quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ted Hankey had gewoon 180 gegooid daar
Heeft hij iets tegen negers?quote:
@GGMM, is ingrijpen noodzakelijk? Is het banbaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij iets tegen negers?
Ik ben tegen racisme.
Dan zal Wade wel onterecht winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Petersen verdient samen met Wright het meest de halvefinaleplek
Kondogbia gaat naar Atlético dus Valencia is een dead man walking definitiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel plezier met Valencia v Getafe
Wadegod mag wel de boel winnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
2 jaar geleden het WK gewonnen, dus er kan veel geld vanaf gaan vanaf 1 januariquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike met belabberd jaar alsnog mijlenver voor...
Na het WK niet meer want dan valt er bij hem 500k af en bij Wright nagenoeg niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezenquote:
GSoD en PC Finals komen nog hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezen
Weer kwalificatie toernooi voor de gsod?quote:
9 novemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weer kwalificatie toernooi voor de gsod?
Dat is inderdaad wel heel erg gemeen van hem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Clayton is ook zo'n gluiperd die voor mijn gevoel al jarenlang rond plek 20 hangt en eigenlijk nooit opvalt
Maar daarnaast is het ook gewoon een doodsaaie kutdarter. Nooit de kastanjes uit het vuur halen, nooit iets, nooit een lach nooit een traan WEG. ER. MEE.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Clayton is ook zo'n gluiperd die voor mijn gevoel al jarenlang rond plek 20 hangt en eigenlijk nooit opvalt
Snakebite weet nu indirect van het bestaan van @wimderonquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Die analyse van Wim nu ook al gevraagd door Gies
Dit moet niet gekker worden
Je bent erg hard in je oordelen vanavond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het ook gewoon een doodsaaie kutdarter. Nooit de kastanjes uit het vuur halen, nooit iets, nooit een lach nooit een traan WEG. ER. MEE.
Welke analyse?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Die analyse van Wim nu ook al gevraagd door Gies
Dit moet niet gekker worden
quote:
quote:
Die is geretweet door Sjak, gisteren tijdens de partij genoemd, vandaag weer en nu vraagt Gies er ook naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken of Zjak mijn micro-analyse gaat benoemen.
(leuken fout, de ipv te)
Misschien was hij links zijn bril vergeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
GeRT'd door Zjak en tijdens de wedstrijd al een paar keer benoemd
Ik ga voor talent, kwaliteit, gemak en goesting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent erg hard in je oordelen vanavond.
Dan ben je een hele grote hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Die is geretweet door Sjak, gisteren tijdens de partij genoemd, vandaag weer en nu vraagt Gies er ook naar
Wat zei Peter?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Die is geretweet door Sjak, gisteren tijdens de partij genoemd, vandaag weer en nu vraagt Gies er ook naar
https://www.rtlnieuws.nl/(...)jovic-hoe-leunen-zijquote:
Ik zag hem lachen bij de opkomst van Dirk, dus dit is feitelijk niet waar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het ook gewoon een doodsaaie kutdarter. Nooit de kastanjes uit het vuur halen, nooit iets, nooit een lach nooit een traan WEG. ER. MEE.
Als Mike in het WK voor de kwartfinale uitgeschakeld wordt is ie plek 1 zeker kwijt en kan hij zelfs naar plek 3 of 4 afzakken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onderliggend lijden.quote:Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Wtf, Wade dik de underdog bij de bookmakers
Heeft dit toernooi wel aanzienlijk minder laten zien dan Petersenquote:Op zondag 1 november 2020 19:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Wtf, Wade dik de underdog bij de bookmakers
Ik schrok haast een beetje toen hij zei "Wade, die zit natuurlijk aan de pillen"quote:Op zondag 1 november 2020 20:25 schreef Zipportal het volgende:
Wat een debiele opmerkingen weer van Draaijer.
Alsof Wade die onzin voor zijn plezier slikt.
Maijer heeft geen empathie, what's new. Gister ook nog White keihard zitten uitlachen omdat hij altijd choket op tv. En natuurlijk 'ZUURSTOF HAHAHAH'quote:Op zondag 1 november 2020 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schrok haast een beetje toen hij zei "Wade, die zit natuurlijk aan de pillen"
Hmm, af en toe komt ie gewoon echt totaal wereldvreemd uit de hoekquote:Op zondag 1 november 2020 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maijer heeft geen empathie, what's new. Gister ook nog White keihard zitten uitlachen omdat hij altijd choket op tv. En natuurlijk 'ZUURSTOF HAHAHAH'
quote:Op zondag 1 november 2020 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, af en toe komt ie gewoon echt totaal wereldvreemd uit de hoek
Of hij heeft het meer nodig dan Wadequote:Op zondag 1 november 2020 20:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Maijer slikt zelf ook wat
Hoe moet Maaijer dit omdraaien?quote:Op zondag 1 november 2020 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hmm, af en toe komt ie gewoon echt totaal wereldvreemd uit de hoek
Z'n nek?quote:
Thijs Slegers in betere tijdenquote:Op zondag 1 november 2020 20:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Grapjas, dat is Frits Westerquote:Op zondag 1 november 2020 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thijs Slegers in betere tijden
Maijer is een snuiverquote:Op zondag 1 november 2020 20:29 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
En die domme golden retriever glimlach erbij. Wat een mongool.quote:Op zondag 1 november 2020 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schrok haast een beetje toen hij zei "Wade, die zit natuurlijk aan de pillen"
Nee man, dat is Pim Fortuijn.quote:Op zondag 1 november 2020 20:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Grapjas, dat is Frits Wester
quote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die domme golden retriever glimlach erbij. Wat een mongool.
Nog altijd met die quasi intellectuele pen in z'n handquote:
Ik vind het toch meer een bloedhondquote:
quote:Op zondag 1 november 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En die domme golden retriever glimlach erbij. Wat een mongool.
Tuurlijk niet. Pas bij winst / nog een goeie major.quote:Op zondag 1 november 2020 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spannend dit. Als Petersen dit wint van Wade zie ik hem mogelijk zelfs in de PL komen.
Zal dan van de rest van het jaar afhangen inderdaad maar zet hem dan wel op de shortlist. Gurney presteert niks dit jaar en Smith doet ook weinig indrukwekkends. Hun plekken staan wel op de tocht.quote:Op zondag 1 november 2020 20:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Pas bij winst / nog een goeie major.
Niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 1 november 2020 20:57 schreef Tagliano het volgende:
Petersen trekt al zijn pijlen eronder
Dat komt niet meer goed
Is de BDO nu helemaal dood?quote:Op zondag 1 november 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Voorheen zou ik dit een BDO-leg hebben genoemd
Ik dacht het wel ja.quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de BDO nu helemaal dood?
Ja de liquidatieprocedure is gestart (weet eigenlijk niet zeker of dat alleen de prof/tv tak is of ook de counties)quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de BDO nu helemaal dood?
quote:Op zondag 1 november 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben nu woest omdat de erg sympathieke Zuid Afrikaan Petersen onnodig met 11-10 van de erg arrogante en irritante klootzak Wade heeft verloren in de halve finale van dit EK. Ik hoop dat de vuile klootzak Wade heel snel een ernstige linkerhand blessure krijgt
Hoe kan Kyle dit omdraaien?quote:Op zondag 1 november 2020 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kyle Anderson laat een traantje
In elkaar geramd door een paar beren van 2 meterquote:Op zondag 1 november 2020 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Geen debielen in het publiek trouwens, zo lijkt het
Als Clayton wint zien we Stinho 3 weken niet meerquote:Op zondag 1 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Finale Wade-Clayton zou wel echt niks zijn
Even denken of ik dan voor Clayton ben.quote:Op zondag 1 november 2020 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Clayton wint zien we Stinho 3 weken niet meer
Die vraag stond al op het lijstje van Marcel, hij kan niet improviseren dus hij móet hem wel vragenquote:Op zondag 1 november 2020 22:00 schreef Tagliano het volgende:
Raybar een minuut geleden: Clayton heeft niet zoveel last van het publiek dat in Duitsland normaal op de hand van Wright is
Maijer richting VdV: het lijkt niet dat Clayton last heeft van het Duitse publiek dat vaak voor Wright is toch?
Wright kan zelfs de nieuwe nummer 1 worden na het wel volgens mijquote:Op zondag 1 november 2020 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wright speelt als een wereldkampioen dit toernooi. Elke wedstrijd 100+ gemiddeld.
Hier hoort gifje met zingende fans bij. Flikker op Vinnyquote:Op zondag 1 november 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Hoorde ik daar errors in zijn hoofd?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 november 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nou nou. Niet tegen Vinny.quote:Op zondag 1 november 2020 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier hoort gifje met zingende fans bij. Flikker op Vinny
Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaatquote:Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Anderson is overigens de top8 uit gekukeld dankzij Wade
Voor wat het waard is
Als ie WK wordt sluit ik niet uit dat hij er dan mee stoptquote:Op zondag 1 november 2020 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaat
quote:Op zondag 1 november 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Af en toe laat hij nog wel zien dat hij wel echt heel goed is. Alleen steeds minder vaak.quote:Op zondag 1 november 2020 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaat
Ik wacht al hele tijd tot hij zich voor een toernooi boos maakt maar het hoeft niet meer voor hem kennelijk. Al is er natuurlijk ook niks mis met 600.000 vangen in een jaarquote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
MvG moet in de rest van dit jaar trouwens een kleine 600k aan prijzengeld nog gaan verdedigen
In zijn vorm sluit ik niet uit dat hij na het WK op plekje 3 staat
rip ego mvgquote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
MvG moet in de rest van dit jaar trouwens een kleine 600k aan prijzengeld nog gaan verdedigen
White is hem in ieder geval voorbij op de ranking voor 1 januari. Price kan hem ook voorbij als hij zijn GSoD-titel consolideert.quote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
White wordt wereldkampioen denk je?quote:Op zondag 1 november 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
White is hem in ieder geval voorbij op de ranking voor 1 januari. Price kan hem ook voorbij als hij zijn GSoD-titel consolideert.
Presteert vGerwen gelijk of minder dan die twee en wint Cross, Aspinall of Smith het WK dan is ie zelfs de nummer 4.
Die is mentaal ook gelijk een aardig wrak als het niet helemaal lekker gaat.quote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Oeiquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
White wordt wereldkampioen denk je?
Staat na het WK op plek 16 zelfs.quote:Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Anderson is overigens de top8 uit gekukeld dankzij Wade
Voor wat het waard is
En ja, dan krijg ik weer een paar vetkwabben in m'n hoofd.quote:Op zondag 1 november 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedens van obesitas. @:de_boswachter
Dat is toch ultiem genotquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De World Cup vind ik maar een matig toernooi
Ik kijk nu alweer uit naar types als Snuifgod, mooi manquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..quote:
Dat is toch 1 dubbelpartij maarquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..
Schindlerquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..
Weten we al of Noppie of Bengi voorquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Noppertquote:Op zondag 1 november 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Weten we al of Noppie of Bengi voorgaat meedoen?
Wij kijken uit naar nieuwe snuifgodquote:Op zondag 1 november 2020 22:57 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor de liefhebbers trouwensHamster gaat wonderbaarlijk genoeg weer schroeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League dit jaar nogquote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wright komt steeds dichterbij een 9-darter. Die heeft hij nog nooit op tv gegooid, toch?
quote:Op zondag 1 november 2020 23:03 schreef Tagliano het volgende:
Voor de liefhebbers trouwensNoord-Ierland is een walgelijk land.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Sorry, volgde het niet meer zo intiemquote:Op zondag 1 november 2020 23:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Premier League dit jaar nog
Die missen we helemaal nietquote:Op zondag 1 november 2020 23:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Whitlock/Heta is wel sterk al missen we hier natuurlijk Corey
Dat zou niet leuk zijn.quote:Op zondag 1 november 2020 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamster gaat wonderbaarlijk genoeg weer schroeien
En ach wat was hij bezig om op z'n gezondheid te letten, want dat was belangrijk voor z'n zwakke rug. Verschrikkelijke vent, bah.quote:Op zondag 1 november 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedens van obesitas. @:de_boswachter
quote:Op zondag 1 november 2020 23:27 schreef wimderon het volgende:
Komend weekend gaan we lekker weer World Cup of Darts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |