Dat bedoel ik dus ook, zie het als een bedreiging of provocatie, whatever. Ik denk dat er de komende tijd nog wel wat staat te gebeuren, ik lees net dat Frankijk er morgen een wet doorheen wil drukken die de Grijze Wolven als verboden organisatie zal bestempelen, ik zie de bekken alweer schuimen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik vind het meer een bedreiging dan provocatie.
Zo snel na de rampzalige gebeurtenissen met dit soort eisen te komen komt meer over als: Je hebt gezien wat er kan gebeuren, geef onze zin!
Komt er weer een Pakistaantje die hem wil omleggen en als het niet lukt steekt die maar weer een paar Amerikanen of gaat die naar een kerk.quote:Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Misschien moet ome Geert ook een petitie beginnen: een petitie voor het mogen grappen over de Profeet en dat dekselse kutgeloof.
Meer dan kleur bekennen is het niet. Dit gaat nooit gebeuren (deo volente).quote:
Dat zie je toch nu al? Het verschil in uitkomst duidt op discriminatie. Heeft niks te maken met de verdomming door de islam, de anti-intellectuele cultuur, het niet iets willen aannemen van vrouwen en ongelovigen, het hangen op straat tot 's avonds laat en tien generaties inteelt wat gewoon al snel 10 IQ punten scheelt.quote:Op maandag 2 november 2020 19:09 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik zei het al in het andere topic, dit is nu nog kansloos maar over 50 jaar gaan ze dit er helaas doorheen krijgen in NL, zie ook Maleisie en Indonesie.
Voorkeursbehandeling moslims in Maleisie:
[..]
[..]
De moslims gingen rellen toen andere bevolkingsgroepen het beter dan hun deden, 600 doden waarvan het merendeel dus de Chinezen. Om de moslims te paaien kwam er dus wetgeving waar zij voortrokken werden.
Hetzelfde zal je over 50 jaar in Europa zien: rellen met honderden doden, om de moslims koest te houden komt er wetgeving waarin zij voorgetrokken worden.
We hebben in het verleden al een voorproefje gezien in Frankrijk, al die banlieue moslim ghetto's waar het tuig om auto's in de brand steken.
Sharia is wat de moslims willen.quote:Op maandag 2 november 2020 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De weg van het ene verbod naar het andere leidt tot een Protestantse theocratie of een seculiere dictatuur. Dus dat is wat deze moslims willen.
Wat is een belediging?quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
Getekend. Het belediging van de profeet valt niet onder vrijheid van meningsuiting
Een sprookjesfiguur ‘beledigen’ valt per definitie onder vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
Getekend. Het belediging van de profeet valt niet onder vrijheid van meningsuiting
Maar de belediging wel.quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
Zeker.quote:Op maandag 2 november 2020 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Moet alles maar geridiculiseerd kunnen worden?
Nog bedankt aan je broeders voor Wenen. En Frankrijk.quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
En dan gaan ze zich weer vergelijken met de jodenvervolging..je kan erop wachten.quote:Op maandag 2 november 2020 20:50 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Meer dan kleur bekennen is het niet. Dit gaat nooit gebeuren (deo volente).
Ik verwacht dat dit weer een aanleiding gaat worden om zich weer te kunnen wentelen in de slachtofferrol.
“Zoveel mensen, maar er gebeurt niets mee! We zijn tweederangs burgers en worden onderdrukt, blablablabla...”
Ja die proleet daar moet je respect voor hebben.quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
Nu ik erover nadenk.. als ik zeg dat Mohammed een varken is, dan is dat toegestaan in dit land..toch? 🤔 Maar mag het ook op dit forum?quote:Op maandag 2 november 2020 20:57 schreef Meloewa. het volgende:
Momenteel zijn er verschrikkelijke dingen aan de hand in Wenen. In de buurt van een synagoge. Misschien weer een moslim-extremist.quote:Op maandag 2 november 2020 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
En dan gaan ze zich weer vergelijken met de jodenvervolging..je kan erop wachten.
Is dat al bekend dan?quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
godcholera. nu weer in Wenen geloofsgerelateerde flauwekul.
kan er echt niet vanaf morgen gestopt worden met religie?
Kun jij aanslagen van boeddhisten in Europa benoemen?quote:Op maandag 2 november 2020 21:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
godcholera. nu weer in Wenen geloofsgerelateerde flauwekul.
kan er echt niet vanaf morgen gestopt worden met religie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |