Je miste de onbekende Barta hé? En Nelson, had je Nelson wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik ben een beetje boos vandaag omdat Trump straks geen president meer is en ik vandaag slechte zaken heb gedaan in de virtuele cyclingmaster die zich volledig in mijn hoofd afspeelt.
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Daar ben ik ook heel lang heel bang voor geweest ja.
Ik sluit niet uit dat Drank De Wit nog een keer bij de selectie gaat halen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat Dani de Wit eruit werd getrapt. Echt, Dani de Wit, dan word je vernoemd naar de knapste meest sierlijke en attractieve voetballer uit de historie en dan komt dit eruit? Zeg maar 180 graden het omgekeerde, een dom werkertje met een kop als een verrote stoeptegel.
Weer eens wat anders dan Ajax die hunnie troep overneemt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.
Sorry, ik ben alleen bezig met Ruvu en Showtimer.quote:
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je miste de onbekende Barta hé? En Nelson, had je Nelson wel?
Ik heb me al verzoend met het feit dat Davy in de basis gaat staan het komende EK.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Drank De Wit nog een keer bij de selectie gaat halen.
Een goedmakertje dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Ajax die hunnie troep overneemt.
Neen, en gelukkig had ook niemand die verder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb van Bruno nog nooit gehoord, is dat erg?
Olaf Lindenbergh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Rob Wielaert, Robbert Schilder, Rasmus Lindgren, Mitchell Donald.
Ik kom zo nu en dan bij Twentequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou je bek Bob. Wat voor kutclub supporter jij dan? De Graafschap ofzo?
Wat vond je van Robbert Schilder bij Twente?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan bij TwenteDe Graafschap is ook een mooie club tho.
Dani komt toch prim mee met AZ? Of mis ik iets? Hij is toch niet de slechtste op het veld daar?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.
Jack heeft hem naar AFC gehaald zie ik, dat had hij 10 jaar eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur wel trouwens. Maar zelfs daar moest ie weg.
Weet ik niet meer zo goed. Niet zo heel best meen ik. Zoveel slechte spelers gehad...quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van Robbert Schilder bij Twente?
Hebben jullie dit ook al gezegd in het kader van Diemers?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Robbert Schilder is het soort voetballer die eruit wordt getrapt bij Ajax en dan 2 leuke wedstrijdjes speelt bij een provincieclubje waarna ze bij Studio Voetbal in koor roepen: "Waarom hebben ze die jongen bij Ajax laten gaan?! Wat een blunder!" Ik haat dat zo erg he, dat opportunistische gelul over de meest simplistische eredivisievoetballertjes. Zum kotsen.
Hier had je Tim Hölscher... En Xandro Schenk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur wel trouwens. Maar zelfs daar moest ie weg.
Brobbey gaat vast 30 miljoen op leveren om bij Stoke te spelenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ophemelen van Ajax-talenten is ook als Ajax-fan wel erg vermoeiend. Enige voordeel van al dat gehype is dat van die huis-tuin-keuken-voetballers nog voor miljoenen kwijtraakt.
Ajax heeft een berg narigheid opgeleid, dat willen wij niet weten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ophemelen van Ajax-talenten is ook als Ajax-fan wel erg vermoeiend. Enige voordeel van al dat gehype is dat van die huis-tuin-keuken-voetballers nog voor miljoenen kwijtraakt.
Geloof jij nog in J. Kluivert, Riedewald, El Ghazi, Kishna?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ajax heeft een berg narigheid opgeleid, dat willen wij niet weten.
Is het toeval dit deze mensen allemaal een kleurtje hebben? #dtvquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geloof jij nog in J. Kluivert, Riedewald, El Ghazi, Kishna?
Riedewald is basisspeler bij Palace.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer was Stam een rechtsback?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Remco het volgende:
Ik zag laatst dat Ricardo van Rhijn bij Emmen werd gepresenteerd, dat zou een jaar of 8 terug echt DE nieuwe Jaap Stam worden.
Door die overvloed aan aandacht in de media wordt al dat gedoe zoals BLM en Qanon mede geïmporteerd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje een kip-ei verhaal, maar alle retoriek en discussies uit Amerika worden ook geïmporteerd naar Nederland, dus het is niet alsof het totaal irrelevant is wat daar gebeurt.
BLM en Qanon aan elkaar gelijkstellenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door die overvloed aan aandacht in de media wordt al dat gedoe zoals BLM en Qanon mede geïmporteerd.
Vier keer nee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij die Gravenberch moet ik altijd aan z'n dikke broer denken. Dat wordt niets dus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op dit moment wordt de vergelijking tussen Pogba en Gravenberech gemaakt bij de CL-voorbeschouwing. Dat gaat helemaal nergens over.
Het ultra agressieve deel stel ik gelijk ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
BLM en Qanon aan elkaar gelijkstellen.
Ricardo had mentale problemen. Dit is echt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Remco het volgende:
Ik zag laatst dat Ricardo van Rhijn bij Emmen werd gepresenteerd, dat zou een jaar of 8 terug echt DE nieuwe Jaap Stam worden.
Ook al?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ricardo had mentale problemen. Dit is echt.
Wat wil je dat ik zeg?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dit deze mensen allemaal een kleurtje hebben? #dtv
Nee, ik had het fout! Ik haalde er 2 door elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook al?
Dat waren Van der Wiel en Kishna toch?
In de winter moet ik toch al alleen fietsen, omdat de rest te laf isquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geldt maximale groepsgrootte van 2 ook voor sporten in groeps/teamverband? Eerder was dat nog max 4. Als dat daarvoor ook verlaagd wordt kunnen we komende voetbaltrainingen maar beter ook aflassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |