quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ted Hankey had gewoon 180 gegooid daar
Heeft hij iets tegen negers?quote:
@GGMM, is ingrijpen noodzakelijk? Is het banbaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij iets tegen negers?
Ik ben tegen racisme.
Dan zal Wade wel onterecht winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:30 schreef Tagliano het volgende:
Petersen verdient samen met Wright het meest de halvefinaleplek
Kondogbia gaat naar Atlético dus Valencia is een dead man walking definitiefquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel plezier met Valencia v Getafe
Wadegod mag wel de boel winnen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan zal Wade wel onterecht winnen
2 jaar geleden het WK gewonnen, dus er kan veel geld vanaf gaan vanaf 1 januariquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike met belabberd jaar alsnog mijlenver voor...
Na het WK niet meer want dan valt er bij hem 500k af en bij Wright nagenoeg niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike met belabberd jaar alsnog mijlenver voor...
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezenquote:
GSoD en PC Finals komen nog hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Petersen een enigszins fijne WK-loting wil hebben moet hij dus de finale halen maar wel verliezen
Weer kwalificatie toernooi voor de gsod?quote:
9 novemberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Weer kwalificatie toernooi voor de gsod?
Dat is inderdaad wel heel erg gemeen van hem.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Clayton is ook zo'n gluiperd die voor mijn gevoel al jarenlang rond plek 20 hangt en eigenlijk nooit opvalt
Maar daarnaast is het ook gewoon een doodsaaie kutdarter. Nooit de kastanjes uit het vuur halen, nooit iets, nooit een lach nooit een traan WEG. ER. MEE.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:36 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Clayton is ook zo'n gluiperd die voor mijn gevoel al jarenlang rond plek 20 hangt en eigenlijk nooit opvalt
Snakebite weet nu indirect van het bestaan van @wimderonquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Die analyse van Wim nu ook al gevraagd door Gies
Dit moet niet gekker worden
Je bent erg hard in je oordelen vanavond.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar daarnaast is het ook gewoon een doodsaaie kutdarter. Nooit de kastanjes uit het vuur halen, nooit iets, nooit een lach nooit een traan WEG. ER. MEE.
Welke analyse?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef Tagliano het volgende:
Die analyse van Wim nu ook al gevraagd door Gies
Dit moet niet gekker worden
quote:
quote:
Die is geretweet door Sjak, gisteren tijdens de partij genoemd, vandaag weer en nu vraagt Gies er ook naarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 21:16 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Eens kijken of Zjak mijn micro-analyse gaat benoemen.
(leuken fout, de ipv te)
Misschien was hij links zijn bril vergeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ twitter ]
GeRT'd door Zjak en tijdens de wedstrijd al een paar keer benoemd
Ik ga voor talent, kwaliteit, gemak en goesting.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent erg hard in je oordelen vanavond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |