Goedemorgen Don.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:14 schreef DonRaja het volgende:
Matchday! Ben benieuwd na hoeveel minuten mijn gevoel over Fey weer![]()
![]()
is...
3x scoren? Wie dan?quote:Op donderdag 5 november 2020 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goedemorgen Don.
Het zal je goed doen dat ik een 3-1 voorspelling heb gedaan. Ik ben toch de huidige nummer 3 van de FOK! Eredivisietoto.
1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.quote:
Heb iig meegekregen dat Toornstra de openingsgoal gaat maken in de 50e minuut.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.
Ik kan de minuten waarin ze scoren ook erbij geven, maar ik zal niet teveel spoileren!
Ook goed, iedereen is hier getest en coronavrij. Blijkbaar zijn we enigen in België...quote:
Ik schrijf mee, even mijn unibet account afstoffen.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
1x Texeira, 1x Berghuis, 1x Toornstra.
Ik kan de minuten waarin ze scoren ook erbij geven, maar ik zal niet teveel spoileren!
Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
De grap van @:tjacka valt volledig in het water.
quote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.
ziedendquote:Op donderdag 5 november 2020 11:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb die grap niet gemaakt smerige debiel.
Hoe zou jij je voelen als je geld hebt uitgegeven voor een grap die totaal misluktquote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Raar dat user @:Tjacka altijd zo boos is.
User???quote:Op donderdag 5 november 2020 11:22 schreef Scrummie het volgende:
Raar dat user @:Tjacka altijd zo boos is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |