Voor ons pas vanaf woensdag Civil war daarquote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
En vanaf morgen lekker met popcorn kijken naar de Tweede Amerikaanse Burgeroorlog. Nu al zin in.
Op werkgebied dan? In april begon het me wel aardig de keel uit te hangen dat de enige dingen die ik buitenshuis kon ondernemen neerkwamen op wandelen en fietsen.quote:Op maandag 2 november 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb me nog geen dag verveeld sinds het begin van de crisis
Jij vuige lapo hunterquote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
post ik hier weer eens iets, heb ik gelijk de lapo
ja, qua werk inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Op werkgebied dan? In april begon het me wel aardig de keel uit te hangen dat de enige dingen die ik buitenshuis kon ondernemen neerkwamen op wandelen en fietsen.
Ik kan niet meer lezen. Kan de regels wel vier keer lezen. Bloedirritant.quote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis momenteel ook een beetje een leuke hobby.
wordt bij mij idd ook hoog tijd. Internetten als hobby en IT als werk moet ook maar eens over zijnquote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat is niet chill nee. Ik had een boekje besteld maar dat vervolgens in 1,5 uur ofzo uit (was ook niet dik hoor, meer een pamflet).quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lezen. Kan de regels wel vier keer lezen. Bloedirritant.
Oh ja, ik mag morgen weer een dagje naar kantoor, is dat ook weer gebeurd.quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet m'n auto weer even uitlaten op de snelweg.
Ja ik ook, buiten sporten enzo is nu ook niet meer echt leuk.quote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Omdraaien dan maar?quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt bij mij idd ook hoog tijd. Internetten als hobby en IT als werk moet ook maar eens over zijn
Janken om vakanties.quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
heb nog wel 10 jaar liggen aan digitale foto's om eens iets mee te gaan doen
Bij mij is de sportschool nog open. Er is zowel een lesvorm als vrije training, maar aan de les neem je als individu aan deel, dus dat mag wel. Denk dat voor die hoopdance les in principe hetzelfde geldt en dat dat, onder de huidige maatregelen dan, gewoon mag.quote:Op maandag 2 november 2020 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ook, buiten sporten enzo is nu ook niet meer echt leuk.
Dus wat nog wel?
Nja heb sinds vrijdag hoopdance les, dus hopelijk mag dat nog wel
Leuk man, zo'n klusje. Daar word je toch ook niet blij van?quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
heb nog wel 10 jaar liggen aan digitale foto's om eens iets mee te gaan doen
elk jaar wordt de berg hogerquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk man, zo'n klusje. Daar word je toch ook niet blij van?
Ja, uitkomst zo'n webcam.quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef babylon het volgende:
Ik zie de afgelopen maanden veel vaker dan voorheen vrienden. Lekker spelletjes spelen
kijk, daar mochten we nog feestenquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij elke foto denken: "Vroeger was alles beter"
De todo lijst begint wat dat betreft wel op te lopen. Hopelijk kunnen we volgend jaar zomer wel naar Kroatië.quote:
Heb je ein-de-lijk gelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij elke foto denken: "Vroeger was alles beter"
In april/mei wel ja. Sindsdien gewoon weer bij mensen thuis. Nu zeker goed te doen, omdat horeca/theater/bios niet echt beschikbaar is.quote:
IJslandquote:Op maandag 2 november 2020 11:13 schreef babylon het volgende:
[..]
De todo lijst begint wat dat betreft wel op te lopen. Hopelijk kunnen we volgend jaar zomer wel naar Kroatië.
Gelukkig mag je zometeen nog maar 1 gast ontvangen thuis.quote:Op maandag 2 november 2020 11:14 schreef babylon het volgende:
[..]
In april/mei wel ja. Sindsdien gewoon weer bij mensen thuis. Nu zeker goed te doen, omdat horeca/theater/bios niet echt beschikbaar is.
Verandert dus helemaal niks voor me.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig mag je zometeen nog maar 1 gast ontvangen thuis.
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
ja da's met alles zo, zolang je binnen geen overlast bezorgt en er geen snitchers in je burut zijn controleert niemand achter je vorodeurquote:Op maandag 2 november 2020 11:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?
Je buren.quote:Op maandag 2 november 2020 11:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?
Uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2020 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn buren zeggen dat ik maar één persoon mag ontvangen?
Is er nog altijd 1 te veel.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt toch je vrouwquote:Op maandag 2 november 2020 11:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom? Als ik niemand meer mag zien, ga ik daar mentaal van kapot.
Ik had het over bij mij thuisquote:Op maandag 2 november 2020 11:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom? Als ik niemand meer mag zien, ga ik daar mentaal van kapot.
Andere vrouwen?quote:Op maandag 2 november 2020 11:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Die had ik in maart/april/mei ook, en toch was dat niet voldoende.
Wel het plan voor dit jaar. Maar in dit geval niet wat ik bedoel. Ik heb gemerkt dat ik meer sociale contacten nodig heb anders dan mijn vrouw. Ik werd echt een ander persoon.quote:
Ik begrijp het wel. Ik zie ook nog wat andere mensen met enige regelmaat, om te sporten bijvoorbeeld. Dat is toch ook af en toe nodig.quote:Op maandag 2 november 2020 11:27 schreef babylon het volgende:
[..]
Wel het plan voor dit jaar. Maar in dit geval niet wat ik bedoel. Ik heb gemerkt dat ik meer sociale contacten nodig heb anders dan mijn vrouw. Ik werd echt een ander persoon.
We gaan allemaal dood dankzij jou!quote:Op maandag 2 november 2020 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik spreek sowieso nog gewoon af met familie met meer dan 3 mensen tegelijk. Wat maakt het nou uit of ik ze op dezelfde dag zie of de helft vandaag en de helft morgen. Sorry meneer Rutte.
Gelukkig werkt ze niet in de zorg ofzo.quote:Op maandag 2 november 2020 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We gaan allemaal dood dankzij jou!
Niet met risicogroepenquote:Op maandag 2 november 2020 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig werkt ze niet in de zorg ofzo.
Was nog best moeilijk ook.quote:Op maandag 2 november 2020 11:16 schreef Debsterr het volgende:
Maar hoepelen ja, das wel een goeie @:gcjoel
Zou ik ook niet kunnen, heb je losse heupen voor nodigquote:Op maandag 2 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is echt kut, ik kan het niet meer. Ben zo stijf als wat.
Dus ik zit nu op lesquote:Op maandag 2 november 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja is echt kut, ik kan het niet meer. Ben zo stijf als wat.
Heb er 1 in Eindhoven gevonden, 6 lessen, leuk om weer eens te doen. Paar jaar terug al eens een proeflesje gehad ergens maar toen was er niets in de buurt te doen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus ik zit nu op les![]()
Tot kerst, dus hopelijk kan dat na morgen nog.
En daarna ben ik het sowieso wel zat dus dan stop ik waarschijnlijk
Echt een voordeel van in de stad wonen. Ergens anders kan zoiets echt nietquote:Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb er 1 in Eindhoven gevonden, 6 lessen, leuk om weer eens te doen. Paar jaar terug al eens een proeflesje gehad ergens maar toen was er niets in de buurt te doen.
En dan te bedenken dat we morgen weer een bezichtiging hebben in een dorpquote:Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Echt een voordeel van in de stad wonen. Ergens anders kan zoiets echt niet
Groot of klein dorp?quote:Op maandag 2 november 2020 12:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat we morgen weer een bezichtiging hebben in een dorp.
Cursus paaldansen samen met Ang3l kan vast ook wel. Die klimt er zo in.quote:Op maandag 2 november 2020 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb er 1 in Eindhoven gevonden, 6 lessen, leuk om weer eens te doen. Paar jaar terug al eens een proeflesje gehad ergens maar toen was er niets in de buurt te doen.
Ik heb al zo snel blauwe plekken joh, zo'n harde paal gaat dan niet werkenquote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus paaldansen samen met Ang3l kan vast ook wel. Die klimt er zo in.
Zulke dingen doe je liever met een lelijke vriendin die het sowieso minder goed kanquote:Op maandag 2 november 2020 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cursus paaldansen samen met Ang3l kan vast ook wel. Die klimt er zo in.
Je muziekmeuk? Heb je je nieuwe speelgoed al binnen?quote:Op maandag 2 november 2020 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik mis leuke dingen met mijn vriendengroep doen ook wel. Die zie ik echt nauwelijks tegenwoordig.
Keer uitgaan doet het normaal ook wel goed om wat stress ban me af te schudden dat is er ook niet bij. Gelukkig wel een goed alternatief voor gevonden.
Volgende week komt de muziekmeuk pas binnenquote:Op maandag 2 november 2020 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je muziekmeuk? Heb je je nieuwe speelgoed al binnen?
Mag je dan blij zijn dat je ee überhaupt eentje krijgt of is het weer niet zo limited? Wil je tzt eens wat doorsturen van wat je ermee maakt/doet?quote:Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week komt de muziekmeuk pas binnendat Aphex Twin-geval is een limited edition en ik zit blijkbaar in de tweede batch van de levering.
Maar ik ga iedere 2 weken anderhalf uur op de massagetafel liggen. Dat helpt ook wel.
Ik vertik het hoor.quote:Op maandag 2 november 2020 12:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zulke dingen doe je liever met een lelijke vriendin die het sowieso minder goed kan
Ik heb wel wat ideeën waar ik mee wil beginnen; maar eerst dat ding maar eens leren kennen. Sommige - meer gevorderde - tutorials is echt nog geen touw aan vast te knopen.quote:Op maandag 2 november 2020 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag je dan blij zijn dat je ee überhaupt eentje krijgt of is het weer niet zo limited? Wil je tzt eens wat doorsturen van wat je ermee maakt/doet?
Anderhalf uur, jeetje wat lang. Maar als het werkt, top toch?
Toch wel twee.quote:Op maandag 2 november 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een hoop vrienden.
Ang3l!quote:Op maandag 2 november 2020 12:38 schreef Ang3l het volgende:
Hallo lekkere greppeldelletjes van me!
Halloween overleefd of allemaal vampier, weerwolf of zombie nu?
Wel een knuffelcontact, das niet verkeerd tochquote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Da's nu in Belgie ja.quote:Op maandag 2 november 2020 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
Wel een knuffelcontact, das niet verkeerd toch
Dat maakt het leuker voor de mensen aan de kantquote:Op maandag 2 november 2020 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]![]()
Paaldansen ben ik niet behendig genoeg voor
Q! You're so good for me!quote:
Dat moet ik ei'k ook doen,....quote:Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar ik ga iedere 2 weken anderhalf uur op de massagetafel liggen. Dat helpt ook wel.
Als er mensen aan de kant staan wil ik toch wel eurootjes in mijn broek krijgenquote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat maakt het leuker voor de mensen aan de kant
Heb je dan ook van die stripperheels aan?quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als er mensen aan de kant staan wil ik toch wel eurootjes in mijn broek krijgen
Ik ben een tijdje naar QoQo geweest maar het verschil tussen de masseuses was daar echt enorm. Heb nu integratieve massage weer opgepakt; dat werkt voor mij goed.quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet ik ei'k ook doen,....
Krijg steeds meer last van mn nek, rug en heup (OPA!) en yoga helpt wel wat, maar t zit gewoon helemaal vast.
Ja je zal maar langer dan een dag dezelfde piemel moeten knuffelen hequote:Op maandag 2 november 2020 12:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's nu in Belgie ja.
Willen ze dat hier ook doen?
Ik vind t ineens zo relatie-achtig. Schiet nu al in paniek!
Met die briefjes van 5 loopt het wel snel opquote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 12:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je dan ook van die stripperheels aan?
Van die zware losse munten. Mannen knockout slaan met je kruis.quote:Op maandag 2 november 2020 12:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 november 2020 12:48 schreef rival het volgende:
[..]
Ja je zal maar langer dan een dag dezelfde piemel moeten knuffelen he
5 gulden of de rijksdaalder hadden het wel goed gedaan.quote:Op maandag 2 november 2020 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die zware losse munten. Mannen knockout slaan met je kruis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |