nja er werd hier al wel eens op geopperd niets te doen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:48 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik zou weleens echt objectief vastgesteld willen hebben wat er aan de hand is op de IC`'s ivm corona.
Ze zeggen dat 1 covid patiënt meer capaciteit vergt. Is dat nodig. Kunnen we daar iets tegen doen?
En bij welke aantallen moeten we ons druk maken.
Dat Italië en Spanje knettergek zijn is me duidelijk. Zweden lijkt me een nuchtere opstelling te hebben.
En ik neem de huidige stelling niet eens kwalijk van het kabinet. Het gebrek aan openheid en inzichten in cijfers en onderzoeken betreurd me enorm.
Volgens deze studie duurt dat gemiddeld net geen 3 weken voor de mensen met symptomen, minder als je geen symptomen had:quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als weken nadat je besmettelijk was de pcr aangeeft dat je corona besmet bent en men dan aanneemt dat je besmettelijk bent. Dan ben je overduidelijke vals positieve aan het testen.
De grote vraag is hoelang het lichaam erover doet om weer negatief te gaan testen middels pcr test.
Dat is niet mijn vraag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 08:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
nja er werd hier al wel eens op geopperd niets te doen.
het virus bestaat immers niet en ook al bestaat het wel... wat maken die paar oudjes uit.
geen grapje zie vorige delen.
Maar heb je ooit op de IC gelegen, of misschien een bekende die er gelegen heeft?
Het is geen camping bedje, er staat heel veel apparatuur om een persoon in leven te kunnen houden.
[ afbeelding ]
Vrij lullig voor Ronaldo.quote:Op dinsdag 3 november 2020 09:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Volgens deze studie duurt dat gemiddeld net geen 3 weken voor de mensen met symptomen, minder als je geen symptomen had:
https://jamanetwork.com/j(...)/fullarticle/2769235
zie plaatje volledige linkerkant naast het bed is super belangrijk de beademing apparatuur.quote:Op dinsdag 3 november 2020 11:30 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is niet mijn vraag.
Ik heb ergens signalen ontvangen dat een covid patient, vanwege specifieke omstandigheden met COVID. De IC meer belast dan een Influenza zieke.
Als Covid 19, vanwege minder herkenbaar in de samenleving cq minder antistoffen... toch wel het gros van de besmettingen zal opleveren tov andere corona virussen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:27 schreef weetjewel5 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)paniek-pieter-borger
Genormeerde data bewijzen: er is geen reden tot paniek.
In geval van False positief word de persoon geïsoleerd voor 10 dagen en dan weer getest.quote:Op dinsdag 3 november 2020 13:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als Covid 19, vanwege minder herkenbaar in de samenleving cq minder antistoffen... toch wel het gros van de besmettingen zal opleveren tov andere corona virussen.
Blijft de test prima in staat om grote veranderingen tijdig op te merken.
Eerlijk gezegd is dat aantal besmette mensen ook totaal niet interessant voor het overheidsbeleid m.b.t. de IC's.
Het enige wat je wel expliciet doet met deze methode is vals positieven voor lief nemen. En de vraag is of een vals positieve geen nevenschade heeft.... En of die niet meegewogen moet worden... En of die vals positieve vermijden niet minder kostbaar is dan een extra vals positieve... Zeker als dat niet gepaard gaat met extra vals negatieven.
Cq, als je de specificiteit (volgens mij gebruik ik de term dan goed, weet het niet 100% zeker) van de test kan verhogen zonder negatieve bij effecten behalve een beetje kosten.... (maar er was tekort werd al gezegd.... Nou, slechte zaak.......)
Dan kun je je sterk af gaan vragen of zaken wel goed in perspectief worden gezien.
Dat opnieuw testen heeft geen zin heb ik vernomen... Virusdeeltjes blijven detecteerbaar ook al ben je niet klinisch besmettelijk.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:02 schreef theguyver het volgende:
In geval van False positief word de persoon geïsoleerd voor 10 dagen en dan weer getest.
Dat weet ik zo niet.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat opnieuw testen heeft geen zin heb ik vernomen... Virusdeeltjes blijven detecteerbaar ook al ben je niet klinisch besmettelijk.
Tjah die vals negatieve zal niet zoveel voorkomen verwacht ik. Maar who knows.
Je moet alleen met symptomen testen anders heeft het weinig zin, wordt wel vaker gezegd.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet.
Ouders van collega van me worden morgen opnieuw getest een er van was behoorlijk ziek geweest de ander had niet zo veel last, maar ze waren beide positief getest.
En de laatste test was 10 dagen geleden, mijn collega zit uit voorzorg dus ook thuis en als zijn ouders negatief worden getest moet hij ook nog eens getest worden maar 4 dagen later.
Dat staat niet op de agendaquote:Op dinsdag 3 november 2020 14:29 schreef PSVCL het volgende:
Tussen maandagochtend en dinsdagochtend kwamen er bij het instituut 7776 meldingen binnen van positieve tests. Op maandag waren dat er 8305.
Back to life binnenkortkan niet anders
Ben nu wel eens benieuwd hoe ze het gaan presenteren vanavond.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:29 schreef PSVCL het volgende:
Tussen maandagochtend en dinsdagochtend kwamen er bij het instituut 7776 meldingen binnen van positieve tests. Op maandag waren dat er 8305.
Back to life binnenkortkan niet anders
Het virus ligt op de loer, besmetting hier en uitbraak daar, het is nog lang niet voorbij jongens, de zorg en uitpuilende ic's, meer maatregelen nodig en vooral blijven testen. Dat was weer een aflevering van de fabeltjeskrant. Zoiets?quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben nu wel eens benieuwd hoe ze het gaan presenteren vanavond.
We zijn klaar met het virus, maar het virus is nog niet klaar met ons moet je niet vergetenquote:Op dinsdag 3 november 2020 16:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het virus ligt op de loer, besmetting hier en uitbraak daar, het is nog lang niet voorbij jongens, de zorg en uitpuilende ic's, meer maatregelen nodig en vooral blijven testen. Dat was weer een aflevering van de fabeltjeskrant. Zoiets?
quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:16 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
We zijn klaar met het virus, maar het virus is nog niet klaar met ons moet je niet vergeten
Maar het enige wat ik me enigzins kan voorstellen is dat ze het proces willen versnellen.
Maar weegt dat echt op tegen alle andere nevenschades ?
Ik beeld me de gesloten vuist met dat duimpje an Hugo erbovenuit erbij in als ik dit lees.quote:
Ze maken er een grote amusementshow van met een uit het stof geklopte Rolf Wouters!quote:Op dinsdag 3 november 2020 15:56 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ben nu wel eens benieuwd hoe ze het gaan presenteren vanavond.
Bij Ajax werden gisteren in het eerste 4 spelers positief getest en dan ook nog de eerste 2 keepers en 2 andere basisspelers. Vandaag zijn er vanwege de Champions League wedstrijd van straks herstesten geweest en daaruit bleek dat de helft vals positief was. Die spelers doen straks dus gewoon mee.quote:Op dinsdag 3 november 2020 14:04 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat opnieuw testen heeft geen zin heb ik vernomen... Virusdeeltjes blijven detecteerbaar ook al ben je niet klinisch besmettelijk.
Tjah die vals negatieve zal niet zoveel voorkomen verwacht ik. Maar who knows.
Ja, maar waar zijn die dan? Volgens mij ben je me kwijt.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Betrouwbare sneltesten hebben dus zeker wel zin.
Dat weet alleen Marc Overmars. Als jij niet de volgende dag in de Sjampot Liek moet spelen dan is zo'n betrouwbare sneltest ook geen optie.quote:Op dinsdag 3 november 2020 17:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, maar waar zijn die dan? Volgens mij ben je me kwijt.
Au !quote:
Vorige week of zo was er een of ander klootzak die over hameren en dansjes had.quote:
Je hebt groot gelijk, ik kijk ook niet meer, slecht voor je humeur die 2 live in actie met hun stalen gezicht en uitgestreken tronies. Heb het grotendeels al gelezen waar ze mee aankomen alleen niet over die dieren. Ik lees het allemaal later wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Au !Ze gaan nog meer recreatie sluiten las ik zojuist, het virus is blijkbaar niet meer bang voor waten en ook de dieren zijn besmettelijk
![]()
Ik ga lekker voetbal kijken om 19h,kan die rotkoppen van peppie en kokkie niet meer uitstaan
Voetbal zonder publiek (met opnamen van toeschouwers) vind ik vreselijk steriel. De passie gewoon weg is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Au !Ze gaan nog meer recreatie sluiten las ik zojuist, het virus is blijkbaar niet meer bang voor waten en ook de dieren zijn besmettelijk
![]()
Ik ga lekker voetbal kijken om 19h,kan die rotkoppen van peppie en kokkie niet meer uitstaan
Dan zou ik nu tickets kopen want die zijn zo uitverkocht.quote:
Bij PSV liegen ze dus ook? Halve ploeg is besmet...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
Klopt,voetbal=emotie..quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voetbal zonder publiek (met opnamen van toeschouwers) vind ik vreselijk steriel. De passie gewoon weg is.
Strijdsterquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, ik kijk ook niet meer, slecht voor je humeur die 2 live in actie met hun stalen gezicht en uitgestreken tronies. Heb het grotendeels al gelezen waar ze mee aankomen alleen niet over die dieren. Ik lees het allemaal later wel.
Maar niemand had ergens last van...quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij PSV liegen ze dus ook? Halve ploeg is besmet...
Waarom ben je daar blij mee? vreemdquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mondkapjesplicht zo snel als mogelijk is![]()
Voor lelijke mensen is zo'n vod een uitkomst..quote:
Ik ben Rotterdammer.Daar is het hard nodig.quote:
Waarom? Ook iedereen een hoofddoek?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mondkapjesplicht zo snel als mogelijk is![]()
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor lelijke mensen is zo'n vod een uitkomst..
Is dat wel halalquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.
Beetje oogcontact maken en flirten met de vrouwtjes is altijd wel leuk.
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.
Beetje oogcontact maken en flirten met de vrouwtjes is altijd wel leuk.
Tja, zo kan je alles wel normaliseren.. wat een gekke joh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."
[ afbeelding ]
Het mondkapje kan daarbij juist een goed aanknopingspunt zijn. ,,Je kunt zeggen dat iemand een leuk mondkapje op heeft en dat het goed kleurt bij hun ogen, bijvoorbeeld”,.
Uit een cursus flirten met een mondvod.
Gewoon cijfers van shoarmazaken opvragen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:08 schreef ludovico het volgende:
De grote test hoeveel schaap de bevolking in zich heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, zo kan je alles wel normaliseren.. wat een gekke joh.
En na afloop doet hij/zij het mondvodje af en dan je wtf,wat een kutkop.
quote:
OMGquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."
[ afbeelding ]
Het mondkapje kan daarbij juist een goed aanknopingspunt zijn. ,,Je kunt zeggen dat iemand een leuk mondkapje op heeft en dat het goed kleurt bij hun ogen, bijvoorbeeld”,.
Uit een cursus flirten met een mondvod.
Ergens is het ook wel humoristisch, zo absurd.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef Orwell het volgende:
[..]
OMG
WTF!!!!????
fuck iedereen die deze nieuwe z.g. normaal propageert en/of aanmoedigt.
Echt...Fok jou, als je meegaat in deze complete krankzinnigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |