Je maakt een grapje zeker? Het forum staat er vol mee, dus het is niet zo raar dat ik daar aan mee doe. Uit mijn voorbeelden kan je ook goed zien dat iemand wappie noemen niet in verhouding staat tot wat je hier allemaal naar je hoofd geslingerd kan krijgen. Dus waarom je die eruit pakt is mij een raadsel.quote:Op maandag 26 april 2021 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je kan wel eindeloos dit soort voorbeelden gaan posten hoor, maar dat veranderd m'n redenatie niet opeens. Je maakte gewoon een comment die niet nodig was. Punt. ''Kijk, anderen doen het ook'' argumenten kan ik nooit zoveel mee.
Veel hangt ook af van de context. We komen ook niet dagelijks in elk topic. We stoppen onze vrije tijd in het modereren en het enige wat we dan van de users vragen is dat ze TR's plaatsen af ze het idee hebben dat er posts geplaatst worden die niet binnen het sub forum thuis horen. BNW is in het algemeen wat feller en daar houden we met het modden ook gewoon rekening mee.quote:Op maandag 26 april 2021 16:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Je maakt een grapje zeker? Het forum staat er vol mee, dus het is niet zo raar dat ik daar aan mee doe. Uit mijn voorbeelden kan je ook goed zien dat iemand wappie noemen niet in verhouding staat tot wat je hier allemaal naar je hoofd geslingerd kan krijgen. Dus waarom je die eruit pakt is mij een raadsel.
Wehe.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:25 schreef theguyver het volgende:
Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten #32 - #BlueAnon
mag de naam van topic veranderd worden in politieke drama VS
Ik zie dat er een nieuw deel is gestart.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
Opschonen van Presidentiële verkiezingen Verenigde Staten topic.
vooral de zwaar off-topic modder gesmijt mag wel weg aub!
Van mij Incl
Ik probeer er nog wat van te maken en niet telkens Linkse kerk of 'religie' plaatjes te plakken op mensen met een andere mening. Maar het is mooi, men beweert al maanden dat er fraude is gepleegd, maar als ik er een weddenschap over wil afsluiten krijg ik antwoorden als: 'ik heb nooit gezegd dat er fraude was gepleegd' of 'ik ben er te zeker van dat er geen spanning zit in een weddenschap'.quote:Op zaterdag 15 mei 2021 13:05 schreef Dejannn het volgende:
Interessant dat je dan eerst komt meeposten, en pas als je je gram niet blijkt te kunnen halen hier gaat klagen als een klein kind. Als je van mening bent dat een reeks off-topic gaat, geef dan in elk geval het goede voorbeeld. Maar daar ontbreekt het hier nogal aan.
Donequote:Op donderdag 27 mei 2021 18:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Zou een mod deze 2 delen misschien kunnen linken en ook #2 in de nieuwe topictitel kunnen plaatsen?
Oude deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos
Nieuwe deel: BNW / Censuur omtrent Hunter Biden en zijn laptop/foto's/videos #2
Alvast bedankt
Topic is weer open. Bedankt voor het meldenquote:Op vrijdag 28 mei 2021 13:54 schreef Tingo het volgende:
Mods,
COVID1984 topic weer totaal off-topic gaat.
Er is al 'n klimaatverandering topic maar die opslot is.
Klimaatverandering
BNW / Klimaatverandering
Helemaal prima hoor, het liep idd wat uit de hand. Alleen zou ik het prettig vinden dat als het "ludieke" linkse kerk niet meer mag dat anderen ook niet de hele tijd voor extreem, ultra rechts mogen worden uitgemaakt.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 19:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wederom een herinnering dat het hier wat respectvoller mag. Hou het on-topic, en kap nou eens met al die persoonlijke aanvallen (en ja, die linkse kerk ''grappen'' mogen ook wel een keer stoppen). We modden wat losser, maar er zijn grenzen. Post die je niet bevalt? Zet een TR, ga er niet zelf op in.
Het was dan ook een voorbeeld. Het is alle kanten op gewoon te extreem in die reeks, dat kan echt normaler.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Helemaal prima hoor, het liep idd wat uit de hand. Alleen zou ik het prettig vinden dat als het "ludieke" linkse kerk niet meer mag dat anderen ook niet de hele tijd voor extreem, ultra rechts mogen worden uitgemaakt.
Want het is nou niet echt in verhouding, iemand links noemen met een kwinkslag of hele groepen wegzetten alsof ze achter genocide, rassenhaat etc zouden staan.
Als jij mij droppie noemt en ik reageer met "vieze vuilde graftakke (*#*#&@@&!" kom ik er ook niet mee weg (terecht uiteraard).
Eens. Tnxquote:Op dinsdag 15 juni 2021 20:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het was dan ook een voorbeeld. Het is alle kanten op gewoon te extreem in die reeks, dat kan echt normaler.
Niks censuur. Andere groepen of andere users aanvallen mag je elders doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef laffer het volgende:
Jullie blijven posts verwijderen omdat het niet in jullie straatje past.
Dit is puur censuur, en dat was toch vroeger hier niet.
Na 22 ja op FOK! ga ik weg, dit is geen plek meer voor mij en zal hier nooit meer een post plaatsen.
Het wordt idd erg extreem. Zelfs een plaatje wordt als beledigend gezien voor de andere partij en mag klaarblijkelijk niet (meer) terwijl sneertjes en andere nietszeggende opmerkingen blijven staan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:10 schreef laffer het volgende:
Jullie blijven posts verwijderen omdat het niet in jullie straatje past.
Dit is puur censuur, en dat was toch vroeger hier niet.
Na 22 ja op FOK! ga ik weg, dit is geen plek meer voor mij en zal hier nooit meer een post plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |