Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:06 schreef Paul het volgende:
Ik ben de beste mod, ToT heeft gesprokenIk ben de beste mod, ToT heeft gesproken
Ik ben de beste mod, ToT heeft gesproken
Oke, dat gaat hier niet lukkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.
Boba Fettquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Is iets wat uit Star Wars The Mandolorian komt. Daar zegt iemand steevast aan einde van zijn relaas "i have spoken" en dan reageert er meestal niemand meer.
Shhhhhht, ben net wakker johquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou mag het wel..
*schraapt keel
JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
Beetje als The Critical Drinker: "Anyway, that's all I've got for today. Go away now!"quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:14 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Critical Drinker. Hij heeft echt humor!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:21 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Brekend, DJMO zit in een bus ipv ergens naar toe te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |