ja ook zoethout 'thee'quote:
Dar drink ik heel af en toe maar doe er dan eigenlijk te veel in omdat ik de smaak goed wil ,proeven en niet vaag. Heb ik ook met sterrenmix theequote:
zachtgekookt. Ik ben een softiequote:
O lekker. Hou ik ook wel van.quote:
Broodjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel iets erbij of alleen een eitje ?
ik laat het theezakje er ook altijd gewoon in zitten, thee moet zo sterk mogelijk zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dar drink ik heel af en toe maar doe er dan eigenlijk te veel in omdat ik de smaak goed wil ,proeven en niet vaag. Heb ik ook met sterrenmix thee
Maar beiden al jaren niet meer gehad
Vind op beschuit ook altijd lekker. Lang niet meer gehadquote:
Ja, dat kan natuurlijk ook. Maar zelf hou ik het liever bij koffie.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik laat het theezakje er ook altijd gewoon in zitten, thee moet zo sterk mogelijk zijn
Mooi.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.mupload.nl/img/p80kx2yfrs82u.jpeg
ja en in turkije was weer hot in zijn shopquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Neeniet mijn smaak.
Luister je die nog steeds zo vaak ?
nee jij?quote:
Zijn het bekende artiesten ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en in turkije was weer hot in zijn shop![]()
![]()
wie berdan mardini ja ...quote:
haal weg ik nu ookquote:
Jaaaaa daar is de snoeshaan van DTSquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:54 schreef blackmirror het volgende:
Mogguh dames (en minder belangrijk: heren).![]()
![]()
hey goedemorgen schatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:54 schreef blackmirror het volgende:
Mogguh dames (en minder belangrijk: heren).![]()
![]()
Dit wil ik niet zien zo vroeg op de ochtend. Zo slecht dat dit soort verleidingen toegestaan zijn.quote:
Beter een snoeshaan dan een KUTHAANquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa daar is de snoeshaan van DTS![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN MIRROR
Hey jacqquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey goedemorgen schatje
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit wil ik niet zien zo vroeg op de ochtend. Zo slecht dat dit soort verleidingen toegestaan zijn.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror kukeluut voor DJMO: goedemorgen!
Ook al zo vroege vogel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja prima. Was al om 6u wakker maar ben nog even ST Discovery wezen kijken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry
Ik zit ook nog te wachten op de gevulde koek, speculaas en amandelletter van gisteren
Die zender heb ik lang niet naar gekekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja prima. Was al om 6u wakker maar ben nog even ST Discovery wezen kijken.
Moet je ook niet bij de supermarkt halen de bakker heeft lekkerder spulquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Gisteravond nog ff boodschappen gedaan en moest hieraan denken, heb hoofdschuddend dat gangpadje verlaten.
* DJMO @blackmirror knal verkooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror kukeluut voor DJMO: goedemorgen!
Haha hoofdschuddend ook nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Gisteravond nog ff boodschappen gedaan en moest hieraan denken, heb hoofdschuddend dat gangpadje verlaten.
Aaaa does liefquote:
Je kan er ook bij gaan liggen 🤭quote:
Moet ie z'n snavel maar houdenquote:
maar die doet vanaf morgen niet meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En heer. Blackmirror is geen dame geloof ik
Je krijgt een mooie serenade 🤭quote:
Jammer hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar die doet vanaf morgen niet mee
Maar zover zijn we nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar die doet vanaf morgen niet mee
Eerst nog slipenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar zover zijn we nog niet![]()
Eerst vandaag nog maanvisje
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ligt hij in scherven en krijg jij 7jaar ongeluk![]()
* Limoentjuh veegt blackmirror bij elkaar
* blackmirror doet rokje aan en knipoogt zwoel naar MaViquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En heer. Blackmirror is geen dame geloof ik
koud was 30 graden alleen was dit tegen de avond gemaaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is mooi. Maar krijg het koud als ik ernaar kijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ligt hij in scherven en krijg jij 7jaar ongeluk![]()
* Limoentjuh veegt blackmirror bij elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |