Amerikaanse patriotism geleid door de ultieme patriot Trump.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:06 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik vind het vooral treurig dat Hillary het 4 jaar geleden niet is geworden.
Je kunt veel zeggen over haar als persoon en ik ben zeker geen fan, maar op papier had ze natuurlijk wel de juiste (bestuurlijke) kennis en ervaring voor het presidentschap.
Zeker t.o.v. Trump.
Maar ja, helaas gaat het niet om de plannen of de inhoud, maar vooral om show en imago.
Ron Paul is 85 joh, laat die lieve oude man lekker van zijn oude dag genietenquote:Op woensdag 4 november 2020 05:07 schreef illusions het volgende:
[..]
Treurig dat Obama het zo lang is geweest.
Vind voor de republikeinen Ron Paul uiterst geschikt maarja ... when hell freezes over.
Hier ook hoorquote:Op woensdag 4 november 2020 05:09 schreef illusions het volgende:
Dit topic loopt wel beter dan mijn election topic in BNW.
Raar.
Iedereen daar moet morgen werken denk ik.
Was ook leuk voor Obama-tijdperk, maar een mens mag hopen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:08 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ron Paul is 85 joh, laat die lieve oude man lekker van zijn oude dag genieten.
Nog één belangrijke mededeling.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vergeet het hek niet dicht te doen.
quote:Op woensdag 4 november 2020 05:15 schreef illusions het volgende:
Wanneer hebben we resultaat?
Vorige keer ergens rond 7:30 CET.
Schatting?
Afhankelijk van de telling van de stemmen die via de mail komen.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:15 schreef illusions het volgende:
Schatting?
Mocht Trump het verliezen op PA, dan gaat 'ie naar de Supreme Court.. dus dan zou het nog wel weken kunnen duren.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:15 schreef illusions het volgende:
Schatting?
Thanks.quote:Op woensdag 4 november 2020 05:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
In de loop van volgende week.
Ja, bizar. Biden heeft 't behoorlijk verpest bij de Latino's. Vind het moeilijk om te geloven dat het alleen die Spaanstalige nepnieuwscampagne was die inspeelde op hun angst voor communisten, maar goed.quote:
Erg verdacht. Dit is niet het geval in NY CA en TXquote:Op woensdag 4 november 2020 05:15 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
In de loop van volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |