Gaat het dan toch verboden worden om profeten te beledigen?quote:1. Wij moslims veroordelen met klem alle vormen van geweld naar aanleiding van de spotprenten.
2. Dit gezegd te hebben, vinden wij moslims ook dat het beledigen van onze profeet Mohammed niets te maken heeft met de vrijheid van meningsuiting. Het is eerder een tekort aan fatsoen en leidt ook nog eens tot maatschappelijke spanningen alsook het structureel beledigen van moslims.
3. Wij roepen de overheid dan ook op om het beledigen van de profeet (zelfs alle profeten) strafbaar te stellen.
https://www.petities.com/(...)igen_van_de_profeet/
Meer dan 49000 inmiddels, je mag de TT regelmatig updaten.quote:Op maandag 2 november 2020 17:11 schreef Justin_Case het volgende:
47000 handtekeningen tegen het beledigen van een sprookjesfiguur.
Je op laten naaien door een tekening is achterlijk.quote:Op maandag 2 november 2020 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben geen moslim maar heb ook grote moeite met die Charlie Hebdo-achtige ‘cartoons’. Beledigen omdat het kan is achterlijk.
Je snapt het niet.quote:Op maandag 2 november 2020 17:17 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Je op laten naaien door een tekening is achterlijk.
Wel mee eens maar hoe vaak zie je nu die cartoons, ik bedoel, het is niet zo dat we erover struikelen als we de deur uitgaan.quote:Op maandag 2 november 2020 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik ben geen moslim maar heb ook grote moeite met die Charlie Hebdo-achtige ‘cartoons’. Beledigen omdat het kan is achterlijk.
Jij gaat dood van handtekeningen?quote:Op maandag 2 november 2020 17:19 schreef SuperKaas het volgende:
Letten jullie op lieve linkshuppelmensjes..? Al vijftig duizend handtekeningen van wappies die ons dood willen hebben!
Niveautje weerquote:Ik onderteken deze petitie omdat dit gewoon niet meer zo door kan gaan !! De islam en onze profeet blijven beledigen en daar mee weg komen kan gewoon niet meer !!! Elke ras en elk geloof heeft zijn rechten dus moet de islam ook die recht krijgen!! Normaal moet het van zelf sprekend zijn dat het strafbaar is maar blijkbaar moeten we er veel voor doennom die recht te krijgen jammer genoeg ! Maar inschallah zal dit ons lukken ! We zijn allemaal 1 !!!
Kabouterseks? Daar zie ik als een dwerg tegenop!quote:Op maandag 2 november 2020 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb ooit een paddenstoel beledigd door te roepen dat paddo's voor sukkels zijn. Vervolgens werd er een handtekeningenactie op touw gezet door opvallend kleine mensen met een puntmuts die vonden dat het wettelijk verboden zou moeten zijn om paddenstoelen te beledigen. Gelukkig heeft deze petitie het nooit gehaald bij de wetgever. Gaat deze 'profeet' het dan wel lukken?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op maandag 2 november 2020 17:21 schreef skrn het volgende:
[..]
Wel mee eens maar hoe vaak zie je nu die cartoons, ik bedoel, het is niet zo dat we erover struikelen als we de deur uitgaan.
Ben tegen de petitie, daar niet van.
Is dit ter info..?quote:Op maandag 2 november 2020 17:24 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb ooit een paddenstoel beledigd door te roepen dat paddo's voor sukkels zijn. Vervolgens werd er een handtekeningenactie op touw gezet door opvallend kleine mensen met een puntmuts die vonden dat het wettelijk verboden zou moeten zijn om paddenstoelen te beledigen. Gelukkig heeft deze petitie het nooit gehaald bij de wetgever. Gaat deze 'profeet' het dan wel lukken?
Vrees dat je gelijk hebt. Vroeger, wanneer onze landen werden werden bedreigd door de moslims, hadden we daar een middel tegen.quote:Op maandag 2 november 2020 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie het nog wel gebeuren dat onze overheersers hiervoor gaan bukken.
Sterker nog, ik zie het niet voor me dat dit nog 10 jaar tegen wordt gehouden.
Je beledigd voelen is een keuze , je kan ook gewoon je schouders ophalen en verder gaan met je levenquote:Op maandag 2 november 2020 17:13 schreef Boca_Raton het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |