Of autisten met PTSSquote:Op maandag 2 november 2020 21:11 schreef Scorpie het volgende:
JONGENS JONGENS HET ZIJN LONE WOLVES GEEN MOSLIMS HOOR ISLAM IS VREDE
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.quote:Op maandag 2 november 2020 21:11 schreef Scorpie het volgende:
JONGENS JONGENS HET ZIJN LONE WOLVES GEEN MOSLIMS HOOR ISLAM IS VREDE
Ondertussen aanslag na aanslag in Europa.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.
Vergeet niet dat de christenen ook geen lieverdjes waren, die hebben een hoop geroofd en gedood in het verleden.
quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Niets mis met Islam en Moslims, prima religie voor 99,9999% van de gelovige een vredige religie.
Vergeet niet dat de christenen ook geen lieverdjes waren, die hebben een hoop geroofd en gedood in het verleden.
En daar is die dan... ik zat erop te wachten,quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Volgens mij een agent.quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef myShizzle het volgende:
Hier wordt iemand neergeschoten vlgs mij NSFW
[ twitter ]
Ik ben nog steeds Vlad Tepes dankbaar dat hij die lui vol op hun dikke reet heeft gegeven.quote:Op maandag 2 november 2020 21:12 schreef Discombobulate het volgende:
Het Ottomaanse rijk gaat Europa weer veroveren
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ondertussen aanslag na aanslag in Europa.
Lekker brainpowertje, achter het raam gaan kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef myShizzle het volgende:
Hier wordt iemand neergeschoten vlgs mij NSFW
[ twitter ]
Alleen gebeurt dat laatste dus niet.quote:Op maandag 2 november 2020 21:14 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Dat kun je het geloof en de religie niet aanrekenen, als er iemand in naam van jezus de boel kort en klein schiet en zegt dat het opdracht is van zijn god reken je dat toch ook niet het christendom aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |