Zou me niet verbazen als veel mensen dubbel of driedubbel stemmen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:23 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
En zal nog wel wat oplopen. Dit betekent echt een gigantische groep fanatici.
Dan zijn het er nog steeds veel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als veel mensen dubbel of driedubbel stemmen.
Nee, daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat er schijnbaar echt een heel groot aandeel personen in Nederland woont die het niet zo op hebben met vrijheid van meningsuiting.quote:
Dat je christenen niet vaak hoort over beledigingen en moslims meteen massaal in een stuip schieten en ons hun wil willen opleggen is wel verontrustend ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat er schijnbaar echt een heel groot aandeel personen in Nederland woont die het niet zo op hebben met vrijheid van meningsuiting.
Vraag Gillian Gibbons maar hoe voorzichtig je moet zijn met Mohammed.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat je christenen niet vaak hoort over beledigingen en moslims meteen massaal in een stuip schieten en ons hun wil willen opleggen is wel verontrustend ja.
Mijn opa is tegen een boom gereden doordat hij een vliegje in z'n oog kreeg en van de weg afraakte. Wil je die smiley svp niet meer gebruiken? Iedere keer dat ik hem zie moet ik eraan denken, voel ik me boos en verdrietig en krijg ik de neiging om massamoord te plegen op insecten.quote:
Het komt op mij meer over dat deze mensen vinden wel alle vrijheid te hebben om alles te zeggen, maar de ander niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het ook niet om. Het gaat er om dat er schijnbaar echt een heel groot aandeel personen in Nederland woont die het niet zo op hebben met vrijheid van meningsuiting.
Zou mij niet verbazen dat veel mensen nog niets weten over deze petitie, groot gedeelte spreekt immers geen Nederlands, ze wisten immers ook niet waarom ze die vooraf gedrukte aangiftes tekenden. En een ander gedeelte zal te druk zijn met uitslapen en daarna weer op straat azen naar makkelijke prooien, die gaan echt niet hun NAW gegevens online gooien.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als veel mensen dubbel of driedubbel stemmen.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:25 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Mijn opa is tegen een boom gereden doordat hij een vliegje in z'n oog kreeg en van de weg afraakte. Wil je die smiley svp niet meer gebruiken? Iedere keer dat ik hem zie moet ik eraan denken, voel ik me boos en verdrietig en krijg ik de neiging om massamoord te plegen op insecten.
Het is wel interessant om te zien dat dik 10% van de moslims in dit land er zo over denkt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:42 schreef Document1 het volgende:
Is er maar ook ooit 1 petitie met enig effect geweest op petitie.nl?
Ik vind oproepen tot geweld (Fatwa, Jihad, atoombom op Frankrijk) inderdaad veel te ver gaan. Vvmu is een groot goed, maar bij haat zaaien en oproepen tot geweld trek ik de grens.quote:Op dinsdag 3 november 2020 12:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het komt op mij meer over dat deze mensen vinden wel alle vrijheid te hebben om alles te zeggen, maar de ander niet.
Klopt, soera 4 ayaah 56 uit mijn hoofd. Iets waar veel moslims het liever niet over hebben (logisch want zulke denkbeelden zijn niet te verenigen met zogenaamd de meest barmhartige entiteit die bestaat).quote:Op maandag 2 november 2020 19:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat ook best wel smakeloos is...
Leren dat een 'albarmhartige' god het presteert om een mens, die hij zelf gecreëerd heeft, naar een eeuwigheid van fysieke marteling te zenden wanneer niet het juiste geloof is aangehangen. Hoe zegt de koran dat ook weer? In de hel brandt je vel op, maar daarna krijg je gewoon een nieuw vel zodat je pijn blijft lijden.
In naam van de barmhartige.
Smakeloos... doe mij maar een tekeningetje dan.
x2quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Red_85 het volgende:
47.000 ondertekenaars.
Mooi. Gelijk een lijst met potentiele terroristen en volk wat de islam boven de grondwet zet. Ofwel, volk wat hier niet hoort.
94.000 alquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Red_85 het volgende:
47.000 ondertekenaars.
Mooi. Gelijk een lijst met potentiele terroristen en volk wat de islam boven de grondwet zet. Ofwel, volk wat hier niet hoort.
Oke en wat moeten we daarmee dan?quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:13 schreef Red_85 het volgende:
47.000 ondertekenaars.
101.000 nuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |