Ja je hebt ook een hoop franchise winkels en denk dat die wel die keuze hebben iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zijn dat iedere vestiging zelf de vrijheid heeft om lokale producten in te kopen of whatever?
Oohhh goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag Ajax - Fortuna![]()
Zal wel geen 13-0 worden dit keer
👍🏻quote:
Ik ging vroeger vaak naar een c1000 waar de inkoper een speciaalbierfanaat was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je hebt ook een hoop franchise winkels en denk dat die wel die keuze hebben idd
Hey lieffiequote:
Ze spelen pas in de avond dus je zou het tegen die tijd wel geweten hebben denk ikquote:
Op een gegeven moment meer een slijterij aan het wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ging vroeger vaak naar een c1000 waar de inkoper een speciaalbierfanaat was.De keuze in biersoorten werd steeds groter en groter daar!
Nee was weer zwaar kudt 🤭quote:
Das waar. Nee helemaal niks in de planning vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze spelen pas in de avond dus je zou het tegen die tijd wel geweten hebben denk ik
Of heb je plannen voor vandaag?
Ik kan hem sowieso niet kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Das waar. Nee helemaal niks in de planning vandaag.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment meer een slijterij aan het worden![]()
Ik heb ook even in het Engels gezocht naar gerookte drop maar dan krijg ik (e) sigaretten te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |