Ja. Ik was een gelegenheidszuiper en dat veranderde de laatste maanden meer om ontspanning te zoeken. Lijkt mij niet gezond. Dus blijf er weer even vanaf. Zo makkelijk om biertje te pakken in deze saaie tijd.quote:
Werd al gepost, maar we nemen het mee naar achteren. Ik tag even de mods.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef Cara het volgende:
NYT geeft Biden minder dan 5% kans op winst in Florida
Wist niet dat modden zo zwaar was.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik was een gelegenheidszuiper en dat veranderde de laatste maanden meer om ontspanning te zoeken. Lijkt mij niet gezond. Dus blijf er weer even vanaf. Zo makkelijk om biertje te pakken in deze saaie tijd.
Als Trump Florida verliest heeft hij wel problemen ja.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
Als Biden deze voorsprong in florida houdt en verder uitbouwt lijkt het al klaar voor Trump.. aldus CNN...
Yep, hier hebben we al fijne representanten van 'de nieuwe politiek' met een Baudet en een Simons.quote:
Eens. Precies de reden dat ik max 1 krat bier per maand koop.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja. Ik was een gelegenheidszuiper en dat veranderde de laatste maanden meer om ontspanning te zoeken. Lijkt mij niet gezond. Dus blijf er weer even vanaf. Zo makkelijk om biertje te pakken in deze saaie tijd.
Nouja, volgens de meeste polls is het dan vrijwel done.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
Als Biden deze voorsprong in florida houdt en verder uitbouwt lijkt het al klaar voor Trump.. aldus CNN...
Ja maar ALS. het blijft echt ontzettend spannend in FL. Zou me niets verbazen als het straks blijft hangen op zo'n klein verschil dat ze moeten hertellen oid.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
Laat me met rustquote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Werd al gepost, maar we nemen het mee naar achteren. Ik tag even de mods.
@:fugue
Ja, Panhandle moet nog binnenkomen + vote van de dag zelf in voordeel Republieken (normaliter).quote:Op woensdag 4 november 2020 01:45 schreef Cara het volgende:
NYT geeft Biden minder dan 5% kans op winst in Florida
Hij gaat Florida niet winnen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
Eens. Politiek is de laatste jaren te stoffig geworden en weinig interessant.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Inhoudelijk?
Trump gaat winnen; het politieke toneel in het Westen, dus ook de VS, is verworden tot kosmische voetbalkantine waar inhoud er niet meer zoveel toe doet; vooral veel politiek incorrect jargon gebruiken en wat recalcitrant tegen wat schenen schoppen en je bent binnen. Dat blijkt ook wel uit de 'inhoudelijke' argumenten van Trump fans alhier.
Had het al voorspeld: Trump gaat dit winnen. En zoals altijd kopiëren wij in Europa alles even later over, dus krijgen wij zo'n twitter-circusartiest hier ook aan het roer. Politiek moet niet te saai zijn, immers. Blote wijven en bier, verd*mme.
Trump2020.
Florida is nog lang niet voorbij, westelijk rode deel komt pas na 2 uur en vervolgens nog een tijdje om alle counties helemaal te tellenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:47 schreef Frutsel het volgende:
WijvUh!!!!! Tietun!quote:Op woensdag 4 november 2020 01:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Politiek is de laatste jaren te stoffig geworden en weinig interessant.
TrumpGod heeft ook politiek weer groot gemaakt
Ik ken het, ben ook gestopt.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |