En dan heeft hij de benodigde 270.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Michigan zou kunnen. Nevada misschien ook nog.
Behalve wanneer de repubs helemaal Trump gaan.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Jojoke het volgende:
In principe is het misschien beter voor de eenheid van het land dat Biden gedwongen wordt om met de Republikeinen samen te werken. Volgens mij is Biden daar ook best goed in, dus ik gok dat hij bijvoorbeeld gematigde Republikeinen in zijn kabinet opneemt als hij wint.
Sowieso is er een enorme noodzaak aan een enigszins genuanceerde politiek. Maar dat lijkt vooral onder de aanhang van beide kampen niet echt mogelijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Jojoke het volgende:
In principe is het misschien beter voor de eenheid van het land dat Biden gedwongen wordt om met de Republikeinen samen te werken. Volgens mij is Biden daar ook best goed in, dus ik gok dat hij bijvoorbeeld gematigde Republikeinen in zijn kabinet opneemt als hij wint.
Hij heeft daar al een aantal mensen voor gevet, volgens mij.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Jojoke het volgende:
In principe is het misschien beter voor de eenheid van het land dat Biden gedwongen wordt om met de Republikeinen samen te werken. Volgens mij is Biden daar ook best goed in, dus ik gok dat hij bijvoorbeeld gematigde Republikeinen in zijn kabinet opneemt als hij wint.
Ja, een nipte winst van Biden met een Republikeinse senaat noemde ik hier al vaker als ideaalbeeld. Het liefst neemt Biden ook wat Republikeinen op in zijn kabinet.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Jojoke het volgende:
In principe is het misschien beter voor de eenheid van het land dat Biden gedwongen wordt om met de Republikeinen samen te werken. Volgens mij is Biden daar ook best goed in, dus ik gok dat hij bijvoorbeeld gematigde Republikeinen in zijn kabinet opneemt als hij wint.
Tekent zich wel steeds duidelijker af nu ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Houtenbeen het volgende:
Houtenbeen calls Joe Biden as the new elected president of USA
Het voordeel is natuurlijk dat Trump dan geen president meer is.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Behalve wanneer de repubs helemaal Trump gaan.
Denk dat Biden dat zeker zal overwegen en doen, maar dan is het allemaal nog steeds te gepolariseerd aan Republikeinse zijde verwacht ik.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:50 schreef Jojoke het volgende:
In principe is het misschien beter voor de eenheid van het land dat Biden gedwongen wordt om met de Republikeinen samen te werken. Volgens mij is Biden daar ook best goed in, dus ik gok dat hij bijvoorbeeld gematigde Republikeinen in zijn kabinet opneemt als hij wint.
Nevada pakt ie denk ik wel. Die had zelfs Clintonquote:Op woensdag 4 november 2020 10:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Michigan zou kunnen. Nevada misschien ook nog.
Dit is de mijne:quote:
Lekker de boel opstoken tegen de repubs die met Biden willen samenwerken.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef speknek het volgende:
[..]
Het voordeel is natuurlijk dat Trump dan geen president meer is.
Het nadeel is dat Trump waarschijnlijk als een soort schaduwpresident zijn zakken vol laat lopen in wekelijkse rallies.
Ach misschien gaat die eindelijk een keer dood ofzo gezien zn slechte conditiequote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef viagraap het volgende:
Mitch McConnell blijft zitten toch? Dan krijgt Biden waarschijnlijk niks belangrijks gedaan.
Ideaalbeeld in zoverre de uitslag mogelijk was, of bedoel je dit echt als de ideale uitslag voor de VS en Biden?quote:Op woensdag 4 november 2020 10:51 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, een nipte winst van Biden met een Republikeinse senaat noemde ik hier al vaker als ideaalbeeld.
Ja maar het is heel close daar, was in 2016 ook zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nevada pakt ie denk ik wel. Die had zelfs Clinton
Om Trump te stangen natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom zijn die stemmen per post bewaard tot het laatste, is dit een speciale procedure of? Want volgens mij hadden er al mensen weken geleden gestemd op deze manier.
In een aantal staten is dat bij wet ingevoerd. Je zou kunnen raden door wie en waarom.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom zijn die stemmen per post bewaard tot het laatste, is dit een speciale procedure of? Want volgens mij hadden er al mensen weken geleden gestemd op deze manier.
Dat hangt gewoon af van de wet van de staat.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me wel af, waarom zijn die stemmen per post bewaard tot het laatste, is dit een speciale procedure of? Want volgens mij hadden er al mensen weken geleden gestemd op deze manier.
Wel een pad naar iets van verzoening en minder polarisatie van de samenleving.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:52 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ideaalbeeld in zoverre de uitslag mogelijk was, of bedoel je dit echt als de ideale uitslag voor de VS en Biden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |