Vorige week of zo was er een of ander klootzak die over hameren en dansjes had.quote:
Je hebt groot gelijk, ik kijk ook niet meer, slecht voor je humeur die 2 live in actie met hun stalen gezicht en uitgestreken tronies. Heb het grotendeels al gelezen waar ze mee aankomen alleen niet over die dieren. Ik lees het allemaal later wel.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Au !Ze gaan nog meer recreatie sluiten las ik zojuist, het virus is blijkbaar niet meer bang voor waten en ook de dieren zijn besmettelijk
![]()
Ik ga lekker voetbal kijken om 19h,kan die rotkoppen van peppie en kokkie niet meer uitstaan
Voetbal zonder publiek (met opnamen van toeschouwers) vind ik vreselijk steriel. De passie gewoon weg is.quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Au !Ze gaan nog meer recreatie sluiten las ik zojuist, het virus is blijkbaar niet meer bang voor waten en ook de dieren zijn besmettelijk
![]()
Ik ga lekker voetbal kijken om 19h,kan die rotkoppen van peppie en kokkie niet meer uitstaan
Dan zou ik nu tickets kopen want die zijn zo uitverkocht.quote:
Bij PSV liegen ze dus ook? Halve ploeg is besmet...quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
![]()
Klopt,voetbal=emotie..quote:Op dinsdag 3 november 2020 18:35 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voetbal zonder publiek (met opnamen van toeschouwers) vind ik vreselijk steriel. De passie gewoon weg is.
Strijdsterquote:Op dinsdag 3 november 2020 18:31 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, ik kijk ook niet meer, slecht voor je humeur die 2 live in actie met hun stalen gezicht en uitgestreken tronies. Heb het grotendeels al gelezen waar ze mee aankomen alleen niet over die dieren. Ik lees het allemaal later wel.
Maar niemand had ergens last van...quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bij PSV liegen ze dus ook? Halve ploeg is besmet...
Waarom ben je daar blij mee? vreemdquote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mondkapjesplicht zo snel als mogelijk is![]()
Voor lelijke mensen is zo'n vod een uitkomst..quote:
Ik ben Rotterdammer.Daar is het hard nodig.quote:
Waarom? Ook iedereen een hoofddoek?quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mondkapjesplicht zo snel als mogelijk is![]()
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.quote:Op dinsdag 3 november 2020 19:42 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Voor lelijke mensen is zo'n vod een uitkomst..
Is dat wel halalquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.
Beetje oogcontact maken en flirten met de vrouwtjes is altijd wel leuk.
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker,nu kunnen ze eindelijk met een geldige reden die rotkop verbergen...voor ons knappe koppen is het wel fuckt up.
Beetje oogcontact maken en flirten met de vrouwtjes is altijd wel leuk.
Tja, zo kan je alles wel normaliseren.. wat een gekke joh.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."
[ afbeelding ]
Het mondkapje kan daarbij juist een goed aanknopingspunt zijn. ,,Je kunt zeggen dat iemand een leuk mondkapje op heeft en dat het goed kleurt bij hun ogen, bijvoorbeeld”,.
Uit een cursus flirten met een mondvod.
Gewoon cijfers van shoarmazaken opvragen.quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:08 schreef ludovico het volgende:
De grote test hoeveel schaap de bevolking in zich heeft.
quote:Op dinsdag 3 november 2020 21:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tja, zo kan je alles wel normaliseren.. wat een gekke joh.
En na afloop doet hij/zij het mondvodje af en dan je wtf,wat een kutkop.
quote:
OMGquote:Op dinsdag 3 november 2020 20:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
,,Er zijn zoveel manieren om te flirten, ook met het houden van afstand en het dragen van een mondkapje. Dat je iemands lach niet kunt zien, is jammer. Maar uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en moet de vonk er zijn. Als je enorme lol hebt met iemand, of je raakt verwikkeld in een boeiend gesprek, dan maakt dat mondkapje niet uit."
[ afbeelding ]
Het mondkapje kan daarbij juist een goed aanknopingspunt zijn. ,,Je kunt zeggen dat iemand een leuk mondkapje op heeft en dat het goed kleurt bij hun ogen, bijvoorbeeld”,.
Uit een cursus flirten met een mondvod.
Ergens is het ook wel humoristisch, zo absurd.quote:Op woensdag 4 november 2020 01:39 schreef Orwell het volgende:
[..]
OMG
WTF!!!!????
fuck iedereen die deze nieuwe z.g. normaal propageert en/of aanmoedigt.
Echt...Fok jou, als je meegaat in deze complete krankzinnigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |