quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ja zeg!Doe ff lief!
En ik was ondertussen al aan het zoeken, maar kan niks vinden.
Ga enterprise kijken jijquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:28 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Spock komt niet in Star trek the next generation voor.![]()
Iedere Star Trek serie heeft zo zijn eigen hoofdrolspelers alhoewel het in sommige gevallen wel eens gastrollen zijn geweest voor hoofdrolspelers van andere ST series.
En ja ik heb ze allemaal gezien behalve de originele allereerste Star Trek Enterprise serie. Die zal ik waarschijnlijk ook nooit gaan kijken.
Zo dit belooft watquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Die aflevering draait echt om gevoel.En dan die muziek er bij....damn!
![]()
Hint; die muziek komt in een latere aflevering terug!
Er zit ook een hele hoop troep tussen hoor. Ook een zeer racistische aflevering in het eerste seizoen met een planeet vol primitieve Afrikanen die duellen houden voor partners.
Ook zit er her en der wat tussen over genderidentiteit en dergelijke, maar lang niet zo storend zoals dat tegenwoordig gebeurt.
De eerste aflevering moet je echt doorheen zien te komen; hopeloos verouderd, shaky camerawerk, en de eerste tegenstander (genaamd "Q") komt echt zwaar over the top over, maar in de loop der tijd wordt hij juist hartstikke interessant!
De laatste aflevering "All good things" is overigens fenomenaal!
Nee, te oud.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga enterprise kijken jij![]()
Zijn er teveel van joh, weet niet hoe wie wat en waar allemaal.![]()
Maar ik ga inner light wel proberen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo dit belooft wat![]()
Maar inner light komt dus uit “The next generation” lees ik net.
Maar dat is het orgineel Mirror!quote:
Zat op Google te zoeken maar zie alleen recepten voor gerookte zalm met dropquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:30 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Was dik een jaar geleden dat de Jumbo hier het had.Geen idee of het nog ergens te krijgen is.
ik dus ook zie het nergensquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zat op Google te zoeken maar zie alleen recepten voor gerookte zalm met drop
Okok. Als ik die niet leuk vind dan ga ik het niet eens proberen met de restquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 09:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zit je al wel behoorlijk ver in de serie, maar het is behoorlijk stand-alone dus is het geen probleem die als eerste te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |