haal weg ik nu ookquote:
Jaaaaa daar is de snoeshaan van DTSquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:54 schreef blackmirror het volgende:
Mogguh dames (en minder belangrijk: heren).![]()
![]()
hey goedemorgen schatjequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:54 schreef blackmirror het volgende:
Mogguh dames (en minder belangrijk: heren).![]()
![]()
Dit wil ik niet zien zo vroeg op de ochtend. Zo slecht dat dit soort verleidingen toegestaan zijn.quote:
Beter een snoeshaan dan een KUTHAANquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaa daar is de snoeshaan van DTS![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN MIRROR
Hey jacqquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey goedemorgen schatje
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Dit wil ik niet zien zo vroeg op de ochtend. Zo slecht dat dit soort verleidingen toegestaan zijn.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror kukeluut voor DJMO: goedemorgen!
Ook al zo vroege vogel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja prima. Was al om 6u wakker maar ben nog even ST Discovery wezen kijken.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]sorry
Ik zit ook nog te wachten op de gevulde koek, speculaas en amandelletter van gisteren
Die zender heb ik lang niet naar gekekenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:59 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ja prima. Was al om 6u wakker maar ben nog even ST Discovery wezen kijken.
Moet je ook niet bij de supermarkt halen de bakker heeft lekkerder spulquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Gisteravond nog ff boodschappen gedaan en moest hieraan denken, heb hoofdschuddend dat gangpadje verlaten.
* DJMO @blackmirror knal verkooptquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:58 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror kukeluut voor DJMO: goedemorgen!
Haha hoofdschuddend ook nogquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]![]()
Gisteravond nog ff boodschappen gedaan en moest hieraan denken, heb hoofdschuddend dat gangpadje verlaten.
Aaaa does liefquote:
Je kan er ook bij gaan liggen 🤭quote:
Moet ie z'n snavel maar houdenquote:
maar die doet vanaf morgen niet meequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En heer. Blackmirror is geen dame geloof ik
Je krijgt een mooie serenade 🤭quote:
Jammer hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar die doet vanaf morgen niet mee
Maar zover zijn we nog nietquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar die doet vanaf morgen niet mee
Eerst nog slipenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar zover zijn we nog niet![]()
Eerst vandaag nog maanvisje
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ligt hij in scherven en krijg jij 7jaar ongeluk![]()
* Limoentjuh veegt blackmirror bij elkaar
* blackmirror doet rokje aan en knipoogt zwoel naar MaViquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En heer. Blackmirror is geen dame geloof ik
koud was 30 graden alleen was dit tegen de avond gemaaktquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is mooi. Maar krijg het koud als ik ernaar kijk
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ligt hij in scherven en krijg jij 7jaar ongeluk![]()
* Limoentjuh veegt blackmirror bij elkaar
Slaap ze voor wanneer je slapen gaatquote:
Staat je goedquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
* blackmirror doet rokje aan en knipoogt zwoel naar MaVi
huh dacht dat jij een man wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 08:05 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |