Brobbey gaat vast 30 miljoen op leveren om bij Stoke te spelenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ophemelen van Ajax-talenten is ook als Ajax-fan wel erg vermoeiend. Enige voordeel van al dat gehype is dat van die huis-tuin-keuken-voetballers nog voor miljoenen kwijtraakt.
Ajax heeft een berg narigheid opgeleid, dat willen wij niet weten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het ophemelen van Ajax-talenten is ook als Ajax-fan wel erg vermoeiend. Enige voordeel van al dat gehype is dat van die huis-tuin-keuken-voetballers nog voor miljoenen kwijtraakt.
Geloof jij nog in J. Kluivert, Riedewald, El Ghazi, Kishna?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ajax heeft een berg narigheid opgeleid, dat willen wij niet weten.
Is het toeval dit deze mensen allemaal een kleurtje hebben? #dtvquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geloof jij nog in J. Kluivert, Riedewald, El Ghazi, Kishna?
Riedewald is basisspeler bij Palace.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wanneer was Stam een rechtsback?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Remco het volgende:
Ik zag laatst dat Ricardo van Rhijn bij Emmen werd gepresenteerd, dat zou een jaar of 8 terug echt DE nieuwe Jaap Stam worden.
Door die overvloed aan aandacht in de media wordt al dat gedoe zoals BLM en Qanon mede geïmporteerd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een beetje een kip-ei verhaal, maar alle retoriek en discussies uit Amerika worden ook geïmporteerd naar Nederland, dus het is niet alsof het totaal irrelevant is wat daar gebeurt.
BLM en Qanon aan elkaar gelijkstellenquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Door die overvloed aan aandacht in de media wordt al dat gedoe zoals BLM en Qanon mede geïmporteerd.
Vier keer nee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij die Gravenberch moet ik altijd aan z'n dikke broer denken. Dat wordt niets dus.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Op dit moment wordt de vergelijking tussen Pogba en Gravenberech gemaakt bij de CL-voorbeschouwing. Dat gaat helemaal nergens over.
Het ultra agressieve deel stel ik gelijk ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
BLM en Qanon aan elkaar gelijkstellen.
Ricardo had mentale problemen. Dit is echt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:34 schreef Remco het volgende:
Ik zag laatst dat Ricardo van Rhijn bij Emmen werd gepresenteerd, dat zou een jaar of 8 terug echt DE nieuwe Jaap Stam worden.
Ook al?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ricardo had mentale problemen. Dit is echt.
Wat wil je dat ik zeg?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is het toeval dit deze mensen allemaal een kleurtje hebben? #dtv
Nee, ik had het fout! Ik haalde er 2 door elkaar.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ook al?
Dat waren Van der Wiel en Kishna toch?
In de winter moet ik toch al alleen fietsen, omdat de rest te laf isquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geldt maximale groepsgrootte van 2 ook voor sporten in groeps/teamverband? Eerder was dat nog max 4. Als dat daarvoor ook verlaagd wordt kunnen we komende voetbaltrainingen maar beter ook aflassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |