Niet vervolgd volgens mij.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die lui die die dove vent (waarvan ze dachten dat ie een pedo was) in een parkje dood hebben gemept?
We zaten er allebei boenk op zeg.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:19 schreef Slobeend het volgende:
Zit je nou mijn edit weer te editten @:R_R
Bij een aantal staten wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kan wel een paar dagen duren toch, met al die poststemmen?
Jij komt uit Limburg, je zou mijn post moeten toejuichen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We zaten er allebei boenk op zeg.
Wat stond hier?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Wat ben ik toch ook een lekker rebelse jongen zeg.
Trump wint de verkiezingen en Thierry wordt de nieuwe Minister-President.quote:
Van harte met Jan Hirt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij komt uit Limburg, je zou mijn post moeten toejuichen.
Toch nog maar even een note uitdelen dan.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij komt uit Limburg, je zou mijn post moeten toejuichen.
Er hebben een hoop teams zitten slapen zeg.quote:
Mooie Georg met de bonus van Hilaire, dat wordt pas genieten.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er hebben een hoop teams zitten slapen zeg.
Ah.quote:
Lamyae Arahouay heeft Covid dus de vragen zullen ook niet beter worden ook. Niet dat ik de persco kijk verder.quote:
Even de meldingen aanzetten bij het Sunfield-Twitteraccount brbquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn avondamusement gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |