SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Belangrijke mededeling inzake COVID-19Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Het gaat hard met al die topics.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Gefeliciteerd Devzero. Het kan toch van te voren al niet vast staan wie moet winnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef devzero het volgende:
@:m1st1g had moeten winnen, maar goed hij wilde zelf niet meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Valt meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat hard met al die topics.![]()
![]()
Brittany S Pierce van Gleequote:
Revolutions are the locomotives of history.
Nope er zit een kabel van 10 meter ertussen. Contact heb ik gehad en ze hebben oude updates uit mijn modem gehaald. Dat heeft niet geholpen en komende vrijdag komt er een monteur langs. Mdem is ook al een aantal jaren oud. Na een reset doet die het wel weer voor even. Dus ik denk dat het probleem daar in zit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je ook een hoofdmodem op/bij het israpunt hangen? deze resetten wil nog wel eens helpen.
Bekabeling loshalen en opnieuw aansluiten of als het mogelijk is vervangen.
Als dat niet werkt heb je al gebeld naar Tmobile? Als het goed is kunnen ze metingen doen op afstand en anders sturen ze KPN netwerk er wel op af.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Al een jaar of 2quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hah McDonalds bezorgt ook eindelijk.Revolutions are the locomotives of history.
Ja, zegt mij ook niets.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nou een tijdje al hoor. Doet Burger King het ookquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hah McDonalds bezorgt ook eindelijk.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zal wel iemand uit glee zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is een goeie mogelijkheid.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope er zit een kabel van 10 meter ertussen. Contact heb ik gehad en ze hebben oude updates uit mijn modem gehaald. Dat heeft niet geholpen en komende vrijdag komt er een monteur langs. Mdem is ook al een aantal jaren oud. Na een reset doet die het wel weer voor even. Dus ik denk dat het probleem daar in zit.
Vrijdag pas, dat duurt best wel lang nog.![]()
![]()
Flikker toch op met je geziek.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Nou de KFC in alkmaar nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hah McDonalds bezorgt ook eindelijk.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoezo? Het is waarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Flikker toch op met je geziek.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: