Is de BDO nu helemaal dood?quote:Op zondag 1 november 2020 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Voorheen zou ik dit een BDO-leg hebben genoemd

Ik dacht het wel ja.quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de BDO nu helemaal dood?

Ja de liquidatieprocedure is gestart (weet eigenlijk niet zeker of dat alleen de prof/tv tak is of ook de counties)quote:Op zondag 1 november 2020 21:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is de BDO nu helemaal dood?

quote:Op zondag 1 november 2020 21:16 schreef KennyPowers het volgende:
Ik ben nu woest omdat de erg sympathieke Zuid Afrikaan Petersen onnodig met 11-10 van de erg arrogante en irritante klootzak Wade heeft verloren in de halve finale van dit EK. Ik hoop dat de vuile klootzak Wade heel snel een ernstige linkerhand blessure krijgt

Hoe kan Kyle dit omdraaien?quote:Op zondag 1 november 2020 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ twitter ]
Kyle Anderson laat een traantje

In elkaar geramd door een paar beren van 2 meterquote:Op zondag 1 november 2020 21:40 schreef Tagliano het volgende:
Geen debielen in het publiek trouwens, zo lijkt het

Als Clayton wint zien we Stinho 3 weken niet meerquote:Op zondag 1 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Finale Wade-Clayton zou wel echt niks zijn

Even denken of ik dan voor Clayton ben.quote:Op zondag 1 november 2020 21:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Clayton wint zien we Stinho 3 weken niet meer
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |