kijken (en of ik dat wel wil).
Arsenal wil hem vast hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen Bannis
Wat goed is komt snel Dickie.
Hoi GGMm, ik krijg gemixte gevoelens over jouw post:quote:Op donderdag 5 november 2020 09:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo FlippieeJe krijgt hier geen punten en je kan niks winnen, maar leuk dat je er bent
Aangezien vorige wedstrijden wel goed gingen zal het nu wel kut gaan. Wel wat goals, kans op een rode kaart en een penalty. 2-1 voor Real Soc. of 2-2. Sowieso nog een laat doelpunt.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
Dankjewel, je beargumenteert het in ieder geval. Dat lukte @Scrummie helaas niet!quote:Op donderdag 5 november 2020 09:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aangezien vorige wedstrijden wel goed gingen zal het nu wel kut gaan. Wel wat goals, kans op een rode kaart en een penalty. 2-1 voor Real Soc. of 2-2. Sowieso nog een laat doelpunt.
Tot zover mijn nietszeggende voorspelling.
Oei dat moeten we niet hebben.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi GGMm, ik krijg gemixte gevoelens over jouw post:![]()
![]()
Met andere woorden: ga daar eens gezellig meeposten. Maar pas op! Het risico is dat je iq omlaag gaat of dat je je kleutertijd gaat herbeleven.
Waardeloze frame dit. Je vroeg een voorspelling. Ik gaf een voorspelling.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dankjewel, je beargumenteert het in ieder geval. Dat lukte @:scrummie helaas niet!
1-1?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
'we' gaan dus 4 of 5 punten halen vanavond.
Feyenoord - CSKA 1-1 @:scrummie
PAOK - PSV 1-2 @:coco
Sociedad - AZ 2-1 of 2-2 @:dagoduck
Je krijgt volgende keer bonuspunten als je er een leuk verhaaltje bijzet.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waardeloze frame dit. Je vroeg een voorspelling. Ik gaf een voorspelling.
Of het mijne mij.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, laat mijn geheugen mij in de steek?
Ik heb het je niet vergeven maar ik wens je nog een fijne dag.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei dat moeten we niet hebben.
Dan sla ik even over, sorry.
Ik was abuis. Kun je het even aanpassen naar 1-1?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of het mijne mij.
Ik meen 3-1 te herinneren.
Wat doet dit met je?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef El-Stinho het volgende:
Vandaag geleerd dat Puiflijk een Nederlands plaatsje is.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-bij-pluimveebedrijf
Sorry, mag niet: Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)quote:Op donderdag 5 november 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was abuis. Kun je het even aanpassen naar 1-1?
Jammer, dan pas ik mijn post wel aan.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Sorry, mag niet: Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat het topic gesloten is. (edit_message::topic_locked)
Ik stel mezelf inmiddels de vraag tot welke leeftijd ik nieuwe plaatsjes in Nederland leer kennen. Verder laat dit ook weer zien hoe divers en verscheiden Nederland is, iets om mee rekening te houden bij TK2021.quote:
Hopelijk doe je het de volgende keer wel in 1 keer goed.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, dan pas ik mijn post wel aan.
Ik zou er niet op rekenen.quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk doe je het de volgende keer wel in 1 keer goed.
Waar ga jij op stemmen?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik stel mezelf inmiddels de vraag tot welke leeftijd ik nieuwe plaatsjes in Nederland leer kennen. Verder laat dit ook weer zien hoe divers en verscheiden Nederland is, iets om mee rekening te houden bij TK2021.
Leuk @maxi-musquote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vanaf nu elke Europese wedstrijd van een Nederlandse club een prominent lid van FOK! vragen om een voorspelling. (Vanaf nu vraag ik dus prominenten)
Geen idee. Ik overweeg zelfs om niet te gaan stemmen. Ik weet het gewoon niet, te pragmatisch ben ik denk ik.quote:
Het is ook wel erg lastig. Ik weet het ook nog niet. Omtzigt maakte mij wel weer enthousiast door die longread waarbij ik je mentionde, maar ja. Het duurt gelukkig nog even.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee. Ik overweeg zelfs om niet te gaan stemmen. Ik weet het gewoon niet, te pragmatisch ben ik denk ik.
Leuk! Suggesties voor prominente leden zijn @LitmanenAFCA, @PSVCL, @Boussaadia en @RipCity .quote:Op donderdag 5 november 2020 09:59 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga vanaf nu elke Europese wedstrijd van een Nederlandse club een prominent lid van FOK! vragen om een voorspelling. (Vanaf nu vraag ik dus prominenten)
Mijn laatste gedachte was de PvdA maar dat elkaar handjes vasthouden met de extreem irritante SP en GL ontmoedigt me enorm.quote:Op donderdag 5 november 2020 10:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is ook wel erg lastig. Ik weet het ook nog niet. Omtzigt maakte mij wel weer enthousiast door die longread waarbij ik je mentionde, maar ja. Het duurt gelukkig nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |