Bronnen:quote:Bij een aanval op een synagoge in Wenen zijn meerdere schoten gelost, meldt de Oostenrijkse krant Kronen Zeitung maandagavond. Volgens de krant is er een terreuralarm actief, maar dat is niet door de autoriteiten bevestigd.
Over de situatie in de Oostenrijkse hoofdstad is weinig bekend. De krant meldt dat een neergeschoten agent in levensgevaar is. De politie zou nu nog op zoek zijn naar de gevluchte dader.
Een woordvoerder van de politie bevestigt op dit moment alleen dat er in de binnenstad een grote operatie gaande is. Details worden later bekendgemaakt.
Ik neem alvast afstand.quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Perrin het volgende:
Religie van de vrede weer aan het werk, zo te lezen.
Hoog tijd dat we de afbeeldingen van de profeet verbieden, ze zijn namelijk nogal maf aan het doen in Europa, die moslims.quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Perrin het volgende:
Waar lees je dat dan?quote:Op maandag 2 november 2020 20:58 schreef Perrin het volgende:
Improvised explosive devices idd.quote:
Ik lees over bomgordels iig.quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Waar lees je dat dan?
Zou het geen extreem-rechtse daad kunnen zijn? Of een extreem-linkse? Er zijn nogal wat groepen met een hekel aan Joden.
4? Waar lees je dat?quote:Op maandag 2 november 2020 21:00 schreef myShizzle het volgende:
VIER LOCATIES AL AANGEVALLEN
[ twitter ]
Dit is groot
Damnquote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef myShizzle het volgende:
https://twitter.com/SVNewsAlerts/status/1323354130056884225
[ twitter ]
Ah, die had ik over het hoofd gezien.quote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Eerst maar eens afwachten. Een aanslag op Joden kan tegenwoordig helaas uit zo ongeveer elke hoek komen.quote:
Pagina bestaat nietquote:Op maandag 2 november 2020 21:02 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Of autisten met PTSSquote:Op maandag 2 november 2020 21:11 schreef Scorpie het volgende:
JONGENS JONGENS HET ZIJN LONE WOLVES GEEN MOSLIMS HOOR ISLAM IS VREDE
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.quote:Op maandag 2 november 2020 21:11 schreef Scorpie het volgende:
JONGENS JONGENS HET ZIJN LONE WOLVES GEEN MOSLIMS HOOR ISLAM IS VREDE
Ondertussen aanslag na aanslag in Europa.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.
Vergeet niet dat de christenen ook geen lieverdjes waren, die hebben een hoop geroofd en gedood in het verleden.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.
Vergeet niet dat de christenen ook geen lieverdjes waren, die hebben een hoop geroofd en gedood in het verleden.
En daar is die dan... ik zat erop te wachten,quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Volgens mij een agent.quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef myShizzle het volgende:
Hier wordt iemand neergeschoten vlgs mij NSFW
[ twitter ]
Ik ben nog steeds Vlad Tepes dankbaar dat hij die lui vol op hun dikke reet heeft gegeven.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het Ottomaanse rijk gaat Europa weer veroveren
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen aanslag na aanslag in Europa.
Lekker brainpowertje, achter het raam gaan kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Alleen gebeurt dat laatste dus niet.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Nou als hier fundamentele christenen moordend rondtrekken in naam van Jezus dan reken ik dat geloof het zeker aan.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat die dooddoeners nou maar eens een keer achterwege, dat gezever van 'jamaar christenen zus en zo' kennen we nou onderhand wel, voorlopig zijn het alleen maar moslims die steeds in het nieuws komen op deze wijze.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Gelukkig zeg je het zelf alquote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Is dat nou een agentquote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef myShizzle het volgende:
Edit: een politieagent
[ twitter ]
Troll. Dit kun je niet meer met droge ogen volhouden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Naja, als er in Turkije aanslag op aanslag door Christenen wordt gepleegd wil ik Erdohan & Co weleens horenquote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Als hier zoveel aanslagen gepleegd zouden worden uit naam van Jezus, dan reken maar dat de kerken hier hun deuren kunnen sluiten.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Is nooit gebeurd, i.i.g. voorbij Wenen niet.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het Ottomaanse rijk gaat Europa weer veroveren
Blijkbaar is het andersom, zo ziedend zijn dat je een 1.5miljard moslims over 1 kam scheertquote:Op maandag 2 november 2020 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alleen gebeurt dat laatste dus niet.
Doe die oogkleppen eens af man.
Hoort er tegenwoordig helaas bij in ons prachtige Europa.quote:
1.5 miljard wellicht niet. Wel veel en veel te veel.quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Blijkbaar is het andersom, zo ziedend zijn dat je een 1.5miljard moslims over 1 kam scheert
Bedank je broeders maar.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Je kan wel Wenen?quote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Enchanter het volgende:
Dat hoort bij het leven in een grote stad
De vraag is welk percentage van die 1.5 miljard het eigenlijk wel mooi vindt als ongelovige varkens worden afgeslacht.quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Blijkbaar is het andersom, zo ziedend zijn dat je een 1.5miljard moslims over 1 kam scheert
Dit dus ja...quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
De vraag is welk percentage van die 1.5 miljard het eigenlijk wel mooi vindt als ongelovige varkens worden afgeslacht.
Zal je tegenvallen denk ik, ouwe knuffelaar.
Dader lijkt in een seconde helemaal links in beeld te staan. Iets wit aanquote:Op maandag 2 november 2020 21:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Is dat nou een agent
Edit: oh ja dus. Jeetje
Iig veel meer dan 'enkele individuen'. En de bindende factor is dat prachtige geloof.quote:Op maandag 2 november 2020 21:19 schreef matthijst het volgende:
[..]
De vraag is welk percentage van die 1.5 miljard het eigenlijk wel mooi vindt als ongelovige varkens worden afgeslacht.
Zal je tegenvallen denk ik, ouwe knuffelaar.
Je kunt het de Islam zeker aanrekenen als je de Islam hebt bestudeerd. Het is een soort kopie van het oude testament.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
Aanvallen op meerdere plekken tegelijk heeft een beetje het stempel van al qaeda, ongeveer net zoals toen in Parijs gebeurt is.
Nou, ik denk dat het er wel wat meer zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
1 dader opgepakt, one to go dan denk ik
Geen idee, ik heb geen abonnement op hun blad.quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Die hadden in hun blad toch ook opgeroepen begin november aanslagen te plegen?
Nee ze laten zich niet oppakken.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
quote:Op maandag 2 november 2020 21:21 schreef myShizzle het volgende:
3 verdachten in beeld, eentje heeft zichzelf ws opgeblazen met bomgordel.
Dus 2 nog on the loose, en die gaan door tot ze dood zijn
Slagje om de arm nog hoor. In de ruis na aanslagen gaat het wel vaker ineens over meerdere locaties. Even afwachten tot daar iets meer duidelijk over is.quote:Op maandag 2 november 2020 21:23 schreef Hathor het volgende:
Aanvallen op meerdere plekken tegelijk heeft een beetje het stempel van al qaeda, ongeveer net zoals toen in Parijs gebeurt is.
Hopelijk nog levend zodat ie ondervraagd en gestraft kan worden.quote:Op maandag 2 november 2020 21:24 schreef myShizzle het volgende:
Het zijn over het algemeen niet de 2e, 3e of 4e generatie moslims in Europa die deze aanslagen plegen, maar meer de vluchtelingen/nieuwkomers. Ondanks dat de Turken en Mocros moeizaam integreren, zijn ze verder van de Islam af dan dat ze het zeld doorhebben of kunnen accepteren. Massa immigratie van vluchtelingen in Europa moet stoppen.quote:Op maandag 2 november 2020 21:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig veel meer dan 'enkele individuen'. En de bindende factor is dat prachtige geloof.
Nee, liever gewoon afschieten, anders krijg je weer van die tenenkrommende beelden zoals met die Gokmen T.quote:Op maandag 2 november 2020 21:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hopelijk nog levend zodat ie ondervraagd en gestraft kan worden.
Ah, simpelweg op Wikipedia.quote:Op maandag 2 november 2020 21:18 schreef MissionPhailed het volgende:
Een grote minderheid van de moslims heeft in min of meerdere mate wel begrip voor dit soort aanslagen. Dan hebben we het over enkele tientallen procenten in sommige landen, dit naar aanleiding van onderzoek. Eens kijken of ik de cijfers ergens kan traceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |