Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaatquote:Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Anderson is overigens de top8 uit gekukeld dankzij Wade
Voor wat het waard is
Als ie WK wordt sluit ik niet uit dat hij er dan mee stoptquote:Op zondag 1 november 2020 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaat
quote:Op zondag 1 november 2020 22:17 schreef Tagliano het volgende:
Hoorde ik daar errors in zijn hoofd?
[ afbeelding ]
Af en toe laat hij nog wel zien dat hij wel echt heel goed is. Alleen steeds minder vaak.quote:Op zondag 1 november 2020 22:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik denk dat die ook nog maar max 1/2 jaar door gaat
Ik wacht al hele tijd tot hij zich voor een toernooi boos maakt maar het hoeft niet meer voor hem kennelijk. Al is er natuurlijk ook niks mis met 600.000 vangen in een jaarquote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
MvG moet in de rest van dit jaar trouwens een kleine 600k aan prijzengeld nog gaan verdedigen
In zijn vorm sluit ik niet uit dat hij na het WK op plekje 3 staat
rip ego mvgquote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
MvG moet in de rest van dit jaar trouwens een kleine 600k aan prijzengeld nog gaan verdedigen
White is hem in ieder geval voorbij op de ranking voor 1 januari. Price kan hem ook voorbij als hij zijn GSoD-titel consolideert.quote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
White wordt wereldkampioen denk je?quote:Op zondag 1 november 2020 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
White is hem in ieder geval voorbij op de ranking voor 1 januari. Price kan hem ook voorbij als hij zijn GSoD-titel consolideert.
Presteert vGerwen gelijk of minder dan die twee en wint Cross, Aspinall of Smith het WK dan is ie zelfs de nummer 4.
Die is mentaal ook gelijk een aardig wrak als het niet helemaal lekker gaat.quote:Op zondag 1 november 2020 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Oeiquote:Op zondag 1 november 2020 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
White wordt wereldkampioen denk je?
Staat na het WK op plek 16 zelfs.quote:Op zondag 1 november 2020 22:21 schreef Tagliano het volgende:
Anderson is overigens de top8 uit gekukeld dankzij Wade
Voor wat het waard is
En ja, dan krijg ik weer een paar vetkwabben in m'n hoofd.quote:Op zondag 1 november 2020 22:28 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedens van obesitas. @:de_boswachter
Dat is toch ultiem genotquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De World Cup vind ik maar een matig toernooi
Ik kijk nu alweer uit naar types als Snuifgod, mooi manquote:Op zondag 1 november 2020 22:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
De World Cup vind ik maar een matig toernooi
Ik kijk niet zo uit naar Litouwen - Gibraltar, Hong Kong - China (al is dat wel een pikante partij), Duitsland - Finland, Zweden - Griekenland, dat soort partijen..quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |