Moeten echt winnen dan, anders eruitquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan hem sowieso niet kijkenmaar volg de standen dan wel beetje
Dinsdag champions league spelen ze weer. Dan kijk ik mee
Haha nee het bestaat/bestond wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zou wel een goede grap zijn! Zitten wij te zoeken naar iets dat niet bestaat
Wat is er Jippie aan een half uur op de bus wachten?quote:
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:56 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moeten echt winnen dan, anders eruit
Daar is niks jottem of jippiee aan !quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat is er Jippie aan een half uur op de bus wachten?
je had twee minuten om over te stappen. beetje sneller zijn danquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat is er Jippie aan een half uur op de bus wachten?
Waren zwarte zakken, volgens mij wat smal en hoog. Dat merk had allerlei bijzondere soorten snoep. Diverse dingen uitgeprobeerd, maar die gerookte drop was wel duidelijk het lekkerste!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te vinden. Al is het alleen op Google
* blackmirror legt doosje met tissues klaarquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Als ik die niet leuk vind dan ga ik het niet eens proberen met de rest
Vind je ook niks op smoked droplet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren zwarte zakken, volgens mij wat smal en hoog. Dat merk had allerlei bijzondere soorten snoep. Diverse dingen uitgeprobeerd, maar die gerookte drop was wel duidelijk het lekkerste!
Droplets zijn toch druppels?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Vind je ook niks op smoked droplet?
Ik ook nie echt nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Ik ben gewoon nog steeds niet wakker.
Ik ga zoekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren zwarte zakken, volgens mij wat smal en hoog. Dat merk had allerlei bijzondere soorten snoep. Diverse dingen uitgeprobeerd, maar die gerookte drop was wel duidelijk het lekkerste!
klopt heb je ook in menthol wordt veel gebruikt op sigaretten omdat menthol sigaretten niet meer verkocht mogen wordenquote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror legt doosje met tissues klaar
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt heb je ook in menthol wordt veel gebruikt op sigaretten omdat menthol sigaretten niet meer verkocht mogen worden
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
Ik ben de beste mod, ToT heeft gesprokenIk ben de beste mod, ToT heeft gesproken
Ik ben de beste mod, ToT heeft gesproken
An sich niks van gelogenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
Ik ben de beste mod, ToT heeft gesprokenIk ben de beste mod, ToT heeft gesproken
Is een drama aflevering. Als jij niet op het einde jezelf oprolt en een kussentje vasthoudt en een paar traantjes wegpinkt weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]denk je niet dat ik hem leuk ga vinden?
Ow zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:10 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is een drama aflevering. Als jij niet op het einde jezelf oprolt en een kussentje vasthoudt en een paar traantjes wegpinkt weet ik het ook niet meer.
Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
Oke, dat gaat hier niet lukkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.
Boba Fettquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.
Shhhhhht, ben net wakker johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou mag het wel..
*schraapt keel
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Beetje als The Critical Drinker: "Anyway, that's all I've got for today. Go away now!"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Critical Drinker. Hij heeft echt humor!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Brekend, DJMO zit in een bus ipv ergens naar toe te lopen.
Etappe 4, en als het meezit, 5 erachter aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ben je weer een lange tocht aan 't doen?
quote:
Goed bezig weerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Etappe 4, en als het meezit, 5 erachter aan
En ik pak hier net Senseo kopje #3.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ben inmiddels met mok #2 bezig.
Ben je boos pluk een roosquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die PInou lijkt het alsof je heel de tijd boos bent
Lekker als je net wakker bent. Ik ga zo over op de theequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, ben inmiddels met mok #2 bezig.
*Ril*quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker als je net wakker bent. Ik ga zo over op de thee
@Soury haar schuldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die PInou lijkt het alsof je heel de tijd boos bent
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
*Ril*
Althans, 2 pads dark roast voor 1 kop en dan is het nog een beetje te drinken.
Gelukkig komt de bolk altijd op tijd aanquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de klok loopt hier een beetje achter!
Getriggerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |