Wel gerookte zalm met dropquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik dus ook zie het nergens
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 23:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Die zei ik gisteren tegen een vriendinZe had echt zoiets van ...
...
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat op Google te zoeken maar zie alleen recepten voor gerookte zalm met drop
Yep, maar vond wel prima zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Normaal ben je er wel iedere nacht ?
Dacht al dat de jumbo hem niet meer zal hebben maar dat je wel iets erover zou vinden. Niks! Helemaal niksquote:
Haha nee idd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Okok. Als ik die niet leuk vind dan ga ik het niet eens proberen met de rest
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Overdag wakker zijn is meestal ook leuker en productieverkan je meer doen.
Kan zijn dat iedere vestiging zelf de vrijheid heeft om lokale producten in te kopen of whatever?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dacht al dat de jumbo hem niet meer zal hebben maar dat je wel iets erover zou vinden. Niks! Helemaal niks
Ja je hebt ook een hoop franchise winkels en denk dat die wel die keuze hebben iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan zijn dat iedere vestiging zelf de vrijheid heeft om lokale producten in te kopen of whatever?
Oohhh goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:49 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag Ajax - Fortuna![]()
Zal wel geen 13-0 worden dit keer
👍🏻quote:
Ik ging vroeger vaak naar een c1000 waar de inkoper een speciaalbierfanaat was.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je hebt ook een hoop franchise winkels en denk dat die wel die keuze hebben idd
Hey lieffiequote:
Ze spelen pas in de avond dus je zou het tegen die tijd wel geweten hebben denk ikquote:
Op een gegeven moment meer een slijterij aan het wordenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ging vroeger vaak naar een c1000 waar de inkoper een speciaalbierfanaat was.De keuze in biersoorten werd steeds groter en groter daar!
Nee was weer zwaar kudt 🤭quote:
Das waar. Nee helemaal niks in de planning vandaag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ze spelen pas in de avond dus je zou het tegen die tijd wel geweten hebben denk ik
Of heb je plannen voor vandaag?
Ik kan hem sowieso niet kijkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:53 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Das waar. Nee helemaal niks in de planning vandaag.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op een gegeven moment meer een slijterij aan het worden![]()
Ik heb ook even in het Engels gezocht naar gerookte drop maar dan krijg ik (e) sigaretten te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |