Je miste de onbekende Barta hé? En Nelson, had je Nelson wel?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik ben een beetje boos vandaag omdat Trump straks geen president meer is en ik vandaag slechte zaken heb gedaan in de virtuele cyclingmaster die zich volledig in mijn hoofd afspeelt.
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Daar ben ik ook heel lang heel bang voor geweest ja.
Ik sluit niet uit dat Drank De Wit nog een keer bij de selectie gaat halen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat Dani de Wit eruit werd getrapt. Echt, Dani de Wit, dan word je vernoemd naar de knapste meest sierlijke en attractieve voetballer uit de historie en dan komt dit eruit? Zeg maar 180 graden het omgekeerde, een dom werkertje met een kop als een verrote stoeptegel.
Weer eens wat anders dan Ajax die hunnie troep overneemt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.
Sorry, ik ben alleen bezig met Ruvu en Showtimer.quote:
Wat denk jij?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je miste de onbekende Barta hé? En Nelson, had je Nelson wel?
Ik heb me al verzoend met het feit dat Davy in de basis gaat staan het komende EK.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Drank De Wit nog een keer bij de selectie gaat halen.
Een goedmakertje dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan Ajax die hunnie troep overneemt.
Neen, en gelukkig had ook niemand die verder.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb van Bruno nog nooit gehoord, is dat erg?
Olaf Lindenbergh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Rob Wielaert, Robbert Schilder, Rasmus Lindgren, Mitchell Donald.
Ik kom zo nu en dan bij Twentequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hou je bek Bob. Wat voor kutclub supporter jij dan? De Graafschap ofzo?
Wat vond je van Robbert Schilder bij Twente?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kom zo nu en dan bij TwenteDe Graafschap is ook een mooie club tho.
Dani komt toch prim mee met AZ? Of mis ik iets? Hij is toch niet de slechtste op het veld daar?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd gehypete AZ dat ineens Dani de Wit haalt, daar heb ik smakelijk om moeten lachen.
Jack heeft hem naar AFC gehaald zie ik, dat had hij 10 jaar eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur wel trouwens. Maar zelfs daar moest ie weg.
Weet ik niet meer zo goed. Niet zo heel best meen ik. Zoveel slechte spelers gehad...quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat vond je van Robbert Schilder bij Twente?
Hebben jullie dit ook al gezegd in het kader van Diemers?quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Robbert Schilder is het soort voetballer die eruit wordt getrapt bij Ajax en dan 2 leuke wedstrijdjes speelt bij een provincieclubje waarna ze bij Studio Voetbal in koor roepen: "Waarom hebben ze die jongen bij Ajax laten gaan?! Wat een blunder!" Ik haat dat zo erg he, dat opportunistische gelul over de meest simplistische eredivisievoetballertjes. Zum kotsen.
Hier had je Tim Hölscher... En Xandro Schenk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur wel trouwens. Maar zelfs daar moest ie weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |