abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199166044
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

Je kan wel eindeloos dit soort voorbeelden gaan posten hoor, maar dat veranderd m'n redenatie niet opeens. Je maakte gewoon een comment die niet nodig was. Punt. ''Kijk, anderen doen het ook'' argumenten kan ik nooit zoveel mee.
Je maakt een grapje zeker? Het forum staat er vol mee, dus het is niet zo raar dat ik daar aan mee doe. Uit mijn voorbeelden kan je ook goed zien dat iemand wappie noemen niet in verhouding staat tot wat je hier allemaal naar je hoofd geslingerd kan krijgen. Dus waarom je die eruit pakt is mij een raadsel. 8)7
pi_199166142
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 16:47 schreef The_End het volgende:

[..]

Je maakt een grapje zeker? Het forum staat er vol mee, dus het is niet zo raar dat ik daar aan mee doe. Uit mijn voorbeelden kan je ook goed zien dat iemand wappie noemen niet in verhouding staat tot wat je hier allemaal naar je hoofd geslingerd kan krijgen. Dus waarom je die eruit pakt is mij een raadsel. 8)7
Veel hangt ook af van de context. We komen ook niet dagelijks in elk topic. We stoppen onze vrije tijd in het modereren en het enige wat we dan van de users vragen is dat ze TR's plaatsen af ze het idee hebben dat er posts geplaatst worden die niet binnen het sub forum thuis horen. BNW is in het algemeen wat feller en daar houden we met het modden ook gewoon rekening mee.

Daarnaast heb ik jou post er niet ''eruit gepakt''. Er zijn rond de 20 posts verdwenen. Jij bent alleen degene die er over door blijft gaan. Het was niet alsof ik je persoonlijk aansprak; ik plaatste een algemene waarschuwing in de reeks. Je kan ook naar je eigen rol kijken in plaats van dat je er andere posts bij moet gaan betrekken. Met een ''Hij/zij doet het oooook en dat is veeeeeel erger'' houding bereik je bij mij niet zoveel.

Ben er nu wel klaar mee. Als je meer feedback hebt vraag ik je vriendelijk om te mailen naar forum@fok.nl

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2021 16:57:38 ]
  woensdag 5 mei 2021 @ 14:25:24 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199288889
Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #32 - #BlueAnon

mag de naam van topic veranderd worden in politieke drama VS :P
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 11:16:53 #154
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199299778
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:25 schreef theguyver het volgende:
Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #32 - #BlueAnon

mag de naam van topic veranderd worden in politieke drama VS :P
Wehe.
Doe maar niet, de reeks kan dan verwarrend worden :P
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 14 mei 2021 @ 13:30:13 #155
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_199418055
Opschonen van Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten topic.
vooral de zwaar off-topic modder gesmijt mag wel weg aub!
Van mij Incl ;)
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
  Moderator vrijdag 14 mei 2021 @ 16:50:40 #156
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199420643
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 mei 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
Opschonen van Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten topic.
vooral de zwaar off-topic modder gesmijt mag wel weg aub!
Van mij Incl ;)
Ik zie dat er een nieuw deel is gestart.
We houden dat even in de gaten. Bedankt voor de melding! Schroom vooral niet posts te reporten.
  zaterdag 15 mei 2021 @ 12:51:46 #157
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199431766
Topic over presidentiele verkiezingen, gaan al complete reeksen niet over de verkiezingen. Slotje lijkt mij op z'n plaats.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199432000
Interessant dat je dan eerst komt meeposten, en pas als je je gram niet blijkt te kunnen halen hier gaat klagen als een klein kind. Als je van mening bent dat een reeks off-topic gaat, geef dan in elk geval het goede voorbeeld. Maar daar ontbreekt het hier nogal aan.
pi_199433061
We laten de reeks gewoon actief; als het echt te offtopic gaat vooral een TR zetten, dan kijken we er naar. We proberen hier ook niet al te strak te modereren, we gaan er van uit dat users onderling het ook goed voor elkaar kunnen krijgen om weer on-topic te gaan op een bepaald moment.
pi_199433329
En dit is dan ook waarom BNW de beste moderators van FOK! heeft.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:18:06 #161
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_199446602
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 mei 2021 13:05 schreef Dejannn het volgende:
Interessant dat je dan eerst komt meeposten, en pas als je je gram niet blijkt te kunnen halen hier gaat klagen als een klein kind. Als je van mening bent dat een reeks off-topic gaat, geef dan in elk geval het goede voorbeeld. Maar daar ontbreekt het hier nogal aan.
Ik probeer er nog wat van te maken en niet telkens Linkse kerk of 'religie' plaatjes te plakken op mensen met een andere mening. Maar het is mooi, men beweert al maanden dat er fraude is gepleegd, maar als ik er een weddenschap over wil afsluiten krijg ik antwoorden als: 'ik heb nooit gezegd dat er fraude was gepleegd' of 'ik ben er te zeker van dat er geen spanning zit in een weddenschap'.

Het is vooral een topic waar mensen vooral met de onderbuik dingen beweren en er vervolgens niet over willen discussiëren. Inhoudelijk gaat men op niets in.

BNW kun j op deze manier beter 'mensen die alles wantrouwen, behalve fake news' noemen. Zodra je inhoudelijk gaat dan doen de usual suspects meteen raar en krijg je allerlei naampjes naar je hoofd, maar geen discussie. Daarnaast maakt het onderwerp van de topic dus niets uit, kan ik het net zo goed over voetbal gaan hebben.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_199446687
Ik ben helemaal niet van mening dat er per definitie fraude is gepleegd. Ik ben alleen wel een voorstander van audits als een partij zijn twijfels heeft. En vanuit dat oogpunt is het een interessante kwestie om te volgen.

En waarom zou er hier een weddenschap over moeten worden afgesloten? Dat ontgaat mij een beetje. Ik vind het een erg apart en raar dat je op een anoniem forum met individuen weddenschappen wil gaan afsluiten over een politieke aangelegenheid in de VS.

Je kunt hier natuurlijk ook gewoon niet kijken als je het allemaal niet begrijpt en raar acht. Dat is prima. Maar dit subforum is juist bedoelt voor users met een visie die buiten de mainstream media valt.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2021 10:28:28 ]
  zondag 16 mei 2021 @ 10:32:19 #163
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199446763
Een audit laat je uitvoeren door een objectieve onafhankelijke partij zonder verdere belangen of interesses op basis van een van tevoren afgesproken proces.

Wat er nu gebeurt heeft niets te maken met een audit. Het is een kompromat operatie bedoelt om twijfel te zaaien. Gooi genoeg modder in de hoop dat er iets blijft kleven.

Niet meer, niet minder.
  zondag 16 mei 2021 @ 10:33:28 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199446778
Zouden jullie deze discussie niet beter in het betreffende topic kunnen voeren :P ?
Huilen dan.
pi_199645580
Zou een mod deze 2 delen misschien kunnen linken en ook #2 in de nieuwe topictitel kunnen plaatsen?

Oude deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos

Nieuwe deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos

Alvast bedankt :)
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199645941
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zou een mod deze 2 delen misschien kunnen linken en ook #2 in de nieuwe topictitel kunnen plaatsen?

Oude deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos

Nieuwe deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos #2

Alvast bedankt :)
Done :)
pi_199655274
Mods,
COVID1984 topic weer totaal off-topic gaat.
Er is al 'n klimaatverandering topic maar die opslot is.

Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Moderator zaterdag 29 mei 2021 @ 08:25:40 #168
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_199666418
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 13:54 schreef Tingo het volgende:
Mods,
COVID1984 topic weer totaal off-topic gaat.
Er is al 'n klimaatverandering topic maar die opslot is.

Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
Topic is weer open. Bedankt voor het melden :)
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:07:00 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199901148
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wederom een herinnering dat het hier wat respectvoller mag. Hou het on-topic, en kap nou eens met al die persoonlijke aanvallen (en ja, die linkse kerk ''grappen'' mogen ook wel een keer stoppen). We modden wat losser, maar er zijn grenzen. Post die je niet bevalt? Zet een TR, ga er niet zelf op in.
Helemaal prima hoor, het liep idd wat uit de hand. Alleen zou ik het prettig vinden dat als het "ludieke" linkse kerk niet meer mag dat anderen ook niet de hele tijd voor extreem, ultra rechts mogen worden uitgemaakt.

Want het is nou niet echt in verhouding, iemand links noemen met een kwinkslag of hele groepen wegzetten alsof ze achter genocide, rassenhaat etc zouden staan.

Als jij mij droppie noemt en ik reageer met "vieze vuilde graftakke (*#*#&@@&!" kom ik er ook niet mee weg (terecht uiteraard).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_199901406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Helemaal prima hoor, het liep idd wat uit de hand. Alleen zou ik het prettig vinden dat als het "ludieke" linkse kerk niet meer mag dat anderen ook niet de hele tijd voor extreem, ultra rechts mogen worden uitgemaakt.

Want het is nou niet echt in verhouding, iemand links noemen met een kwinkslag of hele groepen wegzetten alsof ze achter genocide, rassenhaat etc zouden staan.

Als jij mij droppie noemt en ik reageer met "vieze vuilde graftakke (*#*#&@@&!" kom ik er ook niet mee weg (terecht uiteraard).
Het was dan ook een voorbeeld. Het is alle kanten op gewoon te extreem in die reeks, dat kan echt normaler.
  dinsdag 15 juni 2021 @ 20:26:24 #171
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_199901437
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Het was dan ook een voorbeeld. Het is alle kanten op gewoon te extreem in die reeks, dat kan echt normaler.
Eens. Tnx :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Fry Palestine!!
pi_199925414
Jullie blijven posts verwijderen omdat het niet in jullie straatje past.
Dit is puur censuur, en dat was toch vroeger hier niet.
Na 22 ja op FOK! ga ik weg, dit is geen plek meer voor mij en zal hier nooit meer een post plaatsen.
pi_199925510
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef laffer het volgende:
Na 22 ja op FOK! ga ik weg, dit is geen plek meer voor mij en zal hier nooit meer een post plaatsen.
Niks censuur. Andere groepen of andere users aanvallen mag je elders doen.
Wens je veel plezier buiten FOK!.
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:25:17 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199925685
Waarom mocht dat plaatje niet wat ik gepost had?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:28:53 #175
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_199925747
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef laffer het volgende:
Het wordt idd erg extreem. Zelfs een plaatje wordt als beledigend gezien voor de andere partij en mag klaarblijkelijk niet (meer) terwijl sneertjes en andere nietszeggende opmerkingen blijven staan. |:)
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')