(lol)quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
NOS die iets over propaganda zegt
Hoe hebben ze die geteld? Of zijn dat de early votes? Die zouden toch meer in het voordeel van Biden moeten zijn?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef Pvt.Webster het volgende:
Florida telt snel joh.
2.2 miljoen stemmen, Biden voor.
Maar een Clinton kreeg toch ook voor een grotere staat meer kiesmannen dusja dat is opzich wel eerlijk.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel vaag ja. Maarja zowel Obama als Trump wonnen erdoor toch? Terwijl ze niet de meerderheid hadden in absolute aantallen.
Trump had niet de meerderheid in stemmen en Bush jr. (2e keer) niet. Voor zover ik weet, alle presidenten daaromheen wel.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel vaag ja. Maarja zowel Obama als Trump wonnen erdoor toch? Terwijl ze niet de meerderheid hadden in absolute aantallen.
iquote:
hihiquote:
Correct etaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef ETA het volgende:
Het lijkt erop dat in Florida Trump in alle tussenstanden op county niveau achterloopt op 2016?
Als Clinton voor een bepaalde staat meer kiesmannen kreeg en Trump wint uiteindelijk op meer kleinere staten dan heft dat elkaar toch op. Zie het probleem niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trump had niet de meerderheid in stemmen en Bush jr. (2e keer) niet. Voor zover ik weet, alle presidenten daaromheen wel.
ja exact dat. Maar naar de koelkast gelopen voor nieuw pilsquote:Op woensdag 4 november 2020 01:13 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Af en toe zap ik wat, van die veelpratende mensjes bij CNN word je ook moe
??? Hij loopt toch voor? Als ik @Viesdik mag geloven tenminste...quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Als Trump Florida pakt begint het toch om te draaien..
Omdraaien? Je gelooft toch niet dat Biden ook maar een kans had?quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Tjacka het volgende:
Als Trump Florida pakt begint het toch om te draaien..
Volgens Guardian niet, achter, en ook wel wat stemmen.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
??? Hij loopt toch voor? Als ik @:Viesdik mag geloven tenminste...
wow nu al 37% geteld? Dat doen ze heel snel dan.quote:
Dan wordt het iig een stuk lastiger.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef synsysterstylo het volgende:
Als florida blauw wordt, kan trump het wel vergeten in principe?
Die tellen echt snel joh.quote:
Je bent 4 jaar te laat dudequote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Clinton voor een bepaalde staat meer kiesmannen kreeg en Trump wint uiteindelijk op meer kleinere staten dan heft dat elkaar toch op. Zie het probleem niet zo.
Krijg je als schrale tatta met je tele2 hequote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk, Tele2 internet storing nu..
Joe is de favorietquote:Op woensdag 4 november 2020 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Omdraaien? Je gelooft toch niet dat Biden ook maar een kans had?
Gaat waarschijnlijk niet gebeuren, maar dan zou Trump wel fucked zijn jaquote:Op woensdag 4 november 2020 01:16 schreef synsysterstylo het volgende:
Als florida blauw wordt, kan trump het wel vergeten in principe?
quote:2 staten voor Trump = 19 kiesmannen
Staten:
Kentucky
Indiana
quote:2 voor Biden = 16 kiesmannen
Staten:
Vermont
Virginia
Volgens de NOS en de andere propaganda media wel ja lol. Social media en de rallys laten een TOTAAL ander beeld zien.quote:
Maar stiekem dan toch elke 10 minuten even uitslagen kijkenquote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik duik zo mijn bed in. Ik ga dat opblijven tot 7 uur van vier jaar geleden niet herhalen.
Ze klinken alleen wel iets te enthousiast als er goede cijfers voor Biden zijn...quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef kalinhos het volgende:
Ze doen t wel tof bij CNN qua tempo.
sow idd koekoek gas eropquote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef kalinhos het volgende:
Ze doen t wel tof bij CNN qua tempo.
arbeiderquote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik duik zo mijn bed in. Ik ga dat opblijven tot 7 uur van vier jaar geleden niet herhalen.
zeker Chinese kinderen ingehuurd?quote:
Lafaard.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dat is echt ingebeeld.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ze klinken alleen wel iets te enthousiast als er goede cijfers voor Biden zijn...
Doet het weer!quote:Op woensdag 4 november 2020 01:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Krijg je als schrale tatta met je tele2 he
4 jaar ouder, wat een verschilquote:Op woensdag 4 november 2020 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |