Ook niet tijdens voetbal?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik was een gelegenheidszuiper en dat veranderde de laatste maanden meer om ontspanning te zoeken. Lijkt mij niet gezond. Dus blijf er weer even vanaf. Zo makkelijk om biertje te pakken in deze saaie tijd.
Dat is helemaal een feest, ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Etto is ook een vaste poster in BNW. Nu begrijp je het vast wel.
Zullen we ander Among us spelen ?quote:
Van wat ik begrijp is dat Trump zwaar favoriet is voor de laatste paar counties, dus Biden moet verder voorstaan nu om te winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:48 schreef Shivo het volgende:
80% geteld. Zou een vroeg einde aan de spanning betekenen.
Oh zeker. Gesteund door de data analisten van Cambridge analytica of gelijksoortige bureaus.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Yep, hier hebben we al fijne representanten van 'de nieuwe politiek' met een Baudet en een Simons.
Grab her by the pussyquote:
Wat doe je nu dan, alleen weekend zuipen?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ken het, ben ook gestopt.
Echt een kwestie van die eerste paar dagen iets anders zoeken.
Nepotisme en corruptie maken de politiek weer "interessant" en dat is goed kennelijk.quote:
Doodsbang dat ze er weer naast zitten. Net als de NOS nu met al die complotdenkers op de bank.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:51 schreef MrBadGuy het volgende:
CNN is wel heel laat met Vermont toewijzen aan Biden... het zou wel heel vreemd zijn als Biden daar niet won...
Ja. Alleen slapen is wel een stuk moeilijker dus nu zit ik naar een commedyshow te kijken.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik ken het, ben ook gestopt.
Echt een kwestie van die eerste paar dagen iets anders zoeken.
Early votesquote:Op woensdag 4 november 2020 01:50 schreef Viesdik het volgende:
Ohio ziet er slecht uit voor Trump
dat is zonde
Hij langzaam aan het inlopen in Ohioquote:Op woensdag 4 november 2020 01:50 schreef Viesdik het volgende:
Ohio ziet er slecht uit voor Trump
dat is zonde
quote:3 staten voor Trump = 24 kiesmannen
Staten:
Kentucky 8
Indiana 11
West Virginia 5
quote:2 voor Biden = 16 kiesmannen
Staten:
Vermont 3
Virginia 13
Politiek interesseert ze geen flikker.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nepotisme en corruptie maken de politiek weer "interessant" en dat is goed kennelijk.
Trump gaat Ohio ook opharkenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:50 schreef ETA het volgende:
Maar zelfs met Florida naar Trump, dan blijft Biden favoriet.
Heerlijk manquote:
Niet iedereen is zo goed ingevoerd als een marketingstudentquote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef KingRoland het volgende:
Waarom zijn er users die niet weten dat ze ook in Ohio early voters hebben?
Welke polls?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef RvLaak het volgende:
Polls zeiden blijkbaar dat Biden Florida had moeten winnen met 10+%
Hij mag Ohio, Florida, NC, AZ verliezen, dan wint Biden nog steeds in theorie... maar dan is het wel een indicatie dat de polls er sterker naast zaten dan vorige keer, dus ook de zekere staten zijn dan niet zeker.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump gaat Ohio ook opharken
63/37 in het voordeel voor Biden.. ziet er dus niet heel gunstig uitquote:Op woensdag 4 november 2020 01:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Trump gaat Ohio ook opharken
Algemeen of?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:53 schreef einzeinz het volgende:
Ai, ziet er niet goed uit voor Trump!
Early votes wss?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:54 schreef Viesdik het volgende:
[..]
63/37 in het voordeel voor Biden.. ziet er dus niet heel gunstig uit
Geniet ervan.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:54 schreef synsysterstylo het volgende:
Effe kroketje erin gooien hoor
mocht trump winnen dan ga ik een hoop users mentionen. genotquote:Op woensdag 4 november 2020 01:54 schreef ETA het volgende:
[..]
Hij mag Ohio, Florida, NC, AZ verliezen, dan wint Biden nog steeds in theorie... maar dan is het wel een indicatie dat de polls er sterker naast zaten dan vorige keer, dus ook de zekere staten zijn dan niet zeker.
over 4 jaar bestaat fok niet meer vriendquote:Op woensdag 4 november 2020 01:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mocht trump winnen dan ga ik een hoop users mentionen. genot
die zullen over 4 jaar hier nooit meer posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |