abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195998631
Nochtans niet zo actief op dating apps, maar heb er nog wel eentje op de mobiel staan. Badoo. Wat een meuk. Alsof the bottom layer of society daar op gaat zitten. Niet denigrerend bedoelt, maar je kunt ook je best doen een beetje representatief over te komen.

Anyway. Dan krijg ik soms nog wel van die meldingen als "iemand heeft je profiel bekeken". Die komen me dan tegen en besluiten op m'n profiel te klikken. Een goed profiel overigens, dus als ze al langs m'n profielfoto zijn, zou het goed moeten zitten :')

Deze meiden vertikken het overigens om wat te sturen. Die komen dan soms meerdere malen langs op m'n profiel, maar iets zeggen, ho maar. En dan zult je denken "TS stuur zelf eens wat, autist", nee dat kan dus niet want in de meeste gevallen om een gesprek te starten moet je op Badoo GODVERDOMME BETALEN. Als man dan.

Vrouwen krijgen dit vast gratis.

klacht: vrouwelijke incels
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_195998694
TS is vieswoest
pi_195998711
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 12:14 schreef JochemSjakie het volgende:
TS is vieswoest
Valt mee.
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_195998765
201025_1_daily143_37.jpg
pi_195998839
Je moet niks.
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_195999500
quote:
Een goed profiel overigens, dus als ze al langs m'n profielfoto zijn, zou het goed moeten zitten :')
Dus je profielfoto is de echte uitdaging?

Krijg een beetje deze vibe bij die opmerking:

pi_195999574
Tinder en Badoo hebben we nu gehad. Gaat er nog iemand een klacht over Facebook Dating maken of moet ik daar zelf een kijkje gaan nemen
pi_195999593
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:06 schreef Fugue het volgende:
Tinder en Badoo hebben we nu gehad. Gaat er nog iemand een klacht over Facebook Dating maken of moet ik daar zelf een kijkje gaan nemen
Die maak ik vanavond.
pi_195999604
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 13:08 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Die maak ik vanavond.
De klacht of een profiel
pi_195999607
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 13:09 schreef Fugue het volgende:

[..]

De klacht of een profiel
Ja.
pi_195999610
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 13:09 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Ja.
helemaal toppie
pi_196000482
Of op FB, krijg altijd vriendschapsverzoeken van allemaal chicks, maar die annuleren ze dan weer ofzo. :') Aandachtzoekers.
pi_196000650
Ik zou echt eens zo’n lekker tindersletje helemaal vol willen stoten tot ze niet meer kan lopen, daarna geld geven voor taxi en elkaar nooit meer zien
pi_196000965
pi_196001478
U MAD?
pi_196001754
quote:
Wtf
pi_196002191
quote:
Ik heb geen facebook man
Nee
pi_196002201
quote:
Fucking goor
Nee
pi_196002243
Google de naam en stuur haar een gratis bericht via LinkedIn :')

Echt gebeurd.
pi_196002312
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 15:45 schreef Boze_Meeuw het volgende:

[..]

Ik heb geen facebook man
Ben jij het snorrie
pi_196003331
quote:
Ik zit er sinds kort wel op en de klacht die ik over Facebook Dating heb is dat ze echt heel veel willen weten over jou en dus erg privacy gevoelig is. Terwijl foto's, waar het meestal omdraait in de dating-app-wereld, niet van belang lijken te zijn.

Hierbij een lijstje wat ze allemaal van je willen weten:

• Lengte
• Beroep
• Geslacht
• Geaardheid
• Wat je hoogste opleiding is.
• Op welke scholen je gestudeerd hebt (ja dit zijn twee aparte vragen op Facebook Dating)
• Hoeveel je drinkt.
• Welke talen je spreekt
• Of je kinderen hebt
• Hobby's
• Wat je zoekt op de dating app (casaul dates, langetermijnrelatie etc.)

De meeste vragen zijn op zich wel logisch voor een dating-app, maar zo weten ze wel heel veel van je.
pi_196003390
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:40 schreef kami124 het volgende:

[..]

Ik zit er sinds kort wel op en de klacht die ik over Facebook Dating heb is dat ze echt heel veel willen weten over jou en dus erg privacy gevoelig is. Terwijl foto's, waar het meestal omdraait in de dating-app-wereld, niet van belang lijken te zijn.

• Lengte
• Beroep
• Geslacht
• Geaardheid
• Op welke scholen je gestudeerd hebt (ja dit zijn twee aparte vragen op Facebook Dating)
• Hoeveel je drinkt.
• Welke talen je spreekt
• Of je kinderen hebt
• Hobby's

De meeste vragen zijn op zich wel logisch voor een dating-app, maar zo weten ze wel heel veel van je.
Moet je dat allemaal invullen dan?
pi_196003412
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:40 schreef kami124 het volgende:

[..]

• Lengte
• Beroep
• Geslacht
• Geaardheid
• Hoeveel je drinkt.
• Welke talen je spreekt
• Of je kinderen hebt
• Hobby's

Weer een verkapte manier van Facebook om je gegevens te verzamelen.
pi_196003467
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:44 schreef Womanly het volgende:

[..]

Moet je dat allemaal invullen dan?
Niks moet. Maar ze vermelden wel het volgende als je het niet invult:

Je profiel wordt niet door zo veel mensen gezien als het profiel nog niet af is.

quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2020 16:46 schreef Amee het volgende:

[..]

Weer een verkapte manier van Facebook om je gegevens te verzamelen.
Dit inderdaad dus.

Wel heb ik er nog een kleine anti-klacht bij. Tinder, Happn en alle andere dating-apps zijn er bij gebaat dat je vrijgezel blijft en dus de app blijft gebruiken. Facebook vind het dan weer iets meer prima als je wel een relatie zou vinden. Zolang je daarna Facebook maar blijft gebruiken en je gegevens hebben ze ondertussen al. (oké een beetje naïef, maar misschien klopt er toch iets van).
pi_196003521
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 16:50 schreef kami124 het volgende:

[..]

Niks moet. Maar ze vermelden wel het volgende als je het niet invult:

Je profiel wordt niet door zo veel mensen gezien als het profiel nog niet af is.
[..]

Dit inderdaad dus.

Wel heb ik er nog een kleine anti-klacht bij. Tinder, Happn en alle andere dating-apps zijn er bij gebaat dat je vrijgezel blijft en dus de app blijft gebruiken. Facebook vind het dan weer iets meer prima als je wel een relatie zou vinden. Zolang je daarna Facebook maar blijft gebruiken en je gegevens hebben ze ondertussen al. (oké een beetje naïef, maar misschien klopt er toch iets van).
Ahh ja hmmm heel slim van ze.

Maar verder wel veel datingprofielen enzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')