Voor ons pas vanaf woensdag Civil war daarquote:Op maandag 2 november 2020 10:56 schreef Q. het volgende:
[..]
En vanaf morgen lekker met popcorn kijken naar de Tweede Amerikaanse Burgeroorlog. Nu al zin in.
Op werkgebied dan? In april begon het me wel aardig de keel uit te hangen dat de enige dingen die ik buitenshuis kon ondernemen neerkwamen op wandelen en fietsen.quote:Op maandag 2 november 2020 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb me nog geen dag verveeld sinds het begin van de crisis
Jij vuige lapo hunterquote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef Koen66 het volgende:
post ik hier weer eens iets, heb ik gelijk de lapo
ja, qua werk inderdaad.quote:Op maandag 2 november 2020 10:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Op werkgebied dan? In april begon het me wel aardig de keel uit te hangen dat de enige dingen die ik buitenshuis kon ondernemen neerkwamen op wandelen en fietsen.
Ik kan niet meer lezen. Kan de regels wel vier keer lezen. Bloedirritant.quote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Ik mis momenteel ook een beetje een leuke hobby.
wordt bij mij idd ook hoog tijd. Internetten als hobby en IT als werk moet ook maar eens over zijnquote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Oh dat is niet chill nee. Ik had een boekje besteld maar dat vervolgens in 1,5 uur ofzo uit (was ook niet dik hoor, meer een pamflet).quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet meer lezen. Kan de regels wel vier keer lezen. Bloedirritant.
Oh ja, ik mag morgen weer een dagje naar kantoor, is dat ook weer gebeurd.quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
O ja, moet m'n auto weer even uitlaten op de snelweg.
Ja ik ook, buiten sporten enzo is nu ook niet meer echt leuk.quote:Op maandag 2 november 2020 11:03 schreef Debsterr het volgende:
Omdraaien dan maar?quote:Op maandag 2 november 2020 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wordt bij mij idd ook hoog tijd. Internetten als hobby en IT als werk moet ook maar eens over zijn
Janken om vakanties.quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
heb nog wel 10 jaar liggen aan digitale foto's om eens iets mee te gaan doen
Bij mij is de sportschool nog open. Er is zowel een lesvorm als vrije training, maar aan de les neem je als individu aan deel, dus dat mag wel. Denk dat voor die hoopdance les in principe hetzelfde geldt en dat dat, onder de huidige maatregelen dan, gewoon mag.quote:Op maandag 2 november 2020 11:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik ook, buiten sporten enzo is nu ook niet meer echt leuk.
Dus wat nog wel?
Nja heb sinds vrijdag hoopdance les, dus hopelijk mag dat nog wel
Leuk man, zo'n klusje. Daar word je toch ook niet blij van?quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef Koen66 het volgende:
heb nog wel 10 jaar liggen aan digitale foto's om eens iets mee te gaan doen
elk jaar wordt de berg hogerquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk man, zo'n klusje. Daar word je toch ook niet blij van?
Ja, uitkomst zo'n webcam.quote:Op maandag 2 november 2020 11:11 schreef babylon het volgende:
Ik zie de afgelopen maanden veel vaker dan voorheen vrienden. Lekker spelletjes spelen
kijk, daar mochten we nog feestenquote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij elke foto denken: "Vroeger was alles beter"
De todo lijst begint wat dat betreft wel op te lopen. Hopelijk kunnen we volgend jaar zomer wel naar Kroatië.quote:
Heb je ein-de-lijk gelijk.quote:Op maandag 2 november 2020 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij elke foto denken: "Vroeger was alles beter"
In april/mei wel ja. Sindsdien gewoon weer bij mensen thuis. Nu zeker goed te doen, omdat horeca/theater/bios niet echt beschikbaar is.quote:
IJslandquote:Op maandag 2 november 2020 11:13 schreef babylon het volgende:
[..]
De todo lijst begint wat dat betreft wel op te lopen. Hopelijk kunnen we volgend jaar zomer wel naar Kroatië.
Gelukkig mag je zometeen nog maar 1 gast ontvangen thuis.quote:Op maandag 2 november 2020 11:14 schreef babylon het volgende:
[..]
In april/mei wel ja. Sindsdien gewoon weer bij mensen thuis. Nu zeker goed te doen, omdat horeca/theater/bios niet echt beschikbaar is.
Verandert dus helemaal niks voor me.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig mag je zometeen nog maar 1 gast ontvangen thuis.
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
ja da's met alles zo, zolang je binnen geen overlast bezorgt en er geen snitchers in je burut zijn controleert niemand achter je vorodeurquote:Op maandag 2 november 2020 11:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?
Je buren.quote:Op maandag 2 november 2020 11:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Zegt wie? En belangrijker, gaat wie controleren?
Uiteraard.quote:Op maandag 2 november 2020 11:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Mijn buren zeggen dat ik maar één persoon mag ontvangen?
Is er nog altijd 1 te veel.quote:Op maandag 2 november 2020 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt toch je vrouwquote:Op maandag 2 november 2020 11:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom? Als ik niemand meer mag zien, ga ik daar mentaal van kapot.
Ik had het over bij mij thuisquote:Op maandag 2 november 2020 11:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Waarom? Als ik niemand meer mag zien, ga ik daar mentaal van kapot.
Andere vrouwen?quote:Op maandag 2 november 2020 11:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Die had ik in maart/april/mei ook, en toch was dat niet voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |