Bronnen:quote:Bij een aanval op een synagoge in Wenen zijn meerdere schoten gelost, meldt de Oostenrijkse krant Kronen Zeitung maandagavond. Volgens de krant is er een terreuralarm actief, maar dat is niet door de autoriteiten bevestigd.
Over de situatie in de Oostenrijkse hoofdstad is weinig bekend. De krant meldt dat een neergeschoten agent in levensgevaar is. De politie zou nu nog op zoek zijn naar de gevluchte dader.
Een woordvoerder van de politie bevestigt op dit moment alleen dat er in de binnenstad een grote operatie gaande is. Details worden later bekendgemaakt.
Je ziet hem oordopjes uitdoen en verdwaasd rondkijken. Zal wel op zijn tel gekeken hebben daarvoor.quote:Op maandag 2 november 2020 22:13 schreef ACT-F het volgende: [..] Waarom blijft die daar ook staan, terwijl die dame zich uit de voeten maakt.
We zijn op het puntbeland dat we beter op nog 15 jaar pappen en nathouden kunnen hopen. Wij zijn niet meer in staat een strijd inzond voordeel te beslechten. Appeasement pleasequote:Op maandag 2 november 2020 22:12 schreef MissionPhailed het volgende: [..] Duidelijk filmpje; simpelweg een koelbloedige executie van een onschuldige. De vraag is of al het moslimgeweld dezer dagen Europa als geheel uit zijn passieve toestand stuwt?
Dit is cctv.quote:Op maandag 2 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Snap ook niet mensen die gaan filmen bij ernstig auto ongeluk... gewoon walgelijk..
Wilders is de schuld van de problemen met de islam?quote:Op maandag 2 november 2020 22:15 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Bullshit. Echter gaat de discussie hier niet over Wilders, dus ga ik hier niet veel verder op in. Het enige wat ik wil zeggen is dat die man over de ruggen van mensen die op de ICs voor hun leven strijden politiek probeert te winnen. Als een Kuzu dat zou doen was heel Nederland woedend, inclusief jij. Dit heeft niets meer met integratie te maken, Pim Fortuyn had met integratie te maken. Wilders heeft met doelbewust haatzaaien te maken.
Dit is wel even van een andere orde imho, dit is kostbare documentatie...quote:Op maandag 2 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Snap ook niet mensen die gaan filmen bij ernstig auto ongeluk... gewoon walgelijk..
Zweden heeft zijn defensiebudget vertienvoudigt, ik denk dat ze daar een vooruitziende blik hebben.quote:Op maandag 2 november 2020 22:16 schreef LXIV het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
We zijn op het puntbeland dat we beter op nog 15 jaar pappen en nathouden kunnen hopen. Wij zijn niet meer in staat een strijd inzond voordeel te beslechten. Appeasement please
Dacht dat die erbij hoorde.quote:Op maandag 2 november 2020 22:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom blijft die daar ook staan, terwijl die dame zich uit de voeten maakt.
oe24.atquote:Op maandag 2 november 2020 22:18 schreef myShizzle het volgende:
Tot wel 10 daders vermoed, nu op 0e24.at
Opdat wij niet vergeten (of er een andere draai aan gegeven wordt)quote:Op maandag 2 november 2020 22:17 schreef Momo het volgende:
Link bittequote:Op maandag 2 november 2020 22:18 schreef myShizzle het volgende:
Tot wel 10 daders vermoed, nu op 0e24.at
Het hangt wel af van welk land in Europa en de extremiteit van een tegenreactie. De landen in oostelijk Europa zien hun beleid om moslim-immigranten buiten de deur te houden nu wel beslist bevestigd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:16 schreef LXIV het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
We zijn op het puntbeland dat we beter op nog 15 jaar pappen en nathouden kunnen hopen. Wij zijn niet meer in staat een strijd inzond voordeel te beslechten. Appeasement please
Jij rent ook gelijk weg als je iemand ziet rennen?quote:Op maandag 2 november 2020 22:13 schreef ACT-F het volgende: [..] Waarom blijft die daar ook staan, terwijl die dame zich uit de voeten maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het vorige topic was dit filmpje nog van Wenenquote:Op maandag 2 november 2020 22:22 schreef myShizzle het volgende:
Rumoer over gedoe Salzburg en Linz
[ twitter ]
Dat is in Wenen, niet in Salzburg.quote:Op maandag 2 november 2020 22:22 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 2 november 2020 22:23 schreef Momo het volgende:
Ook geen idee of dit echt is, maar zie het voorbij komenWerd ook net getoond op de Oostenrijkse tv, dus echt denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien een domme vraag, maar wat is er te zien?quote:Op maandag 2 november 2020 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Werd ook net getoond op de Oostenrijkse tv, dus echt denk ik.
En dan vervolgens een heel bericht over Wilders typen en eindigen met;"Wilders heeft met doelbewust haatzaaien te maken".quote:Op maandag 2 november 2020 22:15 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Bullshit. Echter gaat de discussie hier niet over Wilders, dus ga ik hier niet veel verder op in...
Nope, maar hij heeft zeker wel bijgedragen aan de groeiende haat tussen de autochtoon en moslims in Nederland. Daarnaast heeft hij een negatieve invloed gehad op de integratie van moslim allochtonen in Nederland.quote:Op maandag 2 november 2020 22:18 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wilders is de schuld van de problemen met de islam?
dit topic..quote:Op maandag 2 november 2020 22:25 schreef de_boswachter het volgende:
social media is echt de aids van de samenleving. Twitter en dat soort onzin. Overal speculaties en fake news, sick.
Is het ook. Dat is Schwedenplatz, waar de eerste melding van een aanslag vandaan kwam.quote:Op maandag 2 november 2020 22:23 schreef pussycatdoll het volgende:
In het vorige topic was dit filmpje nog van Wenen
Vier (waarschijnlijke) daders die met hun handen in de lucht staan.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is er te zien?
Dat is Wenen.quote:Op maandag 2 november 2020 22:22 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Vanmorgen was dat nog Barcelona...quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
WTF is dit? Importjeugd die de politie gaat lastigvallen?
[ twitter ]
Holy fuck, ja dus!quote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Hij moest het even kwijt, maar er mag niet op gereageerd worden.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En dan vervolgens een heel bericht over Wilders typen en eindigen met;"Wilders heeft met doelbewust haatzaaien te maken".
Iedereen die daar rijdt moet z'n auto uit en op de grond gaan liggen, zijn dus waarschijnlijk onschuldige burgers die je zietquote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef Starhopper het volgende:
Op OE24 zijn ze mensen aan t arresteren
Slechte timing dan, kan je dood betekenen nuquote:Op maandag 2 november 2020 22:28 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Nepnieuws.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Holy fuck, ja dus!
Mijn bloed kookt nu
quote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat is het idee van die kattenposts dan?
Is al ontkracht.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef Nober het volgende:
Ik las 10 terroristen dus een gijzeling is dan ook nog een optie á la Bataclan.
[ twitter ]
Kijk eens naar je bronnen, het twitter account heeft het al verwijderd.quote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Holy fuck, ja dus!
Mijn bloed kookt nu
Ze weten waarschijnlijk dat populisten hier anders weer goed mee gaan scoren onder de tokkie bevolkingquote:Op maandag 2 november 2020 22:29 schreef SpaceOddity het volgende:
De Oostenrijkse nieuws media "hoopt" nog op rechts extremisten.
[ twitter ]
Volgens de eigenaar zou daar niets aan de hand zijn thoughquote:Op maandag 2 november 2020 22:30 schreef Nober het volgende:
Ik las 10 terroristen dus een gijzeling is dan ook nog een optie á la Bataclan.
[ twitter ]
Terroristen laten de aanval zo lang mogelijk duren zodat er veel angst gecreeerd wordt. Door kattenplaatjes wordt dit gemaskeerd en is minder duidelijk wat er gebeurt, dus minder angst wat er gezaaid wordt.quote:
Snelheid ten koste van kwaliteit.quote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Kijk eens naar je bronnen, het twitter account heeft het al verwijderd.
Dit slaat toch nergens op?quote:Op maandag 2 november 2020 22:32 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Terroristen laten de aanval zo lang mogelijk duren zodat er veel angst gecreeerd wordt. Door kattenplaatjes wordt dit gemaskeerd en is minder duidelijk wat er gebeurt, dus minder angst wat er gezaaid wordt.
Dit vroeg ik mij dus ook afquote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moslims zijn pussiesquote:Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zodat we alle narigheid niet zienquote:
Zijn bots die zijn gekocht om informatie inderdaad langzamer te verspreiden, paar gekken achter een computerquote:
Denk ik ook.quote:Op maandag 2 november 2020 22:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zodat we alle narigheid niet zien
Ofzo. Ja snap t ook niet
Zorgen dat niet iedereen terroristen van informatie en propaganda-materiaal voorziet.quote:
Teringleiderquote:Op maandag 2 november 2020 22:35 schreef Starhopper het volgende:
Die teringleier die op die gewonde agent schiet. Lijkt wel charlie hebdo.
Triestquote:Op maandag 2 november 2020 22:34 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zijn bots die zijn gekocht om informatie inderdaad langzamer te verspreiden, paar gekken achter een computer
quote:
Rot op met je grappige plaatjesquote:
Dan kan er extra hard boos worden gedaan op alles dat niet-westers is, tja.quote:Op maandag 2 november 2020 22:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat online gaan zetten?
Teringlijerquote:Op maandag 2 november 2020 22:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Teringleier is spreektaal..niks mis mee. Net zoiets als 'gofferdomme'
Ja, dat snap ik ook niet helemaalquote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef doggy112 het volgende:
Waarom zit twitter onder de kattenplaatjes
Matige act is dat.quote:Op maandag 2 november 2020 22:26 schreef doggy112 het volgende:
Waarom zit twitter onder de kattenplaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |