doe maar voor mij ook 1quote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja. Ik wil graag een pumpkin spice latte, alstublieft.
Heb jij weerquote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:JochemSjakie ja met mij alles goed. beetje hoofdpijn viel uit een palmboom![]()
![]()
komt goed .. kan wel wat hebben girl powerquote:
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.quote:
Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zatquote:
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisterenquote:
Ja hier hebben we niks meer aan he.quote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zat
ama is pas een paar jaar mod hoor, die moet de helft van de modfuncties nog bestuderenquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisteren
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweestquote:
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaasquote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Ik werd erover gedm’tquote:Op zondag 1 november 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaas
Wat heb ik aan deze infoquote:
Typisch die braddiequote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |