Top, ik ben dan voor Utah.quote:
Op mij natuurlijkquote:
Dts is paar deuren verderquote:
succes daar kerelquote:
quote:
wat is dat voor flikkertje in je uiquote:
Kijk je ook rtl boelie?quote:Op maandag 2 november 2020 18:45 schreef KREEFTx het volgende:
Die Diederik Jekel ik wil echt dat iemand zijn mond dicht taped voor een jaar lang
Ja heus nie, ik heb al kaarten voor zaterdagquote:Op maandag 2 november 2020 18:58 schreef Fugue het volgende:
[..]
Geniet er maar van na donderdag zijn ze dicht
Nepperd.quote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee idioot ik heb mijn pas toch opgezegd
Oh niet mee gekregen, dacht dat je nog altijd veel tijd spendeerde in de bioscoop nadat je klaar was met werken in de Jumbo.quote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Nee idioot ik heb mijn pas toch opgezegd
Die laatste heb ik je vaker horen zeggen, waar kwam die vandaan?quote:Op maandag 2 november 2020 19:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh niet mee gekregen, dacht dat je nog altijd veel tijd spendeerde in de bioscoop nadat je klaar was met werken in de Jumbo.
Welke film gaan we kijkenquote:Op maandag 2 november 2020 18:59 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja heus nie, ik heb al kaarten voor zaterdag
De hele avond in die kiplucht zitten zekerquote:Op maandag 2 november 2020 19:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik heb ook de Extended blu-ray set, dus zodra je weer beter bent kan je komen kijken
Nee, dan haal ik romantisch vegetarische kroketten.quote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
De hele avond in die kiplucht zitten zeker
Waarom kom je niet naar mij, ga ik lekker voor je kokenquote:Op maandag 2 november 2020 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
De hele avond in die kiplucht zitten zeker
Ik ben gvd nog geen 5 minuten wegquote:Op maandag 2 november 2020 19:15 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waarom kom je niet naar mij, ga ik lekker voor je koken
Zo gaat het met de bitches broerquote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben gvd nog geen 5 minuten weg
quote:Op maandag 2 november 2020 18:55 schreef Solotovski het volgende:
@:starhopper kun jij niet een keer de tering krijgen met je standaard kut PI
Kalfsvleeskroketkneusquote:
quote:
You snooze you losequote:Op maandag 2 november 2020 19:20 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben gvd nog geen 5 minuten weg
Bedoel dat je filmpje waarin hij wordt verkracht?quote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
Wie heeft dat filmpje van Fred van leer ?
Jaquote:Op maandag 2 november 2020 20:32 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Bedoel dat je filmpje waarin hij wordt verkracht?
Alleen het filmpje waarin hij een drol pijptquote:Op maandag 2 november 2020 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
Wie heeft dat filmpje van Fred van leer ?
Stuur danquote:Op maandag 2 november 2020 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Alleen het filmpje waarin hij een drol pijpt
Duurde alweer een tijdje inderdaadquote:
Ooooohquote:Op maandag 2 november 2020 20:48 schreef doggy112 het volgende:
Op een Synagoge, zal vast weer een moslimextremist zijn
Vessie an, h&k in de hand en op naar Amsterdamquote:Op maandag 2 november 2020 20:51 schreef Superdonald het volgende:
Zin om met @:Solotovski het nieuws te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |