doe maar voor mij ook 1quote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja. Ik wil graag een pumpkin spice latte, alstublieft.
Heb jij weerquote:Op zondag 1 november 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:JochemSjakie ja met mij alles goed. beetje hoofdpijn viel uit een palmboom![]()
![]()
komt goed .. kan wel wat hebben girl powerquote:
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.quote:
Waar moet ik kijken?quote:Op zondag 1 november 2020 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb je de post gister gemist zeg... man3 wat een aanval weer.
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zatquote:
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisterenquote:
Ja hier hebben we niks meer aan he.quote:Op zondag 1 november 2020 12:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
weggehaald door superworm jim. was te laat voor screenshot maar ben het zat
ama is pas een paar jaar mod hoor, die moet de helft van de modfuncties nog bestuderenquote:Op zondag 1 november 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij kan het denk nog zien als mod tr van gisteren
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweestquote:
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaasquote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Ik werd erover gedm’tquote:Op zondag 1 november 2020 14:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wil dit dolgraag geloven maar helaas
Wat heb ik aan deze infoquote:
Typisch die braddiequote:Op zondag 1 november 2020 14:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Braad heeft de NSB’er uur gehangen en de baas van Jac gebeld dat ze naar Turkije is geweest
Is niet te zien zonder microscoopquote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen ene moer.
Wil je me pik zien ?
Okquote:Op zondag 1 november 2020 14:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Geen ene moer.
Wil je me pik zien ?
hoeveel scoops had je genomenquote:Op zondag 1 november 2020 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net een acute panic attaque volgens mij in de gym oh mijn god
toen ik aan het rusten was ging mn rikketik ging opeens tekeer niet normaal
maakte meer toeren dan de f1 auto van max grindstappen
duurde denk 1-2 minuten
faackkkkkk
RIP aan de nabestaanden.quote:Op zondag 1 november 2020 17:53 schreef Dimachaerus het volgende:
kreeg net een acute panic attaque volgens mij in de gym oh mijn god
toen ik aan het rusten was ging mn rikketik ging opeens tekeer niet normaal
maakte meer toeren dan de f1 auto van max grindstappen
duurde denk 1-2 minuten
faackkkkkk
ja niksquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 19:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja niks
kwam door een fitgirl die mij ziet zitten
en ik haar
@AldoTheApachequote:Op zondag 1 november 2020 18:32 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Citroensap, karamelsiroop, gin met champagne is fucking vies.
#misluktebartender
ja hoezoquote:Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]Kerel jij bent toch 30 intussen
Een negerturk, hoezo?quote:Op zondag 1 november 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij nou een neger of een Turk ?
bovenkant turkquote:Op zondag 1 november 2020 20:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was jij nou een neger of een Turk ?
is goed schatje mag ik erbij?quote:Op maandag 2 november 2020 05:37 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bby ik ga zo nog even slapen denk ik
Jij altijdquote:Op maandag 2 november 2020 05:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is goed schatje mag ik erbij?
quote:
top modquote:
klopt jij was oprecht en duidelijkquote:
@Solotovskiquote:Op maandag 2 november 2020 05:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt jij was oprecht en duidelijk
Dislike gegevenquote:Op maandag 2 november 2020 10:24 schreef KREEFTx het volgende:
Ewa ewa like mijn berichten ik wil top 10 komen
Ben jij klaar voor mij bbyquote:Op maandag 2 november 2020 10:29 schreef Fugue het volgende:
VERKIEZINGSWEEK IS IEDEREEN ER KLAAR VOOR
Op wie moet ik stemmen?quote:Op maandag 2 november 2020 10:29 schreef Fugue het volgende:
VERKIEZINGSWEEK IS IEDEREEN ER KLAAR VOOR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |