Ja erg hoor opppfffffquote:
Dat is niet vaak dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Twee keer gedaan, bij een afstand van dertig km.
prec nette spelersquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel leuk en sportief met M1st1 gespeeld
Beide![]()
Ja dat was zeker leuk. En de kleintjes ook weer even gezienquote:
Zeker weten, daarom heb ik M1st1g ook genoemd als topposter van oktoberquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heel leuk en sportief met M1st1 gespeeld
Beide![]()
Weet je al waarom ze gisteren bij jou in de straat waren?quote:
Ja ik zag het vanmiddag pas. Weeet niet sinds wanneer het stond. Maar heel lief dat je hen beide even feliciteertquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zeker weten, daarom heb ik M1st1g ook genoemd als topposter van oktober![]()
Deze twee sympathieke mannen mogen best wel eens in het zonnetje (of de ticker) worden gezet![]()
![]()
Ja ik ook wel graag in een kroeg ofzo, maar niet tijdens het wandelen. Biertje aan het eind is mijn beloning dan. Bovendien voeren de meeste van mijn wandelingen niet langs terrassen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zit er bij mij toch wel standaard in hoor. Als ik zomers langs een ijssalon loop dan wil ik ook een ijsje. YOLO
Vanaf vanmiddag dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik zag het vanmiddag pas. Weeet niet sinds wanneer het stond. Maar heel lief dat je hen beide even feliciteert
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nu even wachten tot Corona voorbij is
En anders wil ik ook dat gerust voordoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog nooit, maar aprés-ski lijkt me niet zo moeilijk
Bij de langere wandelingen neem je wel wat te eten mee? Of is het echt pas aan het einde Iets etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja ik ook wel graag in een kroeg ofzo, maar niet tijdens het wandelen. Biertje aan het eind is mijn beloning dan. Bovendien voeren de meeste van mijn wandelingen niet langs terrassen.
Een goed voorbeeld doet wonderenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
En anders wil ik ook dat gerust voordoen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
[..]
En anders wil ik ook dat gerust voordoen
Gezellig met Engine op wintersportquote:
Nee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al waarom ze gisteren bij jou in de straat waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |