abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196180293
.

[ Bericht 35% gewijzigd door Azula op 11-11-2020 00:37:49 ]
pi_196180373
quote:
1s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:08 schreef Azula het volgende:
Dat soort dingen zien we moslims hier niet bepaald doen hé? Langs de weg staan met borden dat homo's de kk dood mogen sterven en weet ik wat voor bullshit die rednecks daar uitkramen.
We hebben er vanuit Nederland wel een paar honderd zien afreizen naar hun gedroomde kalifaat in syrie en irak waar homo's zoals het een soenitisch kalifaat betaamt van het hoogste punt gegooid werden, en vervolgens gestenigd als ze de val onverhoopt wisten te overleven. Niet geheel toevalligerwijs werd deze praktijk trots gefilmd en in promotiefilmpjes onder de goegemeente verspreid in de hoop op veel nieuwe aanwas. *O*
pi_196180384
quote:

[..]

Dat is toch een visie die jij hebt maar gebaseerd op?

Oh omdat er een paar gekke mensen rondlopen. Heb je de Christenen in Amerika wel gezien met borden langs de weg dat alle homos dikke kanker zijn? Kijk je weleens docu’s eigenlijk? Louis Theroux? Nee?

Dat soort dingen zien we moslims hier niet bepaald doen hé?

Een ietsepietsie verder kijken dan je neus lang is maargoed, je zou jezelf maar ‘kritisch’ vinden en dan blijkt dat je in werkelijkheid verre van bent.
En hoeveel van die leipe christenen nemen dan ook daadwerkekijk een mes of vuurwapen ter hand om hun punt kracht bij te zetten? Ik heb tien keer liever die mafkezen die met borden langs de weg gaan staan en verder niks doen, dan het soort kankergezwellen dat jij hier nu in bescherming loopt te nemen die mensen de kelen door gaan lopen snijden of gaan lopen schieten op niksvermoedende voorbijgangers. tiefstraal een eind op met je achterlijke vergelijkingen, jij bent evengoed onderdeel van het probleem.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_196180408
quote:

[..]

Dat is toch een visie die jij hebt maar gebaseerd op?

Oh omdat er een paar gekke mensen rondlopen. Heb je de Christenen in Amerika wel gezien met borden langs de weg dat alle homos dikke kanker zijn? Kijk je weleens docu’s eigenlijk? Louis Theroux? Nee? Ja? Is dat geen extremisme? Worden daar geen mensen gedood in de naam van God?

Dat soort dingen zien we moslims hier niet bepaald doen hé? Langs de weg staan met borden dat homo’s de kk dood mogen sterven en weet ik wat voor bullshit die rednecks daar uitkramen.

Een ietsepietsie verder kijken dan je neus lang is maargoed, je zou jezelf maar ‘kritisch’ vinden en dan blijkt dat je in werkelijkheid verre van bent. De wereld zou maar verder reiken dan Europa, vluchtelingen die komen profiteren, aanslagen binnen Europa en de presidentiële verkiezingen plus wat items die ze uitzenden op NOS. :') Newsflash, is echt zo. Hij reikt werkelijk waar verder dan onze welvarende walgelijk verwende bubbel.
Hoeveel Nederlandse christenen staan er eigenlijk met dergelijke malle borden? En homo's die hier in Nederland hun woningen uitgetreiterd worden, door wat voor Nederlanders gebeurt dat in de regel? *O* En overig geweld tegen Nederlandse homo's, uit welke hoek komt dat het meest?
pi_196180560
quote:
0s.gif Op woensdag 11 november 2020 00:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

En hoeveel van die leipe christenen nemen dan ook daadwerkekijk een mes of vuurwapen ter hand om hun punt kracht bij te zetten? Ik heb tien keer liever die mafkezen die met borden langs de weg gaan staan en verder niks doen, dan het soort kankergezwellen dat jij hier nu in bescherming loopt te nemen die mensen de kelen door gaan lopen snijden of gaan lopen schieten op niksvermoedende voorbijgangers. tiefstraal een eind op met je achterlijke vergelijkingen, jij bent evengoed onderdeel van het probleem.
Ja klopt ik neem de mensen die ik persoonlijk ken die toevallig ook moslim zijn inderdaad in bescherming.

We zijn nu aan het kijken en dat besef ik me nu even naar wie wat verkeerd doet allemaal. De mensen die ik ken die doen echt minder vliegen kwaad dan de doorsnee mens doet. Maar ze hangen hetzelfde geloof aan... en daarom zijn ze slecht. Ja koekoek gaat ‘ie ff.

Ben nog steeds blij dat ik deze ‘gematigde’ mensen (in zowel hoge posities btw, leerkrachten, jongens en meiden met drie banen tegelijk en intussen ook hbo en uni student) niet veroordeel op wat een stel debielen elders op de wereld doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')