Maar da's niks, een bezorgde McDonald's.quote:
Hier nu pas, Burger King hebben we niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een tijdje al hoor. Doet Burger King het ook
Mac hebben we hier wel maar ben er niet zo liefhebber van BK vind ik beter maar die hebben wij hier dan nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een tijdje al hoor. Doet Burger King het ook
Ik denk een spaghetti carbonaraquote:
Wat om naar uit te kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig met Engine op wintersport
Ik krijg wel compensatie, na een reset werkt het gelukkig wel. Het is alleen vervelend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is een goeie mogelijkheid.
Vrijdag pas, dat duurt best wel lang nog.
Bij de Mc nu Double bigTasty menu en 20 kipnuggwts meestallquote:
Ach ieder doet wat hij of zij wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe dan gewoon een homage aan de spelers van DTS
Wij doen altijd meenemen en thuis opeten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar da's niks, een bezorgde McDonald's.
Het gaat meer om de beleving... Dat je zo'n heerlijke BigMac menu bestelt via dat touchscreen bij de ingang, al die opjagende kleuren van het restaurant zodat je zo snel mogelijk alles opeet, de herrie...
Je neemt er toch wel een milkshake bij he!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:59 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Bij de Mc nu Double bigTasty menu en 20 kipnuggwts meestall
Ik zou voor babi pangang gaan 🤭quote:
Neuh, lekker thuis laten bezorgen, hoef je niet naar buitenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar da's niks, een bezorgde McDonald's.
Het gaat meer om de beleving... Dat je zo'n heerlijke BigMac menu bestelt via dat touchscreen bij de ingang, al die opjagende kleuren van het restaurant zodat je zo snel mogelijk alles opeet, de herrie...
Ja leuk toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |