Die maak ik vanavond.quote:Op maandag 2 november 2020 13:06 schreef Fugue het volgende:
Tinder en Badoo hebben we nu gehad. Gaat er nog iemand een klacht over Facebook Dating maken of moet ik daar zelf een kijkje gaan nemen
Ik heb geen facebook manquote:Op maandag 2 november 2020 13:06 schreef Fugue het volgende:
Tinder en Badoo hebben we nu gehad. Gaat er nog iemand een klacht over Facebook Dating maken of moet ik daar zelf een kijkje gaan nemen
Ik zit er sinds kort wel op en de klacht die ik over Facebook Dating heb is dat ze echt heel veel willen weten over jou en dus erg privacy gevoelig is. Terwijl foto's, waar het meestal omdraait in de dating-app-wereld, niet van belang lijken te zijn.quote:Op maandag 2 november 2020 13:06 schreef Fugue het volgende:
Moet je dat allemaal invullen dan?quote:Op maandag 2 november 2020 16:40 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ik zit er sinds kort wel op en de klacht die ik over Facebook Dating heb is dat ze echt heel veel willen weten over jou en dus erg privacy gevoelig is. Terwijl foto's, waar het meestal omdraait in de dating-app-wereld, niet van belang lijken te zijn.
Hierbij een lijstje wat ze allemaal van je willen weten:
• Lengte
• Beroep
• Geslacht
• Geaardheid
• Wat je hoogste opleiding is.
• Op welke scholen je gestudeerd hebt (ja dit zijn twee aparte vragen op Facebook Dating)
• Hoeveel je drinkt.
• Welke talen je spreekt
• Of je kinderen hebt
• Hobby's
• Wat je zoekt op de dating app (casaul dates, langetermijnrelatie etc.)
De meeste vragen zijn op zich wel logisch voor een dating-app, maar zo weten ze wel heel veel van je.
Weer een verkapte manier van Facebook om je gegevens te verzamelen.quote:Op maandag 2 november 2020 16:40 schreef kami124 het volgende:
[..]
Ik zit er sinds kort wel op en de klacht die ik over Facebook Dating heb is dat ze echt heel veel willen weten over jou en dus erg privacy gevoelig is. Terwijl foto's, waar het meestal omdraait in de dating-app-wereld, niet van belang lijken te zijn.
Hierbij een lijstje wat ze allemaal van je willen weten:
• Lengte
• Beroep
• Geslacht
• Geaardheid
• Wat je hoogste opleiding is.
• Op welke scholen je gestudeerd hebt (ja dit zijn twee aparte vragen op Facebook Dating)
• Hoeveel je drinkt.
• Welke talen je spreekt
• Of je kinderen hebt
• Hobby's
• Wat je zoekt op de dating app (casaul dates, langetermijnrelatie etc.)
De meeste vragen zijn op zich wel logisch voor een dating-app, maar zo weten ze wel heel veel van je.
Niks moet. Maar ze vermelden wel het volgende als je het niet invult:quote:Op maandag 2 november 2020 16:44 schreef Womanly het volgende:
[..]
Moet je dat allemaal invullen dan?
Dit inderdaad dus.quote:Op maandag 2 november 2020 16:46 schreef Amee het volgende:
[..]
Weer een verkapte manier van Facebook om je gegevens te verzamelen.
Ahh ja hmmm heel slim van ze.quote:Op maandag 2 november 2020 16:50 schreef kami124 het volgende:
[..]
Niks moet. Maar ze vermelden wel het volgende als je het niet invult:
Je profiel wordt niet door zo veel mensen gezien als het profiel nog niet af is.
[..]
Dit inderdaad dus.
Wel heb ik er nog een kleine anti-klacht bij. Tinder, Happn en alle andere dating-apps zijn er bij gebaat dat je vrijgezel blijft en dus de app blijft gebruiken. Facebook vind het dan weer iets meer prima als je wel een relatie zou vinden. Zolang je daarna Facebook maar blijft gebruiken en je gegevens hebben ze ondertussen al. (oké een beetje naïef, maar misschien klopt er toch iets van).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |