Eerlijk is eerlijk, het is een stuk closer dan ik had verwacht. Best verbijsterend dat er blijkbaar 70 miljoen amerikanen zo dom zijn om niet 1 keer, maar 2 keer op een sociopatisch, narcistisch, maar vooral amateuristisch zwijn te stemmen. Hoe masochistisch moet je wel niet zijn om op zo'n bewezen leugenaar/fraudeur/oplichter te stemmen. Echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zijn uit het veld geslagen door de verpletterende blauwe golf.![]()
Wel weer heel typisch dat de eerdere trump schreeuwers hier al dagen teruggetrokken op hun zolder kamertje in een hoekje liggen te huilen en hier niet meer reageren.
Ik ben benieuwd wat die kiezers vinden van dit anti-democratische gekleuter van hem.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is een stuk closer dan ik had verwacht. Best verbijsterend dat er blijkbaar 70 miljoen amerikanen zo dom zijn om niet 1 keer, maar 2 keer op een sociopatisch, narcistisch, maar vooral amateuristisch zwijn te stemmen. Hoe masochistisch moet je wel niet zijn om op zo'n bewezen leugenaar/fraudeur/oplichter te stemmen. Echt ongelofelijk.
Die denken dat dit waar is. Net als Trump.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat die kiezers vinden van dit anti-democratische gekleuter van hem.
Dat is het allerergste. Een enorm deel, net als een groot deel van de fans hier, vinden dat normaal.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat die kiezers vinden van dit anti-democratische gekleuter van hem.
Pak hem beet 70 miljoen mensen denken dat dit waar is? Dat lijkt me sterk. Ik doelde trouwens niet op de hardcore sektarirs he.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Die denken dat dit waar is. Net als Trump.
Ik vind het heel normaal ja, dat je fraude niet accepteert.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is het allerergste. Een enorm deel, net als een groot deel van de fans hier, vinden dat normaal.
Verpletterende blauwe golf? Het gaat om een verschil van een paar duizend stemmen met een historisch hoge opkomst. De Republikeinen behouden de senaat, hebben extra zetels in het Congress en ze hebben een extra gouverneur erbij. Je kan nauwelijks spreken over een verpletterende blauwe golf, het is een enorme faal aan de kant van de Democraten. Een Pyrrusoverwinning.quote:Op vrijdag 6 november 2020 07:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze zijn uit het veld geslagen door de verpletterende blauwe golf.![]()
Wel weer heel typisch dat de eerdere trump schreeuwers hier al dagen teruggetrokken op hun zolder kamertje in een hoekje liggen te huilen en hier niet meer reageren.
Ben je niet in de war met Biden?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:27 schreef mcmlxiv het volgende:
Hoe masochistisch moet je wel niet zijn om op zo'n bewezen leugenaar/fraudeur/oplichter te stemmen. Echt ongelofelijk.
Natuurlijk. Gelukkig zijn er dan ook geen aanwijzingen dat daar sprake van is, of beweer jij wat anders?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind het heel normaal ja, dat je fraude niet accepteert.
Je hebt 4 jaar trouw naar de NOS gekeken zie ik. En vooral de waarheid genegeerd.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het is een stuk closer dan ik had verwacht. Best verbijsterend dat er blijkbaar 70 miljoen amerikanen zo dom zijn om niet 1 keer, maar 2 keer op een sociopatisch, narcistisch, maar vooral amateuristisch zwijn te stemmen.
Daar zijn heel goede en geloofwaardige aanwijzingen voor.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Natuurlijk. Gelukkig zijn er dan ook geen aanwijzingen dat daar sprake van is, of beweer jij wat anders?
Ik weet te weinig over binnenlandse Amerikaanse politiek om mij goed in deze discussie te mengen maar dat Trump een narcistische sociopaat is lijkt me geen misvatting, dat wistem we in 85 al.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je hebt 4 jaar trouw naar de NOS gekeken zie ik. En vooral de waarheid genegeerd.
Heb je ook gezien wat Trump voor de Amerikanen en de wereldvrede gedaan heeft?
Vertelquote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar zijn heel goede en geloofwaardige aanwijzingen voor.
Ga je nu net als je vriendje gisteren mijn post editten of verwijderen?
Zoals?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Daar zijn heel goede en geloofwaardige aanwijzingen voor.
Is er al concreet bewijs voor eerlijke verkiezingen, want niets lijkt daar op te duiden.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:43 schreef Marsenal het volgende:
Is er al concreet bewijs voor fraude?
Moeten we het echt nog gaan uitleggen?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is er al concreet bewijs voor eerlijke verkiezingen, want niets lijkt daar op te duiden.
Trump stond in al die swingstates royaal voor. Om 4:00 Nederlandse tijd had hij de grootste kansen. In het weekend kreeg je nog 3,25 voor iedere dollar die je inzette op Trump en in de verkiezingsnacht nog maar 1,4. Hij had gewoon de overwinning.
Toen jullie in Nederland wakker werden was dit totaal anders.
Welke omgekeerde bewijslast...quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Is er al concreet bewijs voor eerlijke verkiezingen, want niets lijkt daar op te duiden.
Paniekgedrag van gokkers lijkt me geen heel sterk argument wanneer je claimt aanwijzingen te zien voor fraudequote:Trump stond in al die swingstates royaal voor. Om 4:00 Nederlandse tijd had hij de grootste kansen. In het weekend kreeg je nog 3,25 voor iedere dollar die je inzette op Trump en in de verkiezingsnacht nog maar 1,4. Hij had gewoon de overwinning.
Kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Je hebt 4 jaar trouw naar de NOS gekeken zie ik. En vooral de waarheid genegeerd.
Heb je ook gezien wat Trump voor de Amerikanen en de wereldvrede gedaan heeft?
Nee dat is er niet.quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:43 schreef Marsenal het volgende:
Is er al concreet bewijs voor fraude?
Jij heb flink geld verloren of niet?quote:Op vrijdag 6 november 2020 08:52 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Trump stond in al die swingstates royaal voor. Om 4:00 Nederlandse tijd had hij de grootste kansen. In het weekend kreeg je nog 3,25 voor iedere dollar die je inzette op Trump en in de verkiezingsnacht nog maar 1,4. Hij had gewoon de overwinning.
Toen jullie in Nederland wakker werden was dit totaal anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |