Ah zo. Volgende die hem opent kan ze dan terugplaatsen als ze dat willenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanochtend hadden we de DTS song er in gezet en wat leuke plaatjes voor halloween
kukelekuuuu schatquote:
Zorgen dat je zo de tt pakt Maan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
vanochtend hadden we de DTS song er in gezet en wat leuke plaatjes voor halloween
Ja geen zin in. En vind de OP zelf wel goed zo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
limoen kan tt herstellen hoor
Dat doe je snelquote:
Fresh was er even vanochtend samen met dude. Maar even terug gaan slapenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
rustug hier nog waar is fresh en duud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
okequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Fresh was er even vanochtend samen met dude. Maar even terug gaan slapen
Ik ben zo snel meissiequote:
Nopequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog plannen voor vandaag?
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje etenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nog plannen voor vandaag?
Leuk hequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
deze had ik nog niet gezien
nee uitslag test was negatief. maar blijf nog mooi binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nope
Morgen bij mijn ouders langs en gebak eten![]()
Jij ?
Vergeet niet te drinkenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje eten
Goed zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zelfde als ik elke dag doe, beetje FOK!ken beetje op bed liggen beetje internetten beetje eten
Blijven we samen wel binnenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee uitslag test was negatief. maar blijf nog mooi binnen
ja ga de gok niet wagen binnen blijvenquote:
Druk druk druk 😆quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet waterquote:
Koffie zuipenquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja ga de gok niet wagen binnen blijven
Zoethout theequote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet water
Zoethout is wel lekkerquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 07:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zit nu aan de zoethout met heet water
Gebakken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |