De kop is eraf zullen we maar zeggen.quote:Al 47000 handtekeningen
Gaat toch niet gebeuren. Want dan kunnen cabaretiers wel inpakken als ze niets en niemand meer op de hak mogen nemen.quote:Op maandag 2 november 2020 17:16 schreef Nober het volgende:
Meer dan 49000 inmiddels, je mag de TT regelmatig updaten.
denk dat ze het mes op de keel zetten om dit zo vaak mogelijk te tekenen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kop is eraf zullen we maar zeggen.
We zitten zo rond de 6-7% nu van de volwassenen nu. Maar daar zitten vast en zeker ook van die leeghoofdige sjw'ers bij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:10 schreef Generationalpha het volgende:
Hoeveel moslims zijn er in totaal in Nederland? En hoeveel hebben al getekend?
Wat is het percentage moslims dat getekend heeft?
Ik las dat we al 850.000 moslims in Nederland hebben. Ervan uitgaande dat het aantal handtekeningen nog flink gaat toenemen mogen we concluderen dat een zeer groot deel van de Nederlandse moslims loyaal is aan terroristengeweld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:12 schreef Scrummie het volgende:
47000...
Dat is best wat. Gelukkig is er in onze maatschappij geen plek voor dat soort mensen.
En nu?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik las dat we al 850.000 moslims in Nederland hebben. Ervan uitgaande dat het aantal handtekeningen nog flink gaat toenemen mogen we concluderen dat een zeer groot deel van de Nederlandse moslims loyaal is aan terroristengeweld.
Dat laatste weet ik niet. Niet willen dat je profeet onderwerp is van een spotprent is wat anders dan loyaal zijn aan terroristengeweld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik las dat we al 850.000 moslims in Nederland hebben. Ervan uitgaande dat het aantal handtekeningen nog flink gaat toenemen mogen we concluderen dat een zeer groot deel van de Nederlandse moslims loyaal is aan terroristengeweld.
Niet helemaal hetzelfde maar ik moet altijd wel denken aan gesprekken met moslim-collega's die ik in het verleden had. Het zal je nog verbazen wat daar voor bagger er in die hoofden zit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste weet ik niet. Niet willen dat je profeet onderwerp is van een spotprent is wat anders dan loyaal zijn aan terroristengeweld.
En zal nog wel wat oplopen. Dit betekent echt een gigantische groep fanatici.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:19 schreef Scrummie het volgende:
Wel zijn er tot nu toe dus 47.000 ondertekenaars die niet zoveel ophebben met 1 van de belangrijkste waarden die wij als westerse maatschappij hebben. En dat is wel zorgwekkend, want 47.000 (en stijgende) is geen kleine groep.
Oh, het zijn er inmiddels: Er zijn 89237 handtekeningen voor deze petitie.
We moeten de zaak ook weer niet opblazen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
denk dat ze het mes op de keel zetten om dit zo vaak mogelijk te tekenen.
link naar de petitie zal in het gebed zijn opgenomen.
Ik heb het vaticaan ook nooit over de IRA aanslagen gehoord eigenlijk dus waarom zou Dubai hierop moeten reageren bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 3 november 2020 10:28 schreef Syd het volgende:
Bijna 90ken dan zogenaamd beginnen dat ze met klem alle vormen van geweld veroordelen mbt de spotprenten. Echter tot heden heb ik nog geen enkele moslim en/of moslim land publiekelijk afstand zien doen van alle geweld wat in de naam van hun religie uitgevoerd wordt. Maar wel willen eisen dat dit strafbaar wordt. Ga eerst maar laten zien dat jouw gewelddadige religie echt met het westen wilt samen werken, ook al ben je Katholiek of een "ongelovige"
Ik denk oprecht dat er in heel Europa (los van Ierland) vrijwel geen katholiek te vinden was die de IRA steunde.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb het vaticaan ook nooit over de IRA aanslagen gehoord eigenlijk dus waarom zou Dubai hierop moeten reageren bijvoorbeeld?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:22 schreef TigerXtrm het volgende:
Nederland, 2030. Denk is de grootste partij van Nederland. Per hoofdelijke stem in de 2e kamer wordt democratisch de democratie opgeheven, en alle tegenstemmers vervolgens publiekelijk onthoofd op het Binnenhof.
Meh, ik verwacht niet dat dit voor 2050 zal plaatsvinden, en waarschijnlijk nog wel een jaar of 10 later.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:25 schreef B300 het volgende:
2030: De Verenigde Islamitische Staten van Europa
we kunnen wel als een kip zonder kop gaan rondrennen maar dat helpt niets.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We moeten de zaak ook weer niet opblazen.
Punt 1: goedquote:Op maandag 2 november 2020 17:01 schreef Nober het volgende:
Strafbaar stellen beledigen van de profeet
[..]
Gaat het dan toch verboden worden om profeten te beledigen?
Omdat we het nu over moslim geweld hebben en niet over IRA aanslagen die allang niet meer plaatst vinden.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik heb het vaticaan ook nooit over de IRA aanslagen gehoord eigenlijk dus waarom zou Dubai hierop moeten reageren bijvoorbeeld?
Het vaticaan wilde zelf ook dat ierland een staat werd, zonder banden met het VK?quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |