En daarna nog over de juridische grondslag van een dringend advies. En over waarom de musea en theaters wel en winkels niet.quote:
Dat laatste vond ik een terechte vraag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
En daarna nog over de juridische grondslag van een dringend advies. En over waarom de musea en theaters wel en winkels niet.
Ik word een beetje moe van die waarom dat wel waarom dit niet vraagjes, vrijwel altijd uit eigenbelang. Dit antwoord kun je zelf wel bedenken toch? Geld.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik een terechte vraag.
Ik neem aan dat sportschoolhouder Arie heeft gedreigd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van die waarom dat wel waarom dit niet vraagjes, vrijwel altijd uit eigenbelang. Dit antwoord kun je zelf wel bedenken toch? Geld.
Wat mij betreft gaan die sportscholen ook dicht hoor maar ik conformeer me aan de huidige regels.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik neem aan dat sportschoolhouder Arie heeft gedreigd.
Doet Ronaldo ook mee?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nou op naar belangrijkere zaken.
Ekkelenkamp staat in de basis.
Nee, wel een grote sterke negert.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doet Ronaldo ook mee?
Is het raar dat ik nu hoop dat Ajax verliest zodat ik mijn eeuwige gelijk kan halen over Jurgen Eiting Siem Dani de Wit Klaassen Light Ekkelenkamp?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:48 schreef maxi-mus het volgende:
Nou op naar belangrijkere zaken.
Ekkelenkamp staat in de basis.
Ja, want dat gelijk kun je sowieso wel halen. Met zijn rare loopje, zijn domme houding, en dat eindeloos afwachten op de 16 meter in de hoop er een kutballetje vanaf 2 meter in te kunnen lopen. Wat een verschrikkelijke speler.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is het raar dat ik nu hoop dat Ajax verliest zodat ik mijn eeuwige gelijk kan halen over Jurgen Eiting Siem Dani de Wit Klaassen Light Ekkelenkamp?
Ik niet. Ik juich dit zelf toequote:Op dinsdag 3 november 2020 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat zo'n kleingeestig simpel boertje als Ten Hag een zwak heeft voor zo'n simpele boerenkoolvoetballer als Ekkelenkamp. En uit koppigheid daarin blijven volharden. Ik word daar zo boos om he, zo boos.
Hou je bek Bob. Wat voor kutclub supporter jij dan? De Graafschap ofzo?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik niet. Ik juich dit zelf toe
Ik was hier voor het seizoen al heel bang voor, daarom hoop ik ook altijd dat ze dit soort troep gaan verhuren. (of weggeven) Labyad idem dito, ook typisch voetballers die het in de voorbereiding altijd goed doen tegen dikke amateurs.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het zo typisch dat zo'n kleingeestig simpel boertje als Ten Hag een zwak heeft voor zo'n simpele boerenkoolvoetballer als Ekkelenkamp. En uit koppigheid daarin blijven volharden. Ik word daar zo boos om he, zo boos.
Het is wel een draufgänger.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:52 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond het al een wonder dat Dani de Wit eruit werd getrapt. Echt, Dani de Wit, dan word je vernoemd naar de knapste meest sierlijke en attractieve voetballer uit de historie en dan komt dit eruit? Zeg maar 180 graden het omgekeerde, een dom werkertje met een kop als een verrote stoeptegel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was hier voor het seizoen al heel bang voor, daarom hoop ik ook altijd dat ze dit soort troep gaan verhuren. (of weggeven)
Als ik nog 1 keer dat woord moet lezen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is wel een draufgänger.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond het al een wonder dat Dani de Wit eruit werd getrapt. Echt, Dani de Wit, dan word je vernoemd naar de knapste meest sierlijke en attractieve voetballer uit de historie en dan komt dit eruit? Zeg maar 180 graden het omgekeerde, een dom werkertje met een kop als een verrote stoeptegel.
Hoeveelste sta ik?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Sorry ik ben een beetje boos vandaag omdat Trump straks geen president meer is en ik vandaag slechte zaken heb gedaan in de virtuele cyclingmaster die zich volledig in mijn hoofd afspeelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |