doe maar voor mij ook 1quote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja. Ik wil graag een pumpkin spice latte, alstublieft.
Heb jij weerquote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:JochemSjakie ja met mij alles goed. beetje hoofdpijn viel uit een palmboom![]()
![]()
komt goed .. kan wel wat hebben girl powerquote:
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.quote:
Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zatquote:
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisterenquote:
Ja hier hebben we niks meer aan he.quote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zat
ama is pas een paar jaar mod hoor, die moet de helft van de modfuncties nog bestuderenquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisteren
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweestquote:
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaasquote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Ik werd erover gedm’tquote:Op zondag 1 november 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaas
Wat heb ik aan deze infoquote:
Typisch die braddiequote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Is niet te zien zonder microscoopquote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen ene moer.
Wil je me pik zien ?
Okquote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen ene moer.
Wil je me pik zien ?
hoeveel scoops had je genomenquote:Op zondag 1 november 2020 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net een acute panic attaque volgens mij in de gym oh mijn god
toen ik aan het rusten was ging mn rikketik ging opeens tekeer niet normaal
maakte meer toeren dan de f1 auto van max grindstappen
duurde denk 1-2 minuten
faackkkkkk
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 1 november 2020 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net een acute panic attaque volgens mij in de gym oh mijn god
toen ik aan het rusten was ging mn rikketik ging opeens tekeer niet normaal
maakte meer toeren dan de f1 auto van max grindstappen
duurde denk 1-2 minuten
faackkkkkk
ja niksquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja niks
kwam door een fitgirl die mij ziet zitten
en ik haar
@AldoTheApachequote:Op zondag 1 november 2020 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Citroensap, karamelsiroop, gin met champagne is fucking vies.
#misluktebartender
ja hoezoquote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Kerel jij bent toch 30 intussen
Een negerturk, hoezo?quote:Op zondag 1 november 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij nou een neger of een Turk ?
bovenkant turkquote:Op zondag 1 november 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij nou een neger of een Turk ?
is goed schatje mag ik erbij?quote:Op maandag 2 november 2020 05:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bby ik ga zo nog even slapen denk ik
Jij altijdquote:Op maandag 2 november 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is goed schatje mag ik erbij?
quote:
top modquote:
klopt jij was oprecht en duidelijkquote:
@Solotovskiquote:Op maandag 2 november 2020 05:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt jij was oprecht en duidelijk
Dislike gegevenquote:Op maandag 2 november 2020 10:24 schreef KREEFTx het volgende:
Ewa ewa like mijn berichten ik wil top 10 komen
Ben jij klaar voor mij bbyquote:Op maandag 2 november 2020 10:29 schreef Fugue het volgende:
VERKIEZINGSWEEK IS IEDEREEN ER KLAAR VOOR
Op wie moet ik stemmen?quote:Op maandag 2 november 2020 10:29 schreef Fugue het volgende:
VERKIEZINGSWEEK IS IEDEREEN ER KLAAR VOOR
Top, ik ben dan voor Utah.quote:
Op mij natuurlijkquote:
Dts is paar deuren verderquote:
succes daar kerelquote:
quote:
wat is dat voor flikkertje in je uiquote:
Kijk je ook rtl boelie?quote:Op maandag 2 november 2020 18:45 schreef KREEFTx het volgende:
Die Diederik Jekel ik wil echt dat iemand zijn mond dicht taped voor een jaar lang
Ja heus nie, ik heb al kaarten voor zaterdagquote:Op maandag 2 november 2020 18:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geniet er maar van na donderdag zijn ze dicht
Nepperd.quote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee idioot ik heb mijn pas toch opgezegd
Oh niet mee gekregen, dacht dat je nog altijd veel tijd spendeerde in de bioscoop nadat je klaar was met werken in de Jumbo.quote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee idioot ik heb mijn pas toch opgezegd
Die laatste heb ik je vaker horen zeggen, waar kwam die vandaan?quote:Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh niet mee gekregen, dacht dat je nog altijd veel tijd spendeerde in de bioscoop nadat je klaar was met werken in de Jumbo.
Welke film gaan we kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja heus nie, ik heb al kaarten voor zaterdag
De hele avond in die kiplucht zitten zekerquote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb ook de Extended blu-ray set, dus zodra je weer beter bent kan je komen kijken
Nee, dan haal ik romantisch vegetarische kroketten.quote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
De hele avond in die kiplucht zitten zeker
Waarom kom je niet naar mij, ga ik lekker voor je kokenquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
De hele avond in die kiplucht zitten zeker
Ik ben gvd nog geen 5 minuten wegquote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waarom kom je niet naar mij, ga ik lekker voor je koken
Zo gaat het met de bitches broerquote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben gvd nog geen 5 minuten weg
quote:Op maandag 2 november 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
@:starhopper kun jij niet een keer de tering krijgen met je standaard kut PI
Kalfsvleeskroketkneusquote:
quote:
You snooze you losequote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben gvd nog geen 5 minuten weg
Bedoel dat je filmpje waarin hij wordt verkracht?quote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
Wie heeft dat filmpje van Fred van leer ?
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Bedoel dat je filmpje waarin hij wordt verkracht?
Alleen het filmpje waarin hij een drol pijptquote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
Wie heeft dat filmpje van Fred van leer ?
Stuur danquote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen het filmpje waarin hij een drol pijpt
Duurde alweer een tijdje inderdaadquote:
Ooooohquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef doggy112 het volgende:
Op een Synagoge, zal vast weer een moslimextremist zijn
Vessie an, h&k in de hand en op naar Amsterdamquote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Superdonald het volgende:
Zin om met @:Solotovski het nieuws te halen
Zal ik doenquote:Op maandag 2 november 2020 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk je te zien, doe hzaw de groeten
heldquote:
De aanval in Wenen zal daar niet bij helpen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:10 schreef Fugue het volgende:
Zin om een racistische misogynist uit het White House te zien vertrekken
Denk je dat Amerikanen weten waar Wenen ligt?quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De aanval in Wenen zal daar niet bij helpen.
hey heldquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:21 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De aanval in Wenen zal daar niet bij helpen.
Amerikanen horen 'muslim attack' en dat is genoeg.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:22 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk je dat Amerikanen weten waar Wenen ligt?
Deze heldinquote:
ga t zo doenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze heldin
Heb je al bij de gesloten topics vN KLB gekeken?
Die braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 08:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Deze heldin
Heb je al bij de gesloten topics vN KLB gekeken?
Die dikke pad is sneller terug dan de airfryer in zn keukenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:31 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat topic had eigenlijk in Juichbaak moeten staan.
Jij maakt je ook overal druk om zeg de teringquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja hoor maakt met users zelf oorlog. roept continu dat hij gepest wordt deelt veel te graag zelf uit las iedereen de les...
roept continu overal dat mensen van fok hem pesten hem thuis lastig vallen eieren gooien tegen zijn huis. eten bestellen op zijn naam , maar was zelf een persoon die iedereen de les las uitschold
dat denk jij dat ik mij druk maak. is maar 1 die dat deed en doet en die is aan jankenquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij maakt je ook overal druk om zeg de tering
Ja jij dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat denk jij dat ik mij druk maak. is maar 1 die dat deed en doet en die is aan janken
mooiquote:
vind het helemaal geweldigquote:
Je was afgekickt, eiquote:Op dinsdag 3 november 2020 09:49 schreef Solotovski het volgende:
Lekker 2 strips oxycodon gekregen lekker man
Je had gelijkquote:Op dinsdag 3 november 2020 08:35 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die dikke pad is sneller terug dan de airfryer in zn keuken
Nee maar @Fok-it wil niet hierheen komenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:10 schreef doggy112 het volgende:
Wrm zit iedereen in onz ipv klb? Is onz de nieuwe klb?
Vind dit wel beetje enge SC altijd jaquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:28 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar @:fok-it wil niet hierheen komen
Wtf moet jij hierquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind dit wel beetje enge SC altijd ja
Weet niet waar ik anders heen moetquote:
Nee grapje welkom vriendquote:
Dankjequote:
Schijt aan het beleidquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
DankjeHoe zou je deze SC beschrijven in een paar woorden?
Oh dan pas ik perfectquote:
Het is hier alleen niet zo druk meer over t algemeenquote:
Nee met zo'n motto zit dat erinquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is hier alleen niet zo druk meer over t algemeen
Ik eet een paprikaquote:
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?quote:
Heb helemaal geen zin om hier over na te denkenquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?
Ik zeker niet iigquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
FTS dit!! Welke users kwamen hier wel vaak dan?
Begrijpelijkquote:
Geintje ik heb 3 jaar hier moeten posten voor ik geaccepteerd werd en zelfs nu word ik met regelmaat weggepestquote:
Was jij ook die Blair Waldorf ofzo of was dat iemand andersquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geintje ik heb 3 jaar hier moeten posten voor ik geaccepteerd werd en zelfs nu word ik met regelmaat weggepest
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij ook die Blair Waldorf ofzo of was dat iemand anders
Oh nee Vanderwoodsen, dat was hetquote:
Dacht het welquote:
quote:
quote:
Ja dit schiet niet echt op hequote:
Dat is Aberquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij ook die Blair Waldorf ofzo of was dat iemand anders
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dit schiet niet echt op he
Ah, die ken ik nietquote:
K ben als enige niet blauw dus neem maar van mij aanquote:Op dinsdag 3 november 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja dit schiet niet echt op he
Neequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Fugue het volgende:
Zal ik nog even een dutje doen
Hoe laat zal ik mijn wekker zetten
Zal ik wakker blijven en CNN kijken
Zal ik chips eten
Welke chipsquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:00 schreef Fugue het volgende:
Zal ik nog even een dutje doen
Hoe laat zal ik mijn wekker zetten
Zal ik wakker blijven en CNN kijken
Zal ik chips eten
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauwquote:
Jij zou wakker blijven abdfhsnxhjcquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta morgen wel eerder op om wat dingen te checken.
Oh dan zou ik hem/haar toch moeten kennen zou je zeggenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauw
echt iemand die je als leider wil
Ja maar pff wat valt er nou echt te zien dan de komende paar uur?quote:
Kans is nog redelijk aanwezig ook dat uitslag nog niet definitief is. Ben je dan de hele nacht opgeblevenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar pff wat valt er nou echt te zien dan de komende paar uur?
broodjes wassen?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
En ik moet morgenochtend helpen met spullen schoonmaken voor een bakkerij.
Wat voor werk doe je tegenwoordig ama?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Amarantha het volgende:
En ik moet morgenochtend helpen met spullen schoonmaken voor een bakkerij.
Beetje schoonmaken.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je tegenwoordig ama?
Wat waren de redenen voor die bans?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:03 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
heeft een mooie FOK! carriere gehad, een stuk of 15 accounts waarvan de meeste meerdere bans hebben gehad en nu blauw
echt iemand die je als leider wil
Ja maar straks is om 02.00 uur Texas ineens bekend en zit jequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kans is nog redelijk aanwezig ook dat uitslag nog niet definitief is. Ben je dan de hele nacht opgebleven
Biden moet echt met een landslide winnen anders gaat Trump sowieso fraude callenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ja maar straks is om 02.00 uur Texas ineens bekend en zit je
geen idee maar ze waren wel terechtquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat waren de redenen voor die bans?
Oh wow dat jij dit zegt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
geen idee maar ze waren wel terecht
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:07 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ja hij vraagt het toch niet aan iemand anders muts
Provocerenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat waren de redenen voor die bans?
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gastquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?
het is elke dag negatieve dinsdagquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo? Is het negatieve dinsdag?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast
Wat jammer dit.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is elke dag negatieve dinsdag
Bijna in Uutje hequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef Azula het volgende:
Pff word moe van al die streams volgen wel. Vannacht Wenen, straks Murca en morgen ook nog een raketje kijken.
Zal ook wel weer een aanslag ergens tussen komen nog.
Ff niet zo negatiefquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:09 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
het is elke dag negatieve dinsdag
Ohquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Natuurlijk niet dat bestaat helemaal niet
Dat kloptquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
klopt het wat mijn derde beste vriend Hans zei dat jij hzaw's vriendin bent
Erg he, heel verdrietigquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat klopt
Heeft je derde beste vriend trouwens zijn account door de shredder gehaald?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:14 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Dat klopt
Heeft je derde beste vriend trouwens zijn account door de shredder gehaald?
Ik ga wel even ergens anders zittenquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
negatieve dinsdag is pas weer weg als aber weg is
quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
helaas wel, hij kon het niet hebben dat ik populairder was bij onze terugkeer
Nooit dusquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:16 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
negatieve dinsdag is pas weer weg als aber weg is
ben jij wel eens niet geilquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Azula het volgende:
Of eigenlijk wel jammer want vind elite eenheden behoorlijk geil om naar te kijken.
<3quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ook al post ik niet ben ik er altijd een beetje bij
Ja dat eerste wel ja.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:25 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik heb vandaag van @:DeBraat geleerd dat dit sarcasme is
Doe mij maar een uutkering net als braddiequote:Op dinsdag 3 november 2020 22:27 schreef Fugue het volgende:
[..]
Groot gelijk met een beetje op je keyboard rammen kun je ook rijk worden
zou je dan ook elke dag van half 4 tot 12 slapen en hele dagen op fora zitten met af en toe airfry pauzesquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:30 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Doe mij maar een uutkering net als braddie
Ja en verbaasd zijn dat ik single benquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:32 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zou je dan ook elke dag van half 4 tot 12 slapen en hele dagen op fora zitten met af en toe airfry pauzes
het is toch niet roddelen als het op een openbaar forum is en hij elke SC afstruintquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Mogen we trouwens hier wel over braddie roddelen?
Ja ama is er toch nietquote:Op dinsdag 3 november 2020 22:34 schreef doggy112 het volgende:
Mogen we trouwens hier wel over braddie roddelen?
Waarom zet deze man zich zo voorschutquote:Op dinsdag 3 november 2020 00:35 schreef DeBraat het volgende:
Het is dan ook deze maal, 3 November 2020 het definitieve afscheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |