Onderweg drink ik alleen water. De laatste kilometers soms een biertje afhankelijk van de afstand), na het wandelen bierquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wandelen is nog nooit verboden geweest. Maar het is toch ook wel lekker als na deze ellende de restaurantjes weer open zijn zodat je een lekker bakkie koffie kan halen onderweg.
Heb net lekker buiten gezeten. Onverwachts zoonlief met aanhang op bezoek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wandelen is nog nooit verboden geweest. Maar het is toch ook wel lekker als na deze ellende de restaurantjes weer open zijn zodat je een lekker bakkie koffie kan halen onderweg.
Wel wat eten toch ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onderweg drink ik alleen water. De laatste kilometers soms een biertje afhankelijk van de afstand), na het wandelen bier
De enige uitzonderingen die ik daarop heb gemaakt is bij @:rob en interpretatie thuis tijdens m'n sponsorwandelingen. Toen heb ik wel koffie gedronken.
Zelden.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog nooit, maar aprés-ski lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je ooit aan wintersport gedaan ?
Ff heeft aangegeven druk te zijn vandaag las ik.. het zal toch niet...........quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
@:FreshFruit
Letten jullie wel even op?
Die wagens van de rijdende rechter en steenrijk straatarm worden overal in Leeuwarden gesignaleerd.
Ze proberen ons op een dwaalspoor te brengen.![]()
![]()
Jij ging voorheen nooit even ergens op een terrasje zitten tijdens het wandelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Onderweg drink ik alleen water. De laatste kilometers soms een biertje afhankelijk van de afstand), na het wandelen bier
De enige uitzonderingen die ik daarop heb gemaakt is bij @:rob en interpretatie thuis tijdens m'n sponsorwandelingen. Toen heb ik wel koffie gedronken.
Ow jeej.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ff heeft aangegeven druk te zijn vandaag las ik.. het zal toch niet...........
Ahhh wat een leuke verrassing! Gelukkig was het niet koud vandaagquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net lekker buiten gezeten. Onverwachts zoonlief met aanhang op bezoek.
Twee keer gedaan, bij een afstand van dertig km.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij ging voorheen nooit even ergens op een terrasje zitten tijdens het wandelen?
Wat fijn!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net lekker buiten gezeten. Onverwachts zoonlief met aanhang op bezoek.
Dat is wel wat meer te doenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog nooit, maar aprés-ski lijkt me niet zo moeilijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zit er bij mij toch wel standaard in hoor. Als ik zomers langs een ijssalon loop dan wil ik ook een ijsje. YOLOquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Twee keer gedaan, bij een afstand van dertig km.
Graag gedaan, terechte winnaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:16 schreef devzero het volgende:
@:jippie Dank je voor dat bericht in de donatiescroller.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat hier ook zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:29 schreef mario390 het volgende:
het zijn al 500 000 werkloze
en werden nog meer
Ja erg hoor opppfffffquote:
Dat is niet vaak dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Twee keer gedaan, bij een afstand van dertig km.
prec nette spelersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel leuk en sportief met M1st1 gespeeld
Beide![]()
Ja dat was zeker leuk. En de kleintjes ook weer even gezienquote:
Zeker weten, daarom heb ik M1st1g ook genoemd als topposter van oktoberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel leuk en sportief met M1st1 gespeeld
Beide![]()
Weet je al waarom ze gisteren bij jou in de straat waren?quote:
Ja ik zag het vanmiddag pas. Weeet niet sinds wanneer het stond. Maar heel lief dat je hen beide even feliciteertquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker weten, daarom heb ik M1st1g ook genoemd als topposter van oktober![]()
Deze twee sympathieke mannen mogen best wel eens in het zonnetje (of de ticker) worden gezet![]()
![]()
Ja ik ook wel graag in een kroeg ofzo, maar niet tijdens het wandelen. Biertje aan het eind is mijn beloning dan. Bovendien voeren de meeste van mijn wandelingen niet langs terrassen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zit er bij mij toch wel standaard in hoor. Als ik zomers langs een ijssalon loop dan wil ik ook een ijsje. YOLO
Vanaf vanmiddag dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmiddag pas. Weeet niet sinds wanneer het stond. Maar heel lief dat je hen beide even feliciteert
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nu even wachten tot Corona voorbij is
En anders wil ik ook dat gerust voordoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog nooit, maar aprés-ski lijkt me niet zo moeilijk
Bij de langere wandelingen neem je wel wat te eten mee? Of is het echt pas aan het einde Iets etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik ook wel graag in een kroeg ofzo, maar niet tijdens het wandelen. Biertje aan het eind is mijn beloning dan. Bovendien voeren de meeste van mijn wandelingen niet langs terrassen.
Een goed voorbeeld doet wonderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
En anders wil ik ook dat gerust voordoen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
En anders wil ik ook dat gerust voordoen
Gezellig met Engine op wintersportquote:
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al waarom ze gisteren bij jou in de straat waren?
Nope, van het israpunt een kabel naar mijn modem en vandaar en netwerkkabel naar mijn pc. Op de andere poorten van mijn modem zitten 2 TV's (die gebruik ik niet tegelijk) en een switch voor 2 printers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb je echt niet 2 routers staan of 2 apparaten met het zelfde ip?
Ik ben de bestequote:
Ja hahaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]anders een computer ski spel dan maar
O wat vreemd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Nee.
Ze schijnen hier deze week vaker hebben gestaan, maar ook op andere plekken in Leeuwarden.
Bij die van tachtig km had ik twee broodjes gehakt bij me, waarvan ik er uiteindelijk één heb opgegeten onderweg. Daarna probeerde @Rob me nog een (halve) rookworst te laten eten, maar die kreeg ik niet weg om half zeven in de ochtendquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij de langere wandelingen neem je wel wat te eten mee? Of is het echt pas aan het einde Iets eten
Valt ie vaak uit?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, van het israpunt een kabel naar mijn modem en vandaar en netwerkkabel naar mijn pc. Op de andere poorten van mijn modem zitten 2 TV's (die gebruik ik niet tegelijk) en een switch voor 2 printers.
Zal er vast wel zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben de beste
[..]
Ja hahahad op de Playstation 1 wel een leuk snowboard spel. Misschien voor de switch zoiets zoeken.
Al 12x sinds 6:26 uur.quote:
Een rookworst om half zevenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij die van tachtig km had ik twee broodjes gehakt bij me, waarvan ik er uiteindelijk één heb opgegeten onderweg. Daarna probeerde @:rob me nog een (halve) rookworst te laten eten, maar die kreeg ik niet weg om half zeven in de ochtendom een uur of elf nog een gekookt ei, daarna nog een bal gehakt gegeten smiddags in Amsterdam en toen ik eenmaal in Wognum was kreeg ik gedwongen nog twee crackers door m'n strot geduwd. Meer heb ik niet gegeten die dag.
Kan je niet aanbellen bij die mensen en gewoon vragen. 🤪quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ik ben niet nieuwsgierig, maar ik wil wel graag alles weten.
EN IK WEET HET NIET. [ afbeelding ]
T-Mobile.quote:
Vergeet niet dat ik toen al bijna zeven uur onderweg was he.quote:
Ik weet niet bij wie of waar ze zijn, ik heb alleen de auto's gezien en het was al donker.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet aanbellen bij die mensen en gewoon vragen. 🤪
Dat is ook niet veel. Pas op dat je niet een keer neergaat hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bij die van tachtig km had ik twee broodjes gehakt bij me, waarvan ik er uiteindelijk één heb opgegeten onderweg. Daarna probeerde @:rob me nog een (halve) rookworst te laten eten, maar die kreeg ik niet weg om half zeven in de ochtendom een uur of elf nog een gekookt ei, daarna nog een bal gehakt gegeten smiddags in Amsterdam en toen ik eenmaal in Wognum was kreeg ik gedwongen nog twee crackers door m'n strot geduwd. Meer heb ik niet gegeten die dag.
Dat is een nachtdienst he? Dan maakt het niet uit wat je eet en hoe laat het isquote:
O ja. Dan is het anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik toen al bijna zeven uur onderweg was he.
Veel mensen die ze zo vroeg al etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ik toen al bijna zeven uur onderweg was he.
Mjah. Veel is het idd niet, maar ik heb echt heel weinig nodig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is ook niet veel. Pas op dat je niet een keer neergaat hoor![]()
Jij kent je lichaam beter, je zal vast wel weten wanneer je het nodig hebt. Maar je hebt ook brandstof nodig voor zulke grote afstanden
Ships. Dan moet je vanaf nu alle afleveringen maar gaan bekijken. 🤭quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet niet bij wie of waar ze zijn, ik heb alleen de auto's gezien en het was al donker.
Klopt. Even niet aan gedachtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een nachtdienst he? Dan maakt het niet uit wat je eet en hoe laat het is
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah. Veel is het idd niet, maar ik heb echt heel weinig nodig.
SbEquote:
Er zijn ook mensen die in de nacht werken, en een lekkere snack willen of een biertjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Veel mensen die ze zo vroeg al etenmaar die kopen ze meestal op het station bij de Hema
Heb je ook een hoofdmodem op/bij het israpunt hangen? deze resetten wil nog wel eens helpen.quote:
Hey Winnaar niets moest he en nu win jij well donequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef devzero het volgende:
@:m1st1g had moeten winnen, maar goed hij wilde zelf niet meer
Preciesquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die in de nacht werken, en een lekkere snack willen of een biertje
Ja idd. Ik zat na de nachtdienst vaak om 7 uur nog aan de warme hap.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een nachtdienst he? Dan maakt het niet uit wat je eet en hoe laat het is
Haha, het zal vast wel een keer ergens bekend worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships. Dan moet je vanaf nu alle afleveringen maar gaan bekijken. 🤭
Gefeliciteerd met de winstquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef devzero het volgende:
Oh dat als ontbijt daar moet ik niet aan denken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies![]()
En anderen ontbijten gwn graag wat stevigerEngelsen bijvoorbeeld
Al gekeken op welke plek ik had gestaan als ik had meegedaan? :pquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:48 schreef devzero het volgende:
Of aan het bier als er een weet ik wat monteur over de vloer kreeg, en je moest wachtenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik zat na de nachtdienst vaak om 7 uur nog aan de warme hap.
Ben nog aan het lopen. Lapohunt komt wel weer als ik achter de pc zitquote:
Ik ga morgenmiddag kijken. Belooftquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al gekeken op welke plek ik had gestaan als ik had meegedaan? :p
Bij mij verschilt het. Meestal is koffie en iets van fruit voldoende in de ochtend.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat als ontbijt daar moet ik niet aan denken.![]()
Ik ontbijt nooit, ik moet eerst in beweging zijn voordat ik honger krijg.
Dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Of aan het bier als er een weet ik wat monteur over de vloer kreeg, en je moest wachten
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben nog aan het lopen. Lapohunt komt wel weer als ik achter de pc zit
Koffie wel idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bij mij verschilt het. Meestal is koffie en iets van fruit voldoende in de ochtend.
Maar vaak genoeg dat ik in de ochtend goed wil ontbijten of zin heb in pizza
Ik ook. Aan koffie heb ik 's ochtends meer dan zatquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh dat als ontbijt daar moet ik niet aan denken.![]()
Ik ontbijt nooit, ik moet eerst in beweging zijn voordat ik honger krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |